mieheni käsitys erilaisista pakastevihanneksista =)

Kauppalapussa luki, että erilaisia paksetvihanneksia 4-5 pussia. No, saldo oli 1pss maissia, 1pss herneitä, 2pss:a herne-maissi-paprikaa ja 1pss sekavihanneksia (siis herneitä, papuja,porkkanaa ja kukkakaalia). :headwall: :LOL: :LOL: :LOL: :heart:

Meillä on siis tulevina päivinä toudella monipuolisia lisukkeita tiedossa :whistle:
 
Suzyanne
Itse olen kokemuksen kautta huomannut että miehelle kannattaa kirjoittaa kauppalappuun ihan tarkkaan juuri se mitä kaupasta haluaa. Eli ko. tapauksessa ihan ne vihannesten nimet. =)
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Itse olen kokemuksen kautta huomannut että miehelle kannattaa kirjoittaa kauppalappuun ihan tarkkaan juuri se mitä kaupasta haluaa. Eli ko. tapauksessa ihan ne vihannesten nimet. =)
Ihan hyvä tapa: me miehet kun emme vielä(kään) ole oppineet lukemaan naisten ajatuksia :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
mä ja mies olis tuonu, kukkakaalia, parsakaalia, porkkanapalloja ja "kruunu"sekoitusta, ja ehkä vokkivihanneksia
siis jotain tämän tyyppistä ajattelin, mutta ilmeisesti täällä ei kovinkaan monipuolisilla vihanneksilla juhlita =)
Miten nuo nyt sen monipuolisempia ovat? :)

Ja miksei voi kirjoittaa suoraan mitä tahtoo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
mä ja mies olis tuonu, kukkakaalia, parsakaalia, porkkanapalloja ja "kruunu"sekoitusta, ja ehkä vokkivihanneksia
siis jotain tämän tyyppistä ajattelin, mutta ilmeisesti täällä ei kovinkaan monipuolisilla vihanneksilla juhlita =)
meillä juhlitaan kyllä vaikka millaisilla vihanneksilla, mutta niitä ei kyllä osteta pakasteesta.
pakasteesta just nimenomaan noita he-ma-pa -sekotteita käytetään,ei juuri muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mäkään en tajua, mitä tarkoittaa "erilaisia pakastevihanneksia".

Eikö voi suoraan kirjoittaa lappuun mitä haluaa, eikä olettaa että siippa osaa lukea ajatuksia?
No, voi päivää! Miun mies on ammattikokki, joten oletin, että ymmärtäisi, ettei noissa pusseissa ole kovinkaan monipuolisesti erilaisia vihanneksia, vaan samoja maisseja ja herneitä, joko yhdessä tai erikseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
No, voi päivää! Miun mies on ammattikokki, joten oletin, että ymmärtäisi, ettei noissa pusseissa ole kovinkaan monipuolisesti erilaisia vihanneksia, vaan samoja maisseja ja herneitä, joko yhdessä tai erikseen!
Jos se ei oo tottunut ostamaan pakasterehuja, vaan tuoreita, kuten minä ja mun entinen kokkimies (mies siis on sama mutta ammatti eri :D).
 

Yhteistyössä