Meiltä löytyisi kaapista vaikka mitä, mies toi Tukholman etnokaupoistaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Niin minäkin, voi alkoi tehdä mieli jotain pahalta haisevaa juustoa.
Meiltä löytyisi kaapista vaikka mitä, mies toi Tukholman etnokaupoistaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Niin minäkin, voi alkoi tehdä mieli jotain pahalta haisevaa juustoa.
Käytättekö ruoanlaitossa, vai ovatko sellaisenaan mutustettavia?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meiltä löytyisi kaapista vaikka mitä, mies toi Tukholman etnokaupoista
Tämä on ehdottomasti päivän paras!Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:[ mutta ilmeisesti täällä ei kovinkaan monipuolisilla vihanneksilla juhlita =)
Sekä että. Enimmäkseen mutustellaan sellaisenaan, mutta jotain esim. paistan lisukkeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Käytättekö ruoanlaitossa, vai ovatko sellaisenaan mutustettavia?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meiltä löytyisi kaapista vaikka mitä, mies toi Tukholman etnokaupoista
Ap:n mies toisi ehkä palan savujuustoa ja siivutettua savujuustoaAlkuperäinen kirjoittaja Candide:No entäs jos lapussa lukee: erilaisia juustoja.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mäkään en tajua, mitä tarkoittaa "erilaisia pakastevihanneksia".
Eikö voi suoraan kirjoittaa lappuun mitä haluaa, eikä olettaa että siippa osaa lukea ajatuksia?
Mulle tuli ihan samanlainen oloAlkuperäinen kirjoittaja v:KERTOKAA jo mitä olisi pitänyt ostaa??
Ja raastetta myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:n mies toisi ehkä palan savujuustoa ja siivutettua savujuustoa
No tietenkin montaa erilaista PAKASTEsekoitusta, joissa useimmissa kuitenkin taitaa olla esimerkiksi porkkanaa. Olisi sitten perheelle monipuolisesti tarjolla niitä vihanneksia ; )Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:Mulle tuli ihan samanlainen oloAlkuperäinen kirjoittaja v:KERTOKAA jo mitä olisi pitänyt ostaa??
todennäköisesti sulla ja AP:lla olisi loistava avioliitto keskenänneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minä oisin tuolla ohjeella tuonut pussin parsakaalia, pussin kukkakaalia, pussin maissia, pussin jotain tomaatti-paprika-sipuli sekoitusta...
Ai onko tuollaista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pussin jotain tomaatti-paprika-sipuli sekoitusta...
Joo, minä myös. Kerroin vielä miehen tehdessä lähtöä, että MONEN PÄIVÄN ruoat. No, palatessa oli ruokana yksi lenkkipaketti ja kanankoipia. Siis käytännössä ruokaa yhdelle päivällä meidän perheelle. Kysyinkin, kun purin ostoksia jääkaappiin, että mitä aattelit meidän syövän huomenna. Mies katto mua pitkään, että miten niin...Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä olen laittanut joskus oikein pitkän lapun miehelle mukaan ja sinne ihan alas kirjoittanut, että RUOKAA
on,on. semmosessa pienessä 200 g:n pussissa taitaa olla myös porkkanaa ja valkosipulia. Valmistajaa en muista, oisko Apetit?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ai onko tuollaista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pussin jotain tomaatti-paprika-sipuli sekoitusta...
Meilläkin mies on tyytyväinen, kun saadaan päätettyä kaupassa, että syödäänkö tänään kanaa vai jauhelihaa (esmes!!). Sit se lähtee jo maitohyllyjä kohti, kun mä jään huhuilemaan, että "mitäs sit huomenna syödään..?"Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:Joo, minä myös. Kerroin vielä miehen tehdessä lähtöä, että MONEN PÄIVÄN ruoat. No, palatessa oli ruokana yksi lenkkipaketti ja kanankoipia. Siis käytännössä ruokaa yhdelle päivällä meidän perheelle. Kysyinkin, kun purin ostoksia jääkaappiin, että mitä aattelit meidän syövän huomenna. Mies katto mua pitkään, että miten niin...Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä olen laittanut joskus oikein pitkän lapun miehelle mukaan ja sinne ihan alas kirjoittanut, että RUOKAA
Noo, onneks pakkasessa oli.
