J
jvxlvs
Vieras
[QUOTE="niinpä";29939608]Aloittajan viestissä pointti oli se, että mies ei tullut taaskaan ajoissa töistä kotiin, jolloin ap ei pääse hoitamaan asioita. Ja että tätä tapahtuu monta kertaa viikossa. En ihan heti olettanut, että on olemassa ihmisiä jotka käyvät monta kertaa viikossa kampaajalla ja samalla reissulla myös kuntosalilla. Kuntosalille kun yleensä pääsee myös illemmalla. Yleensä "asioitten hoitaminen" tarkoittaa virastoissa/kaupassa/pankissa yms käymistä. Siis asioiden hoitamista. Ei mitään omaa hemmottelua. Ja tähän sitten totesin, etteivät lapset ole este asioiden hoitamiselle.
En ole sanonut, etteikö omaa aikaa omille HARRASTUKSILLE saisi olla, kun ap ei sellaisesta maininnut sanallakaan aloitusviestissään. Ja olisi täysin eri asia, jos mies luuhaisi itse jossain harrastuksissa ja kavereilla yms niin, ettei ap_lla olisi mahdollisuutta itse toimia samoin. Nyt oli kyse kuitenkin siitä, että mies on TÖISSÄ eikä ap pääse "hoitamaan asioita" ja kiukuttelee siitä. Aivan eri asioita, mutta ilmeisesti täällä on kotimammoilla luetun ymmärtäminen hieman hakusessa.[/QUOTE]
Tuli oikein vilunväristykset kun luki näin katkeraa tekstiä.
Tiedätkö, sun ei oo pakko vaan jämähtää kynnysmatoksi ja katkeroitua vuosi vuodelta enemmän kunnes koko sun sielu on myrkyttynyt. Voit tehdä asialle jotain (siis jotain muuta kuin yrittää saada muutkin naiset tiputettua samaan paskasankoon)!
En ole sanonut, etteikö omaa aikaa omille HARRASTUKSILLE saisi olla, kun ap ei sellaisesta maininnut sanallakaan aloitusviestissään. Ja olisi täysin eri asia, jos mies luuhaisi itse jossain harrastuksissa ja kavereilla yms niin, ettei ap_lla olisi mahdollisuutta itse toimia samoin. Nyt oli kyse kuitenkin siitä, että mies on TÖISSÄ eikä ap pääse "hoitamaan asioita" ja kiukuttelee siitä. Aivan eri asioita, mutta ilmeisesti täällä on kotimammoilla luetun ymmärtäminen hieman hakusessa.[/QUOTE]
Tuli oikein vilunväristykset kun luki näin katkeraa tekstiä.