mieheni käyttäytyy oudosti!

  • Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"hämmentynyt"
Kerron nyt vähän taustaa meistä. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta, naimisissa 6. Meillä on 5 vuotias poika ja miehen edellisestä avioliitosta on 10 vuotias poika. Suhteessamme ei ole ikinä ollut mitään vikaa. Itse asiassa kaikki jopa kadehtivat meitä.
Nyt kuitenkin mies on alkanut käyttäytyä tosi oudosti. Joku aika sitten kävin päivällä kaupassa ja yllättäen mieheni tuli mua vastaan siellä. Ja hänen piti olla töissä! Kysyin sitten että mitä sä täällä teet ja mies meni ihan jäihin. Selitti vaan jotain tauosta ja oli hakemas välipalaa. Niin varmaan! Työpaikkaan oli matkaa useempi kilsa ja lähempänä ois ollu muitakin kauppoja! No, annoin tämän nyt mennä ja unohdin asian.
Tänään hänellä alkoi lomat ja halusi mennä kaupungille vanhemman lapsen kanssa. Kysyin että mitä aattelitte tehdä yms. niin ei kuulemma kerro. Miksi mä tai nuorempi lapsemme ei saanu mennä mukaan?! Ja autolla lähti eli ei ihan viereisiin kauppoihin mene... Kaiken tämän lisäksi koko sivuhistoriat on pyyhitty, jos yllätän hänet koneelta niin läppäri menee samantien kiinni... Mitä tää on? Pettääkö mun mies ja tahtoo perustaa jonkun uuden kanssa perheen? Oon ihan sekasin :(
 
"hämmentynyt"
[QUOTE="Vieras";28784521]Se lämmittelee suhdetta ex-vaimoon.[/QUOTE]

Vähän epäilen tota. Ei ne mitenkään riidoissa ole, mutta ei ne enää paljoo puhu toisilleen. Muuta kuin pojan asioista. Tosin samassa kaupungissa asutaan...
 
"..."
Vaatisin selitystä. Voi olla, että pettää tai voisiko olla, että on menettänyt työpaikkansa ja ei kehtaa jostain syystä kertoa sitä sulle. On kenties etsinyt uutta työpaikkaa ja siksi poistanut sivuhistorian. Lähtee päiviksi pois olevinaan töihin ja yksinäistähän se on, joten otti isomman lapsen matkaansa mukaan kun uskoo hänen pitävän suunsa kiinni...
 
"hämmentynyt"
[QUOTE="viv";28784568]Onko jotain juhlapäivää tulossa?[/QUOTE]

No mun synttärit on tänään mut ei olla ikinä juhlittu niitä. Eikä miehenkään synttäreitä. Lapsien synttärit taitaa olla ainoat mitä juhlitaan... Saatetaan toisillemme vain sanoa "hyvää syntymäpäivää" tai ollaan käyty jossain syömäs... Miten se nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen yhtäkkiä tahtois järkätä jotain.

Työpaikka hänellä kyl ihan varmasti on kun on pystynyt maksamaan laskujakin ja käymään kaupassa... Ei kai se nyt visalla tai pikavipeillä ole näitä tehnyt? :( Ja on kyl puhunut mitä päiväl on töissä tapahtunut kun kysyn miten päivä on mennyt (kysyn siis aina kun tulee töistä. Perheen tapa).

Yritin nyt soittaa miehelle mutta kännykkä oli kiinni...
Oonko kamala jos käyn katsomassa hänen tiliä? Soolotunnuksia ja käyttäjätunnuksia pidetään kotona yhteisessä paikassa.
 
ehkä kaukaa haettu
Mä kyllä räjähtäisin jos multa ei ensin kysyttäis et kytättäis salaa. Mut jos kysyt, eikä anna selitystä, niin sit mä ryhtyisin salapoliisiksi... Ehkä tähän on ihan luonnollinen selitys....
 
"nuuh"
Joo. Maan tapahan on että otetaan aina se esikoinen näille pettämisretkille mukaan :D :D mutta ei missään tapauksessa kuopusta!! Tota viitsisitkö ihan suoraan kysyä mieheltäsi?
 
"vieras"
Jos sulla kerran on tänään synttärit, niin voisi hyvinkin liittyä siihen. Älä nyt ala mitään tilitietoja kaivelemaan. Mieti, miltä sitten tuntuu jos tosiaan olet saamassa jonkun yllärin ja olisitkin penkonut miehen juttuja. Odota nyt ainakin tämä päivä.
 
EHkä Ehkä ei
Tän päivän reissul ei välttämättä ole mitään tekemistä tuon pettämisen kanssa. Voi vaan haluta aikaa poikansa kanssa. Mut kyl jos puhelin pois päältä ni vähä epäilyttää. Mut tuo sivuhistorian poistaminen ja läppärin sulkeminen ja outo kauppareisu viittaa kyl vahvasti et jotai virityst on. Tuli kyl mielee et jos on vaa tämä vanhemma pojan kansa ni oisko sit vanha suola ku janottas
 
"vieras"
[QUOTE="hämmentynyt";28784617]Oonko kamala jos käyn katsomassa hänen tiliä? Soolotunnuksia ja käyttäjätunnuksia pidetään kotona yhteisessä paikassa.[/QUOTE]

Käy katsomassa onko ravintolassa tai kahvilassa käyty ja ostettu enemmän ku kahdelle.
Mut jos on koruliikkeessä ostettu ni oota iltaan ennen ku paljastat, hän saattaa yllättää syntymäpäivänä ja kaikki onkin hyvin.
 
"hämmentynyt"
En nyt sitten mennyt penkomaan miehen tiliä.
Puhuin äsken puhelimessa kaverini kanssa ja kerroin tän oudon käyttäytymisen. Kaverini asuu ihan mieheni ex-vaimon lähellä ja oli kuulema koiraa lenkittäessä nähnyt meidän auton sen exän pihalla! Että näin...
Nyt miehen puhelin on viimeinkin päällä ja soitin ja kysyin että missä ovat. Sanoi että tällä hetkellä mäkkärissä ja tulevat kuulema kohta kotiin... En enää tiedä mitä pitäis uskoa :(
Meillä on ollut niin hyvä liitto ja arki on toiminut loistavasti. Miksi se haluis palata sen exän luo? Ja vieläpä noin kierosti!?
 

Yhteistyössä