miksei ostais pakasteesta,ne on ihan yhtä hyviä,ja pakastevihanneksia on hyvinkin monipuolisesti saatavilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minullekin monipuoliset pakastevihannekset on hämärä käsite. Jos tahtoo monipuolista, miksei osta tuoretta?
siis sanoitko ees että ne tulis LISUKKEEKSI,se olis selventäny jo paljo. Mä en ainakaa niitä pikkusilppuja mielellään lisukkeeks laittas, ruuan sekaan kyllä voisin laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:Kauppalapussa luki, että erilaisia paksetvihanneksia 4-5 pussia. No, saldo oli 1pss maissia, 1pss herneitä, 2pss:a herne-maissi-paprikaa ja 1pss sekavihanneksia (siis herneitä, papuja,porkkanaa ja kukkakaalia). :headwall: :heart:
Meillä on siis tulevina päivinä toudella monipuolisia lisukkeita tiedossa
Jollain taitaa makuaisti olla hieman hakusessa...Alkuperäinen kirjoittaja mä:[miksei ostais pakasteesta,ne on ihan yhtä hyviä,
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:No, ei ihan vastannut miun käsitystä erilaisista pakastevihanneksista. Oishan niitä nyt ollut vaikka pikku porkkanoita, amerikansekoitusta, puutarhurinsekoitusta... what ever. Enkä mie valita, lähinnä nauroin pissat housuissa.
nii sulla,jos et kerta maista,ne on ihan tuoreina pakastettu,joten miksei olis hyviä? ja ne pitää osata valmistaa oikein,että niitten maku säilyy.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Jollain taitaa makuaisti olla hieman hakusessa...Alkuperäinen kirjoittaja mä:[miksei ostais pakasteesta,ne on ihan yhtä hyviä,
Minulla nyt ei ole muutenkaan tapana käyttää kaikkia vihanneksia kypsennettyinä (kuten ilmeisesti eräillä) vaan idea on juuri se, että ne ovat raakoja...Alkuperäinen kirjoittaja mä:nii sulla,jos et kerta maista,ne on ihan tuoreina pakastettu,joten miksei olis hyviä? ja ne pitää osata valmistaa oikein,että niitten maku säilyy.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Jollain taitaa makuaisti olla hieman hakusessa...Alkuperäinen kirjoittaja mä:[miksei ostais pakasteesta,ne on ihan yhtä hyviä,
Ei kyse ollut siitä ettenkö minä tai joku muu käyttäs ollenkaa tuoreita vaan siitä että ne pakastetutkin on hyviä.Halusit selvästi ymmärtää väärin.mä(ja varmaan moni muukin) osaan ostaa kyllä monipuolisesti myös sieltä tuoreosastoltakin.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minulla nyt ei ole muutenkaan tapana käyttää kaikkia vihanneksia kypsennettyinä (kuten ilmeisesti eräillä) vaan idea on juuri se, että ne ovat raakoja...Alkuperäinen kirjoittaja mä:nii sulla,jos et kerta maista,ne on ihan tuoreina pakastettu,joten miksei olis hyviä? ja ne pitää osata valmistaa oikein,että niitten maku säilyy.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Jollain taitaa makuaisti olla hieman hakusessa...Alkuperäinen kirjoittaja mä:[miksei ostais pakasteesta,ne on ihan yhtä hyviä,
Mitä luulet, mikseivät huippukokit yleensä käytä pakastevihanneksia, jos ne ovat kerran "yhtä hyviä" kuin tuoreet vihannekset. Hmm. mietitäänpä hetkinen.
Jos käsketään tuomaan vihanneksia niin sinä olisit ostanut juureksia...jep jepAlkuperäinen kirjoittaja mä:Mä olisin ostanut melko lailla samat kuin miehesikin. Ehkä keittojuureksia olisin pussin vielä ottanut.