Miehen vihkisormuksesta...onko yleistä että miehellä 2 sormusta?

• Viestiketjun aloittaja naimisiinmenijä
  • Ensimmäinen viesti
naimisiinmenijä
Ku me meinattii et ostetaa miehelle vähä leveempi sormus kihlasormuksen tilalle tai si et lisätää kihlasormukseen kihlapäivän lisäksi vihkimispäivämäärä.Myyjä kaupassa sanoi et nykyää paljo miehii jotka lisää vihkisormuksen kihlasormuksen rinnalle.
Mites teillä?

naimisissa jo vuodesta -06
ajateltiin ostaa miehelle hiukan paksumpi sormus tässä kun saadaan tarpeeksi rahaa kokoon. tai siis kun minä saan rahaa kokoon. olen luvannut miehelle sen ostaa ja aina se on vaan jääny ja jääny..

Meillä miehelläni on vaan yksi sormus.Ensin meinattiin ostaa sekä kihla- ja vihkisormus,mutta sitten mies kuitenkin ajatteli yhden sormuksen riittävän.

"vieras"
no mun mielestä olis kiva jos miehelläkin olis molemmat sormukset samassa sormessa. mun miehen kihla oli sne mallinen että laitto sen tonne kaappiin ku naimisiin mentiin ja käyttää vaan vihkisormusta. ei sovi samaan sormeen

"vieras"
No mun miehellä on kaksi 3mm sormusta. Naimisiin mennessä harkitsi, jos olisi ottanut kihlan tilalle vain yhden leveämmän sormuksen vihkisormukseksi, mutta päätyi sitten kahteen.

Juu ja ihan hetero on =)

"Helmi S"
Mun miehelläkin on kaksi sormusta, ja musta on edellen ihanaa, että se haluaa sen näkyvän, että on naimisissa, eikä vaan kihloissa. Kun 6 vuotta sitten mentiin naimisiin, ei tunnettu ketään muuta, joka niin olisi tehnyt.

Yhteistyössä