Mieheni on ääliö ja vihaan häntä

  • Viestiketjun aloittaja lopenkyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
huoh
Sun on päästävä opiskelemaan tai töihin! Onko ihme, jos itsetunto on nollassa, jos röhnötät päivät kotona miehesi elätettävänä?
Kauhea sanoa, mutta mulla tuli heti mieleen susta tuo tänään otsikoissa ollut 24-vuotias syrjäytynyt nainen! Olet kiittämätön, vihainen ja itsesi vanki. Sinun pitää päästä käsiksi elämään.
Ulkonäkö muuttuu kaikilla! Et ole ainoa ex-kaunotar. Ainoa keino välttää rupsahtaminen on kuolla pois...
 
Viimeksi muokattu:
huoh
Näinhän se on että meet töihin niin se sun uraa uurtava ukkos kuvittelee että se sun hommas on samanlaista kuin hänen se homma viikonloppusin tai vapaalla ( eihän tämä rankkaa oo ku istuu koneella) ja pah toinen istuu päivät näytön edessä ( ukko kuvittelee että homma on sama kuin istut facebookissa) hän istuu päivät taksin ratissa ja on RAUKKA uupunut! Sinä peset pyykit, tiskaat ja siivoot ja meidän miehet tarvii lepiä rankan työviikon jälkeen. Ai ne lapset noh kyllähän sinä toimisto/kassatyön oheella hoitelet ne läksyt, pyykit sun muut. Voin ymmärtää että suomeksi sanottuna v.......
 
Luottomies
Pakko kirjoittaa jonnekin, en enää kestä. Olen nainen 36v ja ollut avoliitossa mieheni kanssa yli neljä vuotta. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta puolen vuoden sisällä olen alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyyntyä mieheni sanoista, teoista ja koko olemuksesta. Nyt olen jo siinä pisteessä, että vituttaa herätä ja nähdä toinen. Ennen rakastin miestäni ja hän oli kaikki kaikessa. Mihin rakkaus tuntuu kuolleen.. Listaan tähän asioita, jotka minua miehessä ärsyttävät..

- Kaiken kysyminen minulta. Ei osaa mitään päättää itse. Pienimmätkin asiat kysyy minulta..
- Runsas kiroileminen, joka toinen sana v-alkuinen (korostaa kait muka kuinka kova äijä on)
- Typerät jutut, vanhat vitsit, joita hokee
- Oravien ruokkiminen
- Jatkuva mankuminen että saisi ottaa lemmikkieläimen
- Eläinohjelmien katsominen telkkarista
- Ei koskaan enää huomioi naisena, eikä osta kukkia
- Impotentti
- Tyhmä
- Idiootti

Onhan miehessä paljon hyvääkin, mutta en tiedä miksi nuo piirteet ovat alkaneet kyrsimään nyt todella lujaa ja tuntuu, etten kestä niitä. En halua erotakaan, koska en tulisi yksin toimeen en rahallisesti, enkä mielenterveydellisesti. Mies on muuten kiltti, tekee kotitöitä ja pihatöitä, on ihan reilu, ei juo, eikä lyö, eikä juokse kapakoissa eikä oikeastaan koskaan missään vaan on aina kotona ja haluaa tehdä kaikki asiat yhdessä. Minua ei kiinnosta enää koko parisuhde. yritän vain kestää.
Ihan oikeesti !!!!
Mee nyt peilin eteen ja kysy itteltäs mitä haluat elämältä.
Älä kiusaa ihmistä jota olet joskus rakastanut vaan selvitä pääs ja suhtees kuntoon.
Ei mies jaksa sinulle olla mies kun pidät sitä tyhmänä ja yks päivä olet todella yksin kun miehellä uus rakas kainalossa...siinä sitten todella sulla psyyke kovilla.
Itse teet omat ratkaisut mitä haluat mutta älä kiusaa toista...olet itsekäs ja siinä perimmäinen syy...käy peilin edessä.please! Toisen ihmisen puolesta käy sääliksi.
 
Viimeksi muokattu:
Minä vaan
Tuli vähän paha mieli, kun luin kommentteja, että minut tuomittiin nyt täysin. Harkitsin hetken kirjoitanko enää, mutta jotenkin minun on nyt pakko avautua ja kertoa asioiden koko tilanne..

Myönnetään, että tunnen usein olevani väsynyt ja masentunut ja se heijastuu sitten mieheeni ja parisuhteeseen. Ongelma on se, etten enää oikein erota, mikä parisuhteessani mättää, siis mikä johtuu minusta ja mikä miehestä, kummassa on vikaa vai onko kummassakin jne.

