O
olenko outo?
Vieras
Me puhutaan niin erilailla lapsille. Omasta mielestäni en rähise lapsille, joskus toki kun ärsyttää.. Omat lapseni taasen nauravat minun jutuilleni ja pienille naljailuille, olen aina hassutellut lasten kanssa ja leikilläni pilkannut. Omat lapseni tietävät että mun hassutuksia ei pidä ottaa tosissaan. En voi hassutella ja olla "oma itseni" miehen lasten kanssa, koska he eivät ymmärrä minun juttujani, hassutteluista riehaantuvat ihan kauheasti ja pienistä naljailuista loukkaantuvat. Juu, lapset ovat erilaisia, ymmärrän! Mutta mä en voi olla oma itseni lasten kanssa. Ja se ahdistaa minua aivan kauheasti!! Kuulemma sitten rähisen, vaikka yritän olla kuin aikuinen lapsille..
Mä en varmaan vaan osaa toimia lasten kanssa niinkuin muut aikuiset. Minä olen ollut koko ikäni lasten kanssa tekemisissä ja puhunut aina samallalailla lapsille, ja ollaan tultu aina juttuun ja ymmärretään toisiamme. Olen ollut aina auktoriteetti lapsille, vaikka hassuttelenkin paljon. Nyt olen ihan hukassa
Olen ollut nyt kolme päivää mahdollisimman vähän miehen lasten kanssa etten rähisisi niille. Olen vastannut vain jos kysytään ja ainoastaan yhdellä sanalla. Olen pysytellyt paljon eri paikoissa, etten vahingossakaan vaan rähisisi.. Mulla on todella outo olo. Siis en voi olla sellainen kuin oikeasti olen! Tämä hiertää minun ja mieheni välejä aivan kauheasti! Mulla on todella paha olla...