Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
Viime aamuyönäkin vaimoni tarjosi minulle pillua ilman kondomia, enkä minä raukkaparka taaskaan uskaltanut ilman olla! Hän sanoi, että hänen kuukautisten sykli on siinä vaiheessa, että hän ei voisi raskaaksi tulla, joten voisin ihan huoletta panna siemennesteet sisälle...



Jossittelun ja fantasian tasolla tämä tällä hetkellä vielä on, kunhan jonkun ajatuksen vasta heitin ilmaan...

Me mennään jossain vaiheessa ystäviemme luokse saunomaan, siitä on jo ollut puhetta. Heillä on omakotitalo ja sauna/kylpytilat lähes maan tasalla, ja kylpytiloista on myös ulko-ovi ulos! Ajattelimme ensin mennä kahdestaan naimaan heidän saunaansa tai siis kylpyhuoneeseen. Ois ihana panopaikka, sillä siinä ulko-ovessa on sellainen aika heppoinen ötökkäverho, sellainen, jossa on vain sellaisia roikkuvia muovisuikaleita tms, joita voi helposti liikutella jopa puolivahingossa. Muuten siinä ei käytännössä ole mitään varsinaista verhoa, joten jos niitä suikaleita vähän liikuttelee, niin siinä voisi vähän tarjoilla vaimon suloja ohikulkijoillekin, mielestäni aika lähellä menee tie... eli aika "jännä" panopaikka se olisi, juuri siksi, koska siinä saa vähän "jännitystä kehiin", kun vilauttelee välillä ulos... ehkäpä minäkin! Ja ehkä silloin uskaltaisin purskauttaa spermat vaimoni sisään ilman kondomia, koska jo ajatuksenakin minua kiihottaa ihan älyttömästi se "saunominen" ystäviemme kotona, myös siitä syystä, että ystävämme ovat itsekin silloin paikalla, plus se "verho", joka tosiaan luo tilanteeseen ihan omanlaisensa kiihottavan jännityksen...

Ehkä valmiiksi märkä vaimoni sit voisi "istua iltaa" ilkosillaan, niin katsotaan mitä kaverini siitä sit tuumaisi... no, joka tapauksessa olisi sekin tässä vaiheessa jo tarpeeksi merkittävä askel, jos ylipäätään voisimme olla ystäviemme seurassa täysin alasti, edes saunomis-mielessä, siis nelistään kaikki nakuna yhdessä. Se olisi ensimmäinen askel. Saunassa ja pesulla kun muutenkin alasti ollaan, niin kieltämättä siitä helposti seksiin voisi siirtyä... eikös vaan?
Pelkästä alasti saunomisesta on vielä pitkä matka parinvaihtoon.
Me saunotaan useimpien parien ja sinkkujen kanssa alasti ja silti vain yksi pari ja 2 sinkkua on ollut kanssamme sängyssä eikä kovin usein edes saunomisén yhteydessä.
 
vierailija
Pelkästä alasti saunomisesta on vielä pitkä matka parinvaihtoon.
Me saunotaan useimpien parien ja sinkkujen kanssa alasti ja silti vain yksi pari ja 2 sinkkua on ollut kanssamme sängyssä eikä kovin usein edes saunomisén yhteydessä.
Varmaan onkin pitkä matka, en minä sitä juuri nyt... Sen sijaan: kunpa tässä saataisiin edes se ensimmäinen askel ensin tosiaan. Katsos, kun meidän "ympyröiden" meininki ei oo ollu kovin naku-myönteinen, niin meille olisi tosi iso juttu, siis meille kaikille neljälle hengailla yhdessä alasti! Ehkä arkipäivää teillä, mutta ei meillä, koska meillä kaikilla neljällä on aika vahva side alastomuuden ja seksin välillä... näin ollen meillä se matka voi olla lyhyempi kuin luuletkaan... nämä kun ovat aika persoonakohtaisia juttuja varmaankin...
 
Varmaan onkin pitkä matka, en minä sitä juuri nyt... Sen sijaan: kunpa tässä saataisiin edes se ensimmäinen askel ensin tosiaan. Katsos, kun meidän "ympyröiden" meininki ei oo ollu kovin naku-myönteinen, niin meille olisi tosi iso juttu, siis meille kaikille neljälle hengailla yhdessä alasti! Ehkä arkipäivää teillä, mutta ei meillä, koska meillä kaikilla neljällä on aika vahva side alastomuuden ja seksin välillä... näin ollen meillä se matka voi olla lyhyempi kuin luuletkaan... nämä kun ovat aika persoonakohtaisia juttuja varmaankin...
Onnea kokeilulle.
Tulette nauttimaan kun pääsette toteuttamaan haaveenne.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
vierailija
Mieheni haluaisi nähdä kun minua useampi mies panisi , mutta kyllähän minä totetaisin mieheni haaveen ,mistä miehet 3 - 5 ja hän haluaisi myös että , minua pantaisiin ilman kumia , kun hän haluaa nähdä vieraan sperman valuvan pillustani .
 