Minulla on alkanut pinna palaa kaikkeen, myös muihin ihmisiin. Itsetuntoni on nollissa, tunnen vanhenneeni ennen aikojaan. Olen siis 36v ja yhtäkkiä huomannut, etten ole enää nuori, enkä hehkeä kaunotar kuten ennen olen ollut. Olen lihonut ja joka paikka tursuaa läskiä. Naama on kulahtaneen ja valahtaneen näköinen. Tukka ihan shitti ja oikeastaan kaikki. Muistan vain itseni sellaisena nuorena ja kauniina. Olin aina miesten ihailun ja kilpailun kohde. Sain paljon ulkonäölläni, kaikki tuotiin eteeni, enkä koskaan oikeastaan nähnyt vaivaa minkään eteen. Nyt olette tietysti vahingoniloisia, mutta olkaa sitten vaan.

Nyt itsetunto-ongelmani on räjähtänyt käsiin. Se vaikuttaa parisuhteeseemme kaikessa. Pahimmat ongelmat: Katselemme telkkarista vain uutiset ja mies jonkin luonto-ohjelman. En siedä yhtään mainosta tai ohjelmaa, koska kaikissa vähäpukeisia naisia. Jos tällainen mainos sattuu tulemaan, mies kääntää äkkiä katseensa minuun, vaihtaa kanavaa tai sulkee koko telkkarin. Usein tiuskin itsekseni telkkaria katsoessa heti "vitun huora" jos sieltä näkyy joku nainen. Tai ajamme autolla ja pyörätiellä hölkkää joku puolialaston nuori nainen niin seuraan tiiviisti miehen katsetta ja huorittelen naista. Kolme päivää sitten seurasin mieheni katsetta ja ainakin näytti kuin olisi katsonut erästä minishortseissa keikistelevää teiniä..tunsin vihan nousevan ja kestin juuri ja juuri kaupan pihaan jossa räjähdin ja aloin huutaa täyttä kurkkua miehelle. mies kielsi ettei ole katsonut. Minä vain huusin, että näin kyllä että katsoi ja minun seurassa ei katso yhtään mitään muuta kuin minua. Haukuin kusipääksi ja käskin seuraavan kerran alkaa vetämään käteensä, kun jotain teiniä katsoo. Myönnän, että menetin hermoni täysin. Tunsin vain oloni niin kurjaksi. Sanoin myös, että viime kesänä näin, että hän tirkisteli peruutuspeilin kautta erästä naista. Kielsi myös tämän. Sanoin, että minua ei kuseteta. Kaupoissa en siedä ollenkaan jos joku vähänkään "viehättävä" nainen tulee lähettyville vaan alan sähistä häntä huoraksi ja vitun lehmäksi ja sanon miehelleni, etten mene lähellekään ko.naista vaan odotamme jonkun hyllyn takana, että menee pois. Ärsyttävintä on näin kesällä varsinkin raskaana olevat naiset. Minusta on lähes perverssiä kulkea maha pystyssä julkisilla paikoilla ikään kuin osoittaen, että katsokaa olen saanut munaa ja nyt olen paksuna. Näitä sanon paskamahoiksi tai läskimahoiksi, enkä siedä ollenkaan. Mies on alkanut olla tarkka mihin katsoo tai menee ja myös odottaa nykyään, että tuollaiset naiset häipyvät näköpiiristä.

On paljon muutakin mitä en ala nyt selostamaan. Tiedän, että tästäkin varmaan tulee moitteita. Olen usein yrittänyt hillitä itseäni, mutta ei onnistu. Lääkkeitä en ala syömään, eikä mistään keskustelusta ole apua (kokeiltu on joskus kummatkin) ja hullun kirjoissa olen jo muutenkin. Ensin pelleilin, että olen hullu, ettei tarvinnut töissä käydä. Nyt tuntuu, että tulen oikeasti hulluksi..elämä on vitun monimutkaista. Taidan alkaa lottaamaan ja toivon voittavani summan jolla voin mennä R.Nordströmin klinikalle korjattavaksi. Kauniimpana olisin onnellisempi ja voisin kohdella miestäkin paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Minä vaan
Hauskaa vastata monta vuotta vanhaan viestiketjuun. Mutta siltikin pakko vastata. Kun sinä haukuit miestä kusipääksi niin eikös pian ilmaantunut siskoja jotka heti sanoivat että ei toki miespolossa mitään vikaa ole, mutta se olet kaistapäinen. Mutta Sinä ystäväni olet täysin oikeassa. Sinun mies on ääliö jos hän on sinun mielestäsi ääliö. Et sinä. Ja luultavasti olet ymmärtänyt erota hänestä jo vuosia sitten. Jos tarvitset munaa, niin et Sinä tarvitse selityksiä vaan munaa. Jos oma miehesi ei sitä pysty antamaan, niin hanki itsellesi mies jonka kanssa sinulla on hauskaa. Äläkä usko kenenkään mollaavia puheita siitä että sinussa itsessäsi olisi vikaa!!! Olet saanut tosi ällöttäviä vastuksia vuonna2014. Ketä se nyt enää kiinnostaa.
 
