Mieheni kun on "lomalla"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
niin joka ainoa päivä soittivat töistä, parhaimmillaan jo klo 7 jälkeen, kun oltiin vielä nukkumassa :o

Mieheni ei osaa tai voikaan pitää puhelinta äänettömällä, kun aina voi missata jotain tärkeääkin.

Torstaina alkoivat kyselemään, koska tulee kotiinpäin ja eilen kysyivät voisiko edes muutamaksi päiväksi tulla töihin ensi viikolla (varmaan seuraavallakin :whistle: ) jotka hänellä ainakin piti olla lomaa :whistle:

Samaisesta syystä hänellä oli viime vuoden vuosilomia tälle kesälle jäljellä.

Vähän käy toisaalta kateeksikin, ei minun töistäni vaan soitella kun olen ikuisella ä-lomalla, että voisinko tulla :(

onko hän jonkin sortin toimihenkilö? eikä ole kunnan/kaupungin palveluksessa? Kuulostaa silloin enemmän kuin tutulta. Töissä ollessaankin toimihenkilön tehtäviin kun kuuluu se jatkuva "päivystys". ja ehkä miehellesi työ on muutakin kuin vain työ;elämäntapa. ei vaikuta sille et hän itse kärsisi tilanteesta vaan taustajoukot, mikä on ymmärrettävää.:) tsemppiä.

Joutuu tuota kestämään alalla kuin alalla jos ei pidä puoliaan. Meillä yhden alihankkijan velipoika (joka töissä alihankkijalla) päätti vain yhtäkkiä lähtä kesäloman viettoon, ja tietty sit "tavallinen" palkoillinen joutui keskeyttämään lomansa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Joutuu tuota kestämään alalla kuin alalla jos ei pidä puoliaan. Meillä yhden alihankkijan velipoika (joka töissä alihankkijalla) päätti vain yhtäkkiä lähtä kesäloman viettoon, ja tietty sit "tavallinen" palkoillinen joutui keskeyttämään lomansa :|

No, ei se miestäni vaivaa, on jo kaksi viikkoa ollut lomalla, mutta näköjään ei voi lomailla kotona yhtään päivää :)

Meidän perhe-elämälle se tekee vain hyvää, valitettavasti :whistle:

Ja onpahan ukko "hyvissä kirjoissa", jos taas yt-neuvottelut tulee :) joskus on saanut lisäbonuksia, tosin ei varmaan vuoteen ainakaan nyt.

Yhteistyössä