Mieheni haluaisi nähdä kun minua useampi mies panisi , mutta kyllähän minä totetaisin mieheni haaveen ,mistä miehet 3 - 5 ja hän haluaisi myös että , minua pantaisiin ilman kumia , kun hän haluaa nähdä vieraan sperman valuvan pillustani .
Oletko sinä mielelläsi useiden miesten kanssa?
Meillä kävi niin kun piti olla 2N ja 6M ja toinen nainen jätti tulematta.
Olin sitten kuuden miehen kanssa ja meni sähläykseksi niin jaettiin porukka kahteen ja olin kerralla kolmen miehen kanssa ja porukka vaihtui ja kaikki sai seksiä.
Kuitenkin tykkään eniten kun olen kahden miehen kanssa ja sitten vaihtaisivat ryhmään niin tämä sopisi minulle parhaiten.
Mieheni onkin järjestelemässä minulle miehiä kahden miehen ryhmiin ja haluaisi minulle 4-5 kahden miehen ryhmään.
Odotan jopa itse tätä tapahtumaa mielenkiinnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Ei se ole pettämistä jos kaikki osapuolet tietävät mitä tulee tapahtumaan ja homma sekä säännöt on sovittu valmiiksi..

säännöt ovat sen sijaan vuosien saatossa heitetty romukoppaan..tärkeintä noissa hommissa on rehellisyys ja se että molemmat luottaa toisiinsa 100%
Näinhän se on silloin, kun ihminen itse määrittelee, että mikä on pettämistä ja mikä ei. Tulee maailma määrittelyjä täyteen.
 
vierailija
Meillä vaimo saa seksitehtäviä... Välillä aika hurjiakin. Hyvin on selvinnyt. Kerran kuussa, keksitään jotain. Kauppaan, baariin, pukeutuminen seksikkäästi, vilaitus jossain ja joskus myös itse asiaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Muutaman kerran päättynyt siihen, että useampi mies nainut häntä...
Meillä alkoi siitä kun mieheni halusi minun vilauttelevan vieraille vähän kuin "vahingossa" jonkin aikaa tämä riitti.
Kun muutimme omakotitaloon niin hän halusi kutsua miehiä meille saunomaan ja minut yhtäaikaa miesten kanssa saunaan.
Siitä ei mennyt pitkään kun halusi minun panevan hänen kaverin kanssa joka oli aviossa sen takia kuulemma aviossa oleva ettei juttu leviä.
Nyt haluaisi kokeilla monenko miehen kanssa jaaksaisin panna.
Mihikähän tämä päättyy?
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä alkoi siitä kun mieheni halusi minun vilauttelevan vieraille vähän kuin "vahingossa" jonkin aikaa tämä riitti.
Kun muutimme omakotitaloon niin hän halusi kutsua miehiä meille saunomaan ja minut yhtäaikaa miesten kanssa saunaan.
Siitä ei mennyt pitkään kun halusi minun panevan hänen kaverin kanssa joka oli aviossa sen takia kuulemma aviossa oleva ettei juttu leviä.
Nyt haluaisi kokeilla monenko miehen kanssa jaaksaisin panna.
Mihikähän tämä päättyy?
Meillä ollut samoja juttuja. Toi Xperience on loistava juttu. Fiksuja, luotettavia samanhenkisiä miehiä ja naisia. Sieltä löytyi hyviä kimppoja. Kannattaa käydä tapaamisessa.
 
vierailija
Meillä alkoi siitä kun mieheni halusi minun vilauttelevan vieraille vähän kuin "vahingossa" jonkin aikaa tämä riitti.
Kun muutimme omakotitaloon niin hän halusi kutsua miehiä meille saunomaan ja minut yhtäaikaa miesten kanssa saunaan.
Siitä ei mennyt pitkään kun halusi minun panevan hänen kaverin kanssa joka oli aviossa sen takia kuulemma aviossa oleva ettei juttu leviä.
Nyt haluaisi kokeilla monenko miehen kanssa jaaksaisin panna.
Mihikähän tämä päättyy?
Vähän samalla kaavalla. Rouvan siskon mies meillä kylässä. Illalla saunottiin ja vähän kuppia. Herra kertoi jossain välissä että lasten jälkeen ei ole oikein irronnut pillua. Siitä lähti ja lopulta rouva meidän kiesten välissä, toinen suussa, toinen pillussa. Siitähän lähti meidän salainen kolmen kimppa. Rouva pitänyt myös siskonsa miehen tyytyväisenä. Jatkunut eri jutuilla 4 vuotta. Kaikilla kivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Varmaan onkin pitkä matka, en minä sitä juuri nyt... Sen sijaan: kunpa tässä saataisiin edes se ensimmäinen askel ensin tosiaan. Katsos, kun meidän "ympyröiden" meininki ei oo ollu kovin naku-myönteinen, niin meille olisi tosi iso juttu, siis meille kaikille neljälle hengailla yhdessä alasti! Ehkä arkipäivää teillä, mutta ei meillä, koska meillä kaikilla neljällä on aika vahva side alastomuuden ja seksin välillä... näin ollen meillä se matka voi olla lyhyempi kuin luuletkaan... nämä kun ovat aika persoonakohtaisia juttuja varmaankin...
Meillä on kylän vieressä uimapaikka jossa kesäisin ollaan käuty alasti uimassa kavereiden kanssa
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä