Mieheni kurjista teoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen tällä hetkellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen tällä hetkellä

Vieras
olen ollut saman miehen kanssa jo iät ja ajat :) eli yli 20 vuotta.pääasiassa elomme on ollut hyvää ja tasasta ja lapsiakin on meille siunaantunut-ihanaa.
Kun puhutaan pariskuntien eroomisista ja niiden syistä yms.niin itse olen ollut aina sitä mieltä että pettäminen tai minuun kohdistuva väkivalta,ne on kaksi isoa syytä jolloin itse kyllä eroaisin....Nyt sitten kun viime juhannuksena,mieheni repi ja riuhtoi minua ison,vieraan porukan läsnäollessa ja naureskeli sekä huuteli ivallisesti....Tässä ollaan vielä,aviossa ja asiaa enää miettimättä-paitsi itse en unohda sitä nöyryytystä.Mieheni ei muista koko tapahtumaa koska oli humalassa silloin.Kerroin asiasta seuraavana päivänä ja ihmetteli eikä voinut uskoa todeksi.....
Viikko takaperin...ei pettänyt ei,mutta käyttäytyi muuten inhottavasti minua kohtaan,lasten läsnäollessa.Tuli sanaharkkaa rahasta ja sen käytöstä yms.Hiukka ääntäkin korotettiin mutta sen verran että lapset siitä nyt ei noteeraa mitään....Mieheni kivahtikin sitten todella kovaan ääneen minulle huutaen"PAINU NYT VITTUUN SIITÄ!!!!"Lapset säikähti ja olivat tietysti tolaltaan.Sanoin että ok,menen sitten kun kertoo missä se paikka nimeltään vittu sitten on?!Lähdin pois kotoota...vanhemmilleni,koska minne nyt muutenkaan olisin voinut noin vaan lähteä ja olin iltaan.

Nyt sitten nämä asiat on jättäny todella isot haavat syvälle sisimpääni ja en pysty olemaan miettimättä niitä...Antakaa neuvoja miten tästä eteenpäin?En unohda asioita ja mieheni ei ole sitä sorttia joka keskustelisi asioista.....Olen jotenkin loukkaantunut vaikka taas elämä soljuu vaan eteenpäin niin kuin aina ennenkin.

No meillä voisi kyseistä v-huutamista tapahtua useamminkin, koska mies on niin stressaantunut. Silti pyydetään anteeksi, halataan ja rakastetaan. Milloin olette viimeksi sanoneet rakastavanne? Käyneet yhdessä jossain ilman lapsia ja vain nauttineet toistenne seurasta? Vai onko teistä tullut lapsijoukon jatke?

Suhdeterapia kannattaa, me ollaan käyty ja se on auttanut. Meillä paljon johtuu vain ihan stressistä, ei mitään hirveitä ongelmia elämässä ole.

Miehelläsi on ongelma. Ja ei ehkä ole osannut pyytää anteeksi koskaan?

Oletko kertonut mihellesi, miten pahoillesi tulit tuosta viikko sitten tapahtuneesta? Mun mies on niin tottunut v-sanan käyttöön, ettei ymmärrä kertomatta, että siitä voi loukkaantua syvästi. Muutenkin olen huomannut, että jos joku asia loukkaa minua, niin asia on hyvä ottaa puheeksi riidan mentyä ohi. Yksin miettimällä tilanne ei muutu miksikään.

Kannattaa olla rehellinen ja avoin! Älä enää haudo asioita vaan puhu suoraan ja napakasti miehelles, että se on loukannut sua ja sun pitää saada anteeksipyyntö.

Tuosta on mahdotonta päästä yli. Tuollaisia loukkauksia ei voi unohtaa ja ne tulevat aina haittaamaan suhdettanne. Kannattaa erota mahdollisimman pian, niin ehdit vielä löytää hyvän miehen.

Pyysi tekstarilla anteeksi pistämällä viestin"Sori.Syömään"Se oli hänen anteeksi pyyntönsä...Ei kysynyt tai kommentoinut illalla mitään kun kotiuduin vaan oli kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.Juhannuksesta ei ole anteeksi pyytänyt koska ei myönnä muistavansa asiaa ja nauraa vaan kun kerron mitä teki...:(

Mutta kun ei ole hänen tapaistaan käyttäytyä noin.Kyllä hän sen itsekin tajuaa että meni ns.liian pitkälle mutta kun ei halua vaan myöntää asiaa.Vähättelee sitä.On siis mun mielestä tällä hetkellä aika sikamainen tyyppi...Jonka kanssa kuitenki oon

Yhteistyössä