miehen välinpitämättömyys..

onko muilla samanlaisia kokemuksia tai neuvoja tilanteeseen jossa miehen välinpitämättömyys ahdistaa.. olen nyt raskaana viidennellä kuulla mies oli todella innostunut vaavista alussa mutta nyt kaikki on toisin lähtee vaan kavereiden kanssa viikonlopuksi reissuun multa mitään kysymättä, keskustelu yhteys on katkennut jo aikoja sitten ei pidä lupauksiaan.. listaa voisi jatkaa loputtomiin mutta tossa se perussetti mikä on vaivannut mua jo pitemmän aikaa sit kun tulee reissuiltaan väittää et rakastaa mua johon en kyllä enää usko...
 
pip
No eihän tuohon voi muuta sanoa kuin että perusteellisen perhepalaverin aika...liekö miehellä yhtