Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Hopihopi pissalle siitä! Jo tässä on odoteltu..
En mä ole utelias vaan tiedonhaluinen:ashamed:
![]()
hankitaanko elämä vai mikä se oli ? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Hopihopi pissalle siitä! Jo tässä on odoteltu..
En mä ole utelias vaan tiedonhaluinen:ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin::attn::ashamed:
*en ole utelias VAIN TIEDONHALUINEN* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noniin testi tehty. ja negaa näytti. :'(
Oon NIIN pettynyt. VAIKKA ehkäsy olikin vielä käytössä niin lapsi olisi silti ollut erittäin tervetullut.
Noh ei auta kuin odottaa.![]()
Oon NIIN pettynyt. VAIKKA ehkäsy olikin vielä käytössä niin lapsi olisi silti ollut erittäin tervetullut.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noniin testi tehty. ja negaa näytti. :'(
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noniin testi tehty. ja negaa näytti. :'(
Olisihan se ollut liian hyvä ollakseen totta.
Todella pettynyt. En kyllä nuku koko yönä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noniin testi tehty. ja negaa näytti. :'(
Olisihan se ollut liian hyvä ollakseen totta.
Todella pettynyt. En kyllä nuku koko yönä.
Tiedän tunteen... :hug: