Mieheni katsoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ankanpoikanen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ankanpoikanen"

Vieras
kaikkia muita naisia kun minua.
Seksiä ei suhteessamme ole ollut 1,5vuoteen. Mieheni ei halua. Epätoivoisena laihdutin ylimääräiset kilot pois jotta hän haluaisi minua. Ei auttanut. Näen hänen katseen aina automaattisesti siirtyvän toisten naisten peppualueelle jos jossain yhdessä liikumme. Hänen tapansa jopa kallistaa päätä ja siesoa suu ammollaan katsoessaan muitten peppuja etoo minua. Niin paljon etten pysty liikkumaan usein julkisilla tiloilla hänen kanssa. Minua hän ei katso. Painan tällä hetkellä 70kg (pituutta 167cm) ja inhoan peilikuvaani niin paljon että olen päättänyt laihduttaa vielä 10kg pois. Ehkä mieheni sitten katsoisi ja haluaisi minua.
Vihaan tätä ainaista rumuuden tunnetta ja jokapäiväistä kidutusta saada laihdutettua niin että kelpaan.

On se kumma kun vielä aikuisena saa pelata ihme pelejä kumppanin kiinnostuksen herättämiseksi, mutta niin se kai vaan menee.

Keskustelu ja suorat aloitteet on tietty yks, jos se ei ole tajunnut, että sille olis kotona naista tarjolla.

Mutta toinen on sitten se, että saisit sen kaipaamaan itseäsi.

Keino siihen on elää enemmän omaa elämää mikäli mahdollista, näyttää hyvältä ja hyväntuuliselta mutta ei pisaraakaan epätoivoiselta vaan jotenkin ihmeellisesti omaan elämäänsä tyytyväiseltä niin, että mies rupeaa kaipaamaan sun positiivisuutta ja huomiota.

En kyl tiiä tapahtuuks noin muuta kuin saduissa. Joo muut parempia vinkkejä kertomaan.

"Mitäs käy jos kotona pyllistät"

:laugh:

Palstamammojen oppien mukaan miehen tulee reagoida mamman kaikkiin pyllistyksiin, keimailuihin, uusiin maksisloggeihin, kynttilöihin , rexonan tuoksuun tai mamman omiin eroottisiin ajatuksiin välittömästi raudanlujalla erektiolla.

Jos näin ei tapahdu niin mies joko pettää, on homo tai impotentti.

Älkää nyt jumalauta viitsikö.

• Tykkää
Reactions: päätön
"Mitäs käy jos kotona pyllistät"

:laugh:

Palstamammojen oppien mukaan miehen tulee reagoida mamman kaikkiin pyllistyksiin, keimailuihin, uusiin maksisloggeihin, kynttilöihin , rexonan tuoksuun tai mamman omiin eroottisiin ajatuksiin välittömästi raudanlujalla erektiolla.

Jos näin ei tapahdu niin mies joko pettää, on homo tai impotentti.

Älkää nyt jumalauta viitsikö.

Kerro nyt toki et mikä saa aikaan sen raudanlujan erektion kun meidän arvuuttelu on näin heikolla tasolla.

Yhteistyössä