Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
olipasihanaa
Laitetaan tää meitin kokemus tännekkin:)
Oltiin ravintolassa ja meille tuli yöks yks kaveri. Mies jäi olohuoneeseen nukkumaan, josta näki meidän makkariin. Alettiin vaimon kanssa hyväillä toisiamme ja kun kiihotuin niin ehdotin vaimolle että menisi hyväilemään olohuoneen kaveria. Vaimo kikatti ja kysyi oonko ihan tosissani, mutta kohta sanoikin, että okei. Sipsutti hiljaa vain sringit jalassa olkkariin. Sen verran oli valoa että näin suhtkoht hyvin olohuoneeseen.
Oli mahtavaa ja tosi kiihottavaa katsoa kun vaimo siirsi käden kaverin peiton alle ja hyväili vieraan miehen kalua. Peitto liikkui vaimon käden liikkeiden mukana, kunnes siirsi peiton pois ja otti suihin oikein kunnolla. Kaveri vain huohotti vaimoni käsittelyssä. Sitten vaimo meni kaverin päälle ja alotti rajun ja kiihkeen ratsastuksen miehen kullilla. Johtukan humalatilasta kun kumpikaan ei meinannut tulla, vaan naintia kesti pitkään. Lopulta vaimo ja vieras mies äänteli orkujen saattelemana.
Vaimo tuli suihkun kautta takaisin viereeni. Suukottelimme ja nukahdimme vierekkäin.
Molemmat tykättiin kun vaimo sai vierasta miestä. Mahtava kokemus :)
 
seimnomiav
Hitsi kun on ollut kiihottavaa katsoa vierestä, kun vaimo on muutaman kerran webcamissa jutellut miesten kanssa. Vaimo valinnut sieltä isokaluisen miehen ja katsonut miehen kalua ja tyydytystä. Vaimo näyttänyt isot rintansa vieraille miehille ja kaverit olleet kiimoissaan.
Oon sängystä katsonut vaimoni touhuja ja ihan mielettömän kiihottavaa.
 
jänkäjoonas1943
Laitetaan tää meitin kokemus tännekkin:)
Oltiin ravintolassa ja meille tuli yöks yks kaveri. Mies jäi olohuoneeseen nukkumaan, josta näki meidän makkariin. Alettiin vaimon kanssa hyväillä toisiamme ja kun kiihotuin niin ehdotin vaimolle että menisi hyväilemään olohuoneen kaveria. Vaimo kikatti ja kysyi oonko ihan tosissani, mutta kohta sanoikin, että okei. Sipsutti hiljaa vain sringit jalassa olkkariin. Sen verran oli valoa että näin suhtkoht hyvin olohuoneeseen.
Oli mahtavaa ja tosi kiihottavaa katsoa kun vaimo siirsi käden kaverin peiton alle ja hyväili vieraan miehen kalua. Peitto liikkui vaimon käden liikkeiden mukana, kunnes siirsi peiton pois ja otti suihin oikein kunnolla. Kaveri vain huohotti vaimoni käsittelyssä. Sitten vaimo meni kaverin päälle ja alotti rajun ja kiihkeen ratsastuksen miehen kullilla. Johtukan humalatilasta kun kumpikaan ei meinannut tulla, vaan naintia kesti pitkään. Lopulta vaimo ja vieras mies äänteli orkujen saattelemana.
Vaimo tuli suihkun kautta takaisin viereeni. Suukottelimme ja nukahdimme vierekkäin.
Molemmat tykättiin kun vaimo sai vierasta miestä. Mahtava kokemus :)
Janottiko kun heräsit?Itselläni on yleensä jano kun herään tuollaisesta unesta.
 
Viimeksi muokattu:
omiav04
Mun ukko kysyi eilen yöllä touhujen keskellä, haluisinko isoa vierasta kullia.
Kiimassa tuli vastauttattua, haluun ja aviomieheni alko panemaan ihan valtavalla vauhdilla ja tuli melkein heti:)
 
Niin.
Kun joskus tanssin vieraiden miesten kanssa ja oma ukko kulta sanoo kiihottuvansa flirttailuistani vieraiden miesten kanssa. Mitäköhän mieheni oikein meinaa?
Kyllä se voi olla kiihottavaa katsella toisten ihmisten flirttailua.
Varsinkin jos hän tietää satavarmasti ettette mene flirttiä pitemmälle.
Itse hän saa mahdollisesti kokea kiihkeää tunnelmaa puolisonsa kanssa.
Vai eikö käynyt noin?
 
