Ztan
Siinä on jonkinlainen sekoitus mustasukkaisuutta, pelkoa ja kiihotusta. Kaksi ensinmainittua saavat sen kiihotuksen nousemaan ties kuinka monenteen potenssiin. Kun vaimo meillä on jutussa mukana ja kertoo haluavansa ihan oikeasti joskus kokeilla, niin silloin aivan tuntee, kuinka rintaa puristaa ja vatsanpohjaa kouraisee pelko. Mutta samalla siellä alempana sitten seisoo niin kuin ei koskaan muulloin. Hyvä, ettei laukea saman tien. Ei tuota voi järjellä selittää, mutta kait fantasioita harvoin voikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Mistäkö sitten fantasioin? Haluaisin että vaimoni ottaa minulta polvillaan suihin samalla kun joku tuntematon tarjoaa hänelle isoa kalua takaapäin. Haluan katsella kun vaimoani naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa niin, että hän kietoo jalkansa hullun lailla takovan miehen ympärille. Haluan nähdä kuinka mies laukeaa hänen sisäänsä ja vetää sitten kalunsa pois ja pieni spermanoro valuu naiseni sisältä. Haluan leikkiä liukkailla, kokeilla sormin ja lopulta rakastella kuumaa käytettyä naista, tuntea toisen miehen spermojen tirskahtavan joka työnnöllä.
Pervoako ;-)