M
masentunut
Vieras
Olen jo pitkään voinut huonosti työssäni. Saan suht helpolla ja pienellä vaivannäöllä palkkaa mutta en itse kehity enkä näe tulevaisuutta alallani. Olen jo pitkään miettinyt aikuisopiskelua ja hakenutkin muutamaan kouluun. Mutta mieheni reaktio kun olen hänelle kertonut mahdollisesta opiskelustani on ollut tyrmäävä. Hän on itse korkeakoulututkinnon suorittaneena hyvällä palkalla ja viihtyy työssään hyvin. Tänään riitelimme asiasta ja hänen mielipide on se ettei kannata lähteä opiskelemaan jos tulevalla alalla ei makseta huomattavasti enemmän palkkaa! Viis henkisestä olosta, kunhan rahaa tulee.
En keskustele hänen kanssaan asiasta enää, on masentavaa ettei mieheni ajattele parastani eikä kannusta minua. Taloutemme on kunnossa ja rahoittaisin opiskeluni pätkätöillä sekä aikuisopiskelija tuella. En siis odota että hän elättäisi minut ja lapset yksin opiskelun aikana.
Uskon että jokaisella on tarve työpaikallaan tuntea itsensä tärkeäksi, joskus jopa korvaamattomaksi. Ja sitä tunnetta en ole kokenut alallani koskaan. Miehen mielestä minun pitäisi mennä kiinteistövälittäjäksi koska he tienaavat niin hyvin. (!!!) Siis työ vain rahan takia.
En keskustele hänen kanssaan asiasta enää, on masentavaa ettei mieheni ajattele parastani eikä kannusta minua. Taloutemme on kunnossa ja rahoittaisin opiskeluni pätkätöillä sekä aikuisopiskelija tuella. En siis odota että hän elättäisi minut ja lapset yksin opiskelun aikana.
Uskon että jokaisella on tarve työpaikallaan tuntea itsensä tärkeäksi, joskus jopa korvaamattomaksi. Ja sitä tunnetta en ole kokenut alallani koskaan. Miehen mielestä minun pitäisi mennä kiinteistövälittäjäksi koska he tienaavat niin hyvin. (!!!) Siis työ vain rahan takia.