Oukki
Hauskaa vastata monta vuotta vanhaan viestiketjuun. Mutta siltikin pakko vastata. Kun sinä haukuit miestä kusipääksi niin eikös pian ilmaantunut siskoja jotka heti sanoivat että ei toki miespolossa mitään vikaa ole, mutta se olet kaistapäinen. Mutta Sinä ystäväni olet täysin oikeassa. Sinun mies on ääliö jos hän on sinun mielestäsi ääliö. Et sinä. Ja luultavasti olet ymmärtänyt erota hänestä jo vuosia sitten. Jos tarvitset munaa, niin et Sinä tarvitse selityksiä vaan munaa. Jos oma miehesi ei sitä pysty antamaan, niin hanki itsellesi mies jonka kanssa sinulla on hauskaa. Äläkä usko kenenkään mollaavia puheita siitä että sinussa itsessäsi olisi vikaa!!! Olet saanut tosi ällöttäviä vastuksia vuonna2014. Ketä se nyt enää kiinnostaa.
Luitko edes ap:n kirjoituksia; siis mies ei saa katsoa mainoksia telkasta, ja jos nainen tulee vastaan, hänen pitää kääntää pää pois, koska ap on sairaan mustis! Itse ap lihottanut itsensä laiskana kotona, sitten haukkuu hoikkia naisia kaupassa, sekä sellaisia, jotka ovat raskaana, koska ovat saaneet munaa, äly hoi älä jätä.
Ja sinä vain olet ap:n puolella vieläkin, jos näin on, olet sinäkin pipi päästäsi. Ymmärrän miestä, ettei ole antanut tuollaiselle hullulle munaa aikoihin, ihan viisas mies, tai viisas ja viisas...jos olisi, olis jo jättänyt tuollaisen naisen.
 
Viimeksi muokattu:
Näkökulma
Pakko kirjoittaa jonnekin, en enää kestä. Olen nainen 36v ja ollut avoliitossa mieheni kanssa yli neljä vuotta. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta puolen vuoden sisällä olen alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyyntyä mieheni sanoista, teoista ja koko olemuksesta. Nyt olen jo siinä pisteessä, että vituttaa herätä ja nähdä toinen. Ennen rakastin miestäni ja hän oli kaikki kaikessa. Mihin rakkaus tuntuu kuolleen.. Listaan tähän asioita, jotka minua miehessä ärsyttävät..

- Kaiken kysyminen minulta. Ei osaa mitään päättää itse. Pienimmätkin asiat kysyy minulta..
- Runsas kiroileminen, joka toinen sana v-alkuinen (korostaa kait muka kuinka kova äijä on)
- Typerät jutut, vanhat vitsit, joita hokee
- Oravien ruokkiminen
- Jatkuva mankuminen että saisi ottaa lemmikkieläimen
- Eläinohjelmien katsominen telkkarista
- Ei koskaan enää huomioi naisena, eikä osta kukkia
- Impotentti
- Tyhmä
- Idiootti

Onhan miehessä paljon hyvääkin, mutta en tiedä miksi nuo piirteet ovat alkaneet kyrsimään nyt todella lujaa ja tuntuu, etten kestä niitä. En halua erotakaan, koska en tulisi yksin toimeen en rahallisesti, enkä mielenterveydellisesti. Mies on muuten kiltti, tekee kotitöitä ja pihatöitä, on ihan reilu, ei juo, eikä lyö, eikä juokse kapakoissa eikä oikeastaan koskaan missään vaan on aina kotona ja haluaa tehdä kaikki asiat yhdessä. Minua ei kiinnosta enää koko parisuhde. yritän vain kestää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä