Mieheni lähetti eilen txt pane ketä huvittaa,jos petät minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eroko tulossa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eroko tulossa?

Vieras
En oikeen ymmärrä miestäni yhtään ton txt jälkeen ja samana yönä tuli toinen txt joka
oli"onko veljelläni parempi kyrpä kuin hällä" voi luoja ajattelin ja vastasin txt hälle että lopettaa tolloset txt ja painaa mieleensä että minua ei ikinä oo kiinnostanut hänen veljensä kuin pelkkänä ystävänä...Onko toi mustasukkaisuutta vai menettämisen pelkoa?Epäilee minua ni itse taittaa pettää selkäni takana ja pientä vihjettä olen jo saanutkin:(satuttaa...

Eivätkö mustasukkaisuus ja menettämisenpelko ole aikas lailla sama asia? Siitä olen kanssasi yhtä mieltä, että kun ihminen tunnistaa oman heikkoutensa lihallisten himojen edessä, epäilee myös muita yhtä selkärangattomiksi.

muu kuin kysyä, mitä tuommoiset typeryydet tarkoittavat. Ovat älyttömän loukkaavia ja suorastaan sairaita. Pakota selittämään. Raukkamaista käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhorealisti1:
Siitä olen kanssasi yhtä mieltä, että kun ihminen tunnistaa oman heikkoutensa lihallisten himojen edessä, epäilee myös muita yhtä selkärangattomiksi.

Tuon asian kanssa pitää olla varovainen eli ei aina pidä paikkaansa. Itse olen hieman mustasukkainen, koska en voi sietää seläntakana puuhastelua ja salailua ja valehtelua. Itse en kuitenkaan missään nimessä pettäisi, koska en ole niin seksin perään, enkä osaa rakastaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan. Ehkä tuo kommentti sopii enempi miehiin, naiset kun harvemmin ovat vain seksin perässä.

Kyllä tuollaiset tekstarit painaisivat ainakin minun mieltäni niin paljon, että pakkohan niihin olisi saada mieheltä selvennystä. Voi olla, että miehen itsensä tekee mieli pettää, jolloin hän aiheettomasti syyttää sinua ja jollakin tavalla ehkä ajattelee, että se pettää kuitenkin joten mäkin petän tms. Voi myös olla, että perättömiä juoruja on liikkeellä tai mies on kännissä mustasukkainen. Voihan olla esim. että hänen veljensä on kehunut sinua miehellesi ja mies ei olekaan ylpeä naisestaan vaan reagoi mustasukkaisuudella.

Oman kokemukseni mukaan mustasukkaisimmat ovat niitä, jotka ainakin ajatuksissaan pettävät usein. Tällöin he eivät osaa ajatella, että toinenkaan kykenisi olemaan uskollinen. AP:n tilanteessa varmaan hän itse tajuaa, onko käytös muuttunut yhtäkkiä vai onko tilanne aina ollut vastaavantyyppistä mutta lievempää.

Yhteistyössä