naurettavaa
Siis ihan oikeasti! :O . Kuinka pinnallinen ihminen voit olla ap? Mun miehellä on 14,5 cm penis ja ihan täydellinen, ihanan iso . Ei tartte todellakaan olla isompi ellei ole ihan paska paneen
Pitikö pumppua käyttää vai riittikö sen ostaminen?Pеnispumppu - http://bit.ly/29Mkc28 Оstin pеnispumppu ja jo puolen vuoden kuluttua pеnikseni oli vаltava.
Mikä ihmeen tarve peniksen pituuteen fiksautuneella miehellä on esiintyä naisena netissä?Niille, jotka toivoisivat miehelleen pikkaisen suurempaa varustusta, niin tässä vinkkejä. Nyt on vuosi takana kun päätimme kokeilla mieheni peniksen kasvattamista. Tähtäimessä oli pituutta, paksuutta ja kovuutta lisää. Alkutilanne oli _oikein_ mitattuna 14,8cm pituutta ja 13,2cm ympärysmittaa.
Käyttämämme treenit ovat:[...]
Ja onko joka viikko se mittaustulos ennen sama kuin edellisellä viikolla jälkeen? Ei taida olla. Tietenkin verta täynnä oleva paisuvaiskudos on paisuneempi kuin veretön paisuvaiskudos. Sama ilmiö on havaittavissa hauiksessa ja treenin jälkeisessä pumpissa. Mutta ero on siinä, että lihas ihan oikeasti kasvaa treenistä. Paisuvaiskudos ei.Omasta kokemuksesta voin sanoo että kyllä noi pumput ja muut harjotukset toimii vaikka monet niin kaikkitietävästi muuta väittääkin.. ettikää vaikkapa guynextdoor blogi mis se viikoittain mittaa peniksensä kameran edessä ennen ja jälkeen pumppauksen jne
Miehesi tykkää varmaan ehdotuksestaToimiiko tuo oikeasti noin hyvin? Mun miehen varustus vois olla kyllä pari senttiä suurempi. Uskaltaiskohan ehdottaa...
Ilman muuta. Kaverisi voisi jopa ilhtua kun uskallat ottaa puheeksi ja hänkin saa lisää itsetuntoa.Toimiiko tuo oikeasti noin hyvin? Mun miehen varustus vois olla kyllä pari senttiä suurempi. Uskaltaiskohan ehdottaa...
Kokeilin myös samaa tekniikkaa ja todellakin toimii. Penis on nyt 28,5 cm ja varsinkin paksuuntunut huomattavasti myös..Itse olen harjoitetellut sitomalla sukkahousut patteriputkeen ja penikseen ja siinä venytellyt. Ongelmana on nyt addiktoituminen peniksen kasvamiseen. Tällä hetkellä penis on 28 cm. ja kasvaa yhä.
Ongelma ei ole peniksen pienuus, vaan sinun tavarasi väljyys.Niille, jotka toivoisivat miehelleen pikkaisen suurempaa varustusta, niin tässä vinkkejä. Nyt on vuosi takana kun päätimme kokeilla mieheni peniksen kasvattamista. Tähtäimessä oli pituutta, paksuutta ja kovuutta lisää. Alkutilanne oli _oikein_ mitattuna 14,8cm pituutta ja 13,2cm ympärysmittaa.
Käyttämämme treenit ovat:
- Penispumppu, joka toinen päivä 15 min
- Jelqing, joka päivä kaksi kertaa a 15 min (https://www.pegym.com/penis-exercises/how-does-jelqing-work-jelq-techniques-jelquing)
- Streching käyttäen Andro Extenderiä 4h päivässä
- Kova lihaskuntoharjoittelu suurilla painoilla kolme tai neljä kertaa viikossa. Tämän tarkoitus on mm. nostaa luonnollista testosteronitasoa.
Ruoka ja ravinteet:
- Vähärasvainen proteiinipitoinen ruokavalio
- Boorilisä (nostaa testotasoja)
- Seleenilisä (ehkäisee ja lievästi parantaa verenkiertosairauksia)
- Magneesiumlisä (vaaditaan lihaskuntoharjoittelun vuoksi)
- Sinkkilisä (sukupuolivietin ja testotason kasvattamiseksi)
Näillä menetelmillä on peniksen nykyinen koko 18,2cm pituutta ja 14,7cm ympärysmittaa. Olemme harkitsemassa myös hyvin konservatiivista peniksenpidennysleikkausta, jossa jännettä vapautettaisiin noin sentin verran. Tavoitteena olisi noin 19-19,5cm penis.
Eli teille muille naisille, jotka haluatte miehellenne lisää kokoa, vaatii se vain mieheltä tahtoa kehittää omaa miehuuttaan. Lihastreeni ja suurempi penis on selkeästi kasvattanut mieheni itsetuntoa. Suosittelen siis menetelmiä erittän lämpimästi, sillä tulokset ovat olleet käsittämättömän hyviä!
"Mites, harrastatteko te yhdessä jotain?"
"Joo, tota miehen peniksen kasvattamista. Tai se on oikeastaan meillä vähä niinku elämäntapa."