mieheni haaveilee maksullisista naisista?

Miehen kommentti tähän: Jos vaimon kanssa ei saa luonnollisia tarpeita tyydytettyä niin miehelle tulee pian mieleen että minne saa tyhjentää kivekset!!

Olet varmasti kaunis ja vetävä nainen mutta jos mies ei pääse tyhjentämään kiveksiään omaan rakkaaseen niin hulluksi se tekee.... :|

Jos mies saa tarpeensa tyydytettyä oman naisen kanssa niin se riittää meille oikein hyvin ;)
 
En antais lupaa käydä maksullisissa, enkä ymmärrä sellaista ollenkaan.

Minun mielestäni parisuhde on ns. "pyhä instituutio" ja kahden ihmisen välinen suhde, eikä siihen kuulu muut miehet eikä naiset. Avioliiton ja parisuhteen kuuluu kestää myös se, että jos toista ei aina haluta seksi, ei sillon mennä vieraisiin vaan joko käydään kädellä mielummin tai sitten kestetään.

Oma mielipiteeni.
 
En ainakaan minä ole! :O
No nyt alkaa jo omatunto soimata, on pakko tunnustaa: minä sen lupalapun tekaisin :ashamed:.

Mutta kun jenniN sanoi, ettei seksi voisi enempää kiinnostaa. Siksi jeesasin kaveria pahimman yli - siitä ei hyvä seuraa, jos ei panolle silloin tällöin pääse.

Järkeilin, että näin on parempi kokonaisuutta ajatellen :saint: !
 
No nyt alkaa jo omatunto soimata, on pakko tunnustaa: minä sen lupalapun tekaisin :ashamed:.

Mutta kun jenniN sanoi, ettei seksi voisi enempää kiinnostaa. Siksi jeesasin kaveria pahimman yli - siitä ei hyvä seuraa, jos ei panolle silloin tällöin pääse.

Järkeilin, että näin on parempi kokonaisuutta ajatellen :saint: !
Ilman muuta, vaimokin on tuosta kokonaisuudesta varmasti kovasti mielissään! : /
On se kumma, kun seksin puutteesta aina valitetaan. Kellään ei kai ole tullut mieleen hankkia vaimoa jolta saa!
 

Yhteistyössä