Viimeksi muokattu:
Alina
Kyllä se voi olla kiihottavaa katsella toisten ihmisten flirttailua.
Varsinkin jos hän tietää satavarmasti ettette mene flirttiä pitemmälle.
Itse hän saa mahdollisesti kokea kiihkeää tunnelmaa puolisonsa kanssa.
Vai eikö käynyt noin?
Naisena ymmärrän nuorempaa ukkoani kun välillä menee mun tutun hameiden alle. Olen vain katsellut katsellut mitä haluu tehdä. On tehnyt kiimoissan sellaisia panoja jota en ole saanut. Eukon lähdettyä miehensä kyselin miltä tuntu kun naida molempiin reikiin kunnolla. Ilmeisesti tykkää kun katselen kun on toisen "mamman" kovana naimassa. Olen kokeilun haluuko kuuskymppisent eukon ja vaikka ukkoni alle kolmekymminen ja on kelvannut loppuillasta kiihottavasti että saan katsella.
 
Viimeksi muokattu:
Marjaliisi
Kyllä se voi olla kiihottavaa katsella toisten ihmisten flirttailua.
Varsinkin jos hän tietää satavarmasti ettette mene flirttiä pitemmälle.
Itse hän saa mahdollisesti kokea kiihkeää tunnelmaa puolisonsa kanssa.
Vai eikö käynyt noin?
Oot ihan oikeassa. Yöllä kotona oli kiihkeä ja intohimoinen tunnelma.
Mieheni oli kiihkeä kuin villi ori :)
Mies oli kuulemma tosiaan kiihottunut kun oli huomannut vieraiden miesten katsovan mua himokkaasti.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Oot ihan oikeassa. Yöllä kotona oli kiihkeä ja intohimoinen tunnelma.
Mieheni oli kiihkeä kuin villi ori :)
Mies oli kuulemma tosiaan kiihottunut kun oli huomannut vieraiden miesten katsovan mua himokkaasti.
Hyvä kun kaikki osapuolet ymmärsivät asian.

Ja teidän parisuhteenne korjasi suurimman hyödyn.

Mietin tässä sellaistakin tilannetta, kun puolison kanssa flittailisimme yleisellä paikalla, ja jokin sivullinen henkilö seuraisi uteliaan kiinnostuneesti, niin sekin olisi minulle ainakin seksuaalisesti kiihottavaa.
Varmaan silloin olisin peitoalla puolisolleni normaalia intohimoisempi.
 
Viimeksi muokattu:
Kun ei tajua.....
Naisena ymmärrän nuorempaa ukkoani kun välillä menee mun tutun hameiden alle. Olen vain katsellut katsellut mitä haluu tehdä. On tehnyt kiimoissan sellaisia panoja jota en ole saanut. Eukon lähdettyä miehensä kyselin miltä tuntu kun naida molempiin reikiin kunnolla. Ilmeisesti tykkää kun katselen kun on toisen "mamman" kovana naimassa. Olen kokeilun haluuko kuuskymppisent eukon ja vaikka ukkoni alle kolmekymminen ja on kelvannut loppuillasta kiihottavasti että saan katsella.

Saisko tämän saman suomeksi?
 
Viimeksi muokattu:
Meillä samoin
Mun ukko kysyi eilen yöllä touhujen keskellä, haluisinko isoa vierasta kullia.
Kiimassa tuli vastauttattua, haluun ja aviomieheni alko panemaan ihan valtavalla vauhdilla ja tuli melkein heti:)

Meillä myös mieheni kertoo kuinka haluaisi nähdä minut vieraan kanssa. Ei tarvitse kauan kertoilla kun laukeaa. Ihan kiva miehelleni, mutta itse en ehdi saada.
 
Viimeksi muokattu:
namikoija
Mökillä vaimoa härnäsi niin kauan tuttava miestä että tämä pani häntä väkisin pöytää vasten. Ja kyllä vaimokin lopulta nautti siitä ja sen jälkeen olemme alkaneet vaihtaa pareja yökylässä käydessämme ja homma toimii oikein hyvin Pepe

olen sen joskus aikaisemmin tälle palstalle kirjoittanut, toisella nimmarilla tosin. Voin sen uusiksi tähän laittaa...

Olimme mieheni kanssa häissä vieraina. Jatkojen jatkoilla, tuttujen jo poistuttua, mieheni yllytti minua iskemään itselleni seuralaista. Olihan tunnelma jotenkin virittynyt, minäkin juhlatamineissani laittanut itseni nätiksi, haluttavaksikin. Minä emminjaemmin. Ajatus kuitenkin mielenkiintoinen... kiihottavakin mielessäni.

Lopulta iskin silmäni minua miellyttävään mieheen. Tanssimme. Hänen kätensä ympärilläni. Seikkailivat uumallani, joskus kuin vaihvihkaa alempanakin. Istuimme, tutkit katseellasi sääriäni, mietit reisiäni hameeni alla.

Mieheni taaempana, meitä katsoo. Katsoo minua läpitunkevasti. Katseellaan minua ajaa eteenpäin... kohden jotain, mikä minuakin jo kutkuttaa.

Taas tanssimme, lähekkäin. RIntani sinuun jo painan. Kätesi takanani empien tutkailevat, mitä hamoseni kätköt sinulle voisivat tarjota... Sydän kurkussa pomppien niitä näitä jutellessamme kierrellen ja kaarrellen tyrkkäsin ne sanat suustani, joilla ilmaisin että josko hän, minä.... ja mieheni. Liike pysähtyy. Katsot minua. Ei hemmetti, se oli kyllä ujostuttavan hermoja riipivä hetki. Hölmistyneenä siihen suostuit. Vinkkaan mieheni paikalle ja kaikki siinä sitten juttelimme...... kohti hotellihuonetta. Minä teidän välissä. Apua, saalis taidan olla.

Huonessa, tunnelma oudon jännä. Minua katsotte, salaakin. Mieheni, alat minua kähmiä. Nostelet hamettani... ylpeänä olet saaliistasi. Paljastit satiiniset nauhani, jotka olin sinua varten sukkiini kiinnittänyt. Vieraskin niistä innostui. Lähestyi minua, oma mieheni pois vetäytyi. Mies minua puristeli. Hinkkasi. Ohjasi kohden sänkyä. Korkoni vavahtelevat, askeleeni horjuu. Hitto, miksi te niin hermostuneena ! Minäkään en nyt oikein rentoudu, ymmärtäkää se arvon herrat!!

Hän jo huohottaa. Rullaa hamostani. Kaulaani suutelee... rintojani pusakan läpi etsii. Odota hyvänen aika.... onhan meillä aikaa. Pöksyni ritisee hänen käsissään.... älä nyt vaan riko niitä.... kalliit, uudenuudet! Peppuani nostan ja annan hänen ne jalastani vetää. Lattialle, myttyyn lennähtävät. Kurttaat hameeni.... olkoot.... voinhan sen pesulassa käyttää. Minua selälleni painat. Varo niitä kynsiäsi...olen nainen....sieltä varsinkin. Nyt jo nouset päälleni.... pusakasta rintojani etsit, rintsikoistani ne esille otat... Malta hetki vielä, niin minäkin. Ota mieheni, aviomieheni, korkkarini pois, pliis. Mitä, eikö, aha sinä et halua..entäs minä. Voin kai sitten himokkaasta katseestasi nauttia. Tuollaista katsetta, en olekaan vähään aikaan nähnyt.

Se on nyt sitten menoa. Minun sormissani vieras kalu. Kovana olet, hyvinkin kovana. Sisääni hän se laittaa. Etsii tietään syvemmälle. Outo tunne. Sydämeni hakkaa, kostunut olen, kieltämättä. Heti hän alkaa häärätä. Onhan tämä.... ihan kivalta kohta... kutittelee mukavasti.... outo tunne katsoa.... kun aviomieheni runkkaa... hänen katseensa.... ihmeellisen läpitunkeva. Suustani voihkaisu, toinenkin. Pojat pojat... rauhottukaa nyt.... onhan meillä aikaa, eikös joo. Jos silmäni sulkisin ja antaisin itseni nauttia. Kiirehdit, minua suorastaan rynkytät. Suutani en enää kiinni pysty pitämään. Voihkinani itseänikin hämmentää. Minä siinä allasi makaan. Jalkani pystyssä ja koukussa käsiäsi väistävät, pusakkani auki, rintani pystyssä rintsikoistani heiluvat. Voi kampaukseni, sekaisin, takkuinen. Rakkaani, sinä aivan kovana sängyn vieressä olet. Kiihottavan kovana, josko tulisit lähemmäksi, niin minä....


Kiihdytät tahtia, minä en voi vastustaa nauttivani. Mitä ! Nytkös jo. Tunnen sinun räjähtävän sisääni. Kovenet ja sykit, sykähtelet, vapiset, poltteeni keskellä. Jaa... sinä tulit ja sen myös karjaisten tiedotit. Luuletko, että minä en sitä muuten tietäisi, sisälläni. Pois nouset. Jalkani repsahtavat alas lepäämään. Pusakkaani oikaisen.

Apua, missä mieheni, rakkaani, tässä sitä vaimosi nyt sitten... naitunakohan.

Ohhoh rakkaani, aviomieheni.... tuijotat minua valuvaa. Älä nyt silmiäsi päästäsi pudota. Pitääkö minun alkaa ujostella. Syöksyt päälleni. Sinulle sylini mielelläni avaan. Tuttu olet, osaat minut ottaa, mielessäni sitä toivon... sinun ottavan, jotta minä en katuisi tai häpeilisi. Rintani käsiisi runttaat. Ota kultaseni... häpyäni sinulle nostan. Sinun paineesi jalkojeni välissä tunnen. Kutita minua, minut kohden taivaita. Sinut sisälläni tunnen, etsi ne sopukkani, jotka minut huutamaan saavat. Minua katsot, suustasi soperrusta ihanasta omasta.... lutkastasi. Käteni sivuilleni heitän, rintani sinulle paljastan, korkkarini patjaan työnnän... suustani voihkaisut sinua rytmittäkööt, ota tästä tuhma vaimosi. Kourasi pakaroitani puristavat. Nyt voin siis antautua siihen eläimelliseen loputtomaan nautintoon.... aivan avoinna olen, sille antautua haluan, viis mistään veisaten.

Ei helvata. Pari kertaa klittani tunsi sen tutun alkavan paineen kaipuun.... Päälleni makaat vapistena. Taputan sinua selkään. Jooh... sattuuhan sitä, ei se mitään kultaseni. Olinhan sinulle niin kiihottava, että...

Lupaatte että kohta uudestaan, minä saan maat ja näen taivaat. Joopa joo. Uskoisinko teitä, kun asuani kohennan ja vessaan jalat yhdessä kipitän.

En uskonut ja oikeassa olin. Hien sain pintaani. Nopeat kiihkeät hetket. Sekä heidän että omani. Väsyin lopulta, omaan odottavaan kaipaavaan voihkinaanikin.[/QUOTE]
 
aisurin vaimo
On tullut naitua mieheni kaverin kanssa.
Hän jäi meille yöksi ja oltiin vähän huppelissa.
Mies tuli nukkumaan mieheni kanssa meidän sänkyyn ja minä oli kahden miehen välissä.
Siitä se sitten jotenkin lähti etenemään pienten hyväilyjen jälkeen ja tämä mieheni kaveri nousi päälleni ja alkoi panemaan minua siinä mieheni vieressä. Mieheni piti minun kädestä kiinni ja katsoi kun kaveri nai häen vaimoansa.
Miehelläni seisoi ihan kovana ja sanoi että häntä kiihotti tilanne ihan mielettömästi:)
 
Liisu
Tällainen on meille uutta, mutta kiinnostaa kyl.
Mitä mieheni sanois, jos menis ehdottamaan. Olen kyl hiukan miettinyt että miehelläni vois olla kiinnostusta kun muutaman kerran sillain vihjeitä antanut.

Tämä tuntuu olevan nykyään melko yleistä, että miehet kiihottuvat ajatuksesta vaimo vieraan miehen kanssa.
Mistä tämän yleistyminen oikein johtuu?
 
Pienikaluiset
Tällainen on meille uutta, mutta kiinnostaa kyl.
Mitä mieheni sanois, jos menis ehdottamaan. Olen kyl hiukan miettinyt että miehelläni vois olla kiinnostusta kun muutaman kerran sillain vihjeitä antanut.

Tämä tuntuu olevan nykyään melko yleistä, että miehet kiihottuvat ajatuksesta vaimo vieraan miehen kanssa.
Mistä tämän yleistyminen oikein johtuu?

miehet ovat ikiajat kiihottuneet ajatuksesta, että heidänkin vaimonsa saisi kerrankin sellaista jattikullia, että pillu tietää saaneensä kyytiä. Pienikaluisella extremeseksin huippua edustaa, alati märästä pillusta uloslipsahtava napero, joka ei kiihottuneen naisen jalkovälissä tunnu juurikaan miltään.
 
Viimeksi muokattu:
Liisu
Voihan tuossa olla perääkin.
Mun miehellä on vähän pienempi pippeli. Usein kun katsotaan videota ja siel on touhuumassa joku iso kalunen mies, niin mieheni kysyy himottaisko mua kokeilla tollasta isoa kalua.
Kiihottuneena sanon, että haluaisin ja tollanen iso kulli tuntuis varmaan ihanalle.
Mieheni tulee sillon ihan kovaks ja meinaa tulla alta aikayksikön.
Itseasiassa mukavaa, kun on tällanen mies, koska onhan sellanen iso kulli ihanan ja kiihottavan näköinen, en sille voi mitään. Nam:p
Mieheni viel tykkää jos sanon sen munaa pippeliks ja kerron että haaveilen vieraan miehen isosta kunnon kyrvästä.
 
termanat0r
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Mies haluaa että vaimo nauttii ja niin sen pitääkin olla, ihanaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Niinah
Ex-mieheni oli loppuaikoinamme sellainen, että häntä kiihotti ajatus minusta makaamassa vieraiden miesten kanssa.
Tai ehkä hänellä oli sellanen fantasia aina, mutta alkoi tuoda sitä esille vasta liittomme viimeisenä vuonna.

Mieheni oli muutenkin sellanen, että masturbointi ja fantasiat oliva hänelle rakkaampaa hupia kuin rakastelu minun kanssani.

Joskus luulin että en ole hänen mielestään kaunis tai haluttava enää, mutta ilmeisesti olin koska hän liitti minuun kuitenkin tuollaisia fantasioita tai mielihaluja.

Minulla olikin liittomme loppuaikoikoina salasuhteita, joiden kanssa harrastin seksiä.. mieheni tietämättä.
En kuitenkaan koskaan suostunut mieheni ehdotukseen, että olisin antanut jollekulle hänen kaverilleen, ja mieheni olisi saanut katsella vieressä.
 
Viimeksi muokattu:
Hannu79
Ex-mieheni oli loppuaikoinamme sellainen, että häntä kiihotti ajatus minusta makaamassa vieraiden miesten kanssa.
Tai ehkä hänellä oli sellanen fantasia aina, mutta alkoi tuoda sitä esille vasta liittomme viimeisenä vuonna.

Mieheni oli muutenkin sellanen, että masturbointi ja fantasiat oliva hänelle rakkaampaa hupia kuin rakastelu minun kanssani.

Joskus luulin että en ole hänen mielestään kaunis tai haluttava enää, mutta ilmeisesti olin koska hän liitti minuun kuitenkin tuollaisia fantasioita tai mielihaluja.

Minulla olikin liittomme loppuaikoikoina salasuhteita, joiden kanssa harrastin seksiä.. mieheni tietämättä.
En kuitenkaan koskaan suostunut mieheni ehdotukseen, että olisin antanut jollekulle hänen kaverilleen, ja mieheni olisi saanut katsella vieressä.

Naisystäväni usein sängyssä kutsuu minua Mikoksi(exänsä nimi).Se kiihottaa meitä kumpaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkukalu
Meillä on muutaman kerran ostettu tosi paksu kurkku.
Siihen kun vetää kortongin päälle, niin ei tule pöpöjäkään.
Paksu kurkku kun oikein venyttää pillua, niin rouva tykkää ihan hulluna. Omalla pippelillä en koskaan pysty antamaan samaa kyytiä, kuin mitä iso kurkku tekee.
 

Yhteistyössä