Oliko sulla vaikea raskaus? Tai hankala vauva? Mietin itsekin, jääkö yhteen ihan siksi, kun tämä ensimmäinen on tosi vaativa pakkaus ja olen itse toooosi väsyAlkuperäinen kirjoittaja lapsiluku täysi.:Onko muita jotka ovat näin päättäneet?meistä elämä helpompaa kun on vain 1.
Millaset ikäerot teil sisaruksilla on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itselläni on 2 sisarusta eikä meillä ole koko elämän aikana ollut kuin riitaa keskenämme.Siksi ei minusta sisarus ole tarpeen.
NO HÖH!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mieti, jos lapsi esim. kuolee. Teille ei jää mitään, varsinkin, jos olet jo siinä iässä, ettet voi enää tulla raskaaksi.
Sisarukset ei korvaa, mutta tahto elää tuossa tilanteessa on vahvempi.
Minäkin mietin ekan lapsen saatuani kaikkia tällaisia juttuja. Mietin myös sitä, miten tärkeä isoveli mulle nyt aikuisena on, vaikka isohkon ikäeron takia ei nuorina juuri yhteistä ollu. Ja sit vaikutti ihan se, että mun ainokainen veljeni on melko vakuuttava, ettei lapsia halua koskaan eikä miehellä ole sisaruksia. Joten ei olis sitten edes serkkuja ollu meidän neidille, joiden kanssa viettää juhannuksia mökillä jne jne jne. No, nyt meillä on sit neidillä pieni veliAlkuperäinen kirjoittaja Jokunen:Mä kanssa alunperin ajattelin että yksi riittää, mutta sitten mun isä kuoli ja kauhea työ hautajaisten järjestelyssä surun keskellä, joten halusin sitten ettei meidän tytär olisi yksin siinä tilanteessa kun meistä aika jättää. Eli nyt kaksi, isolla ikäerolla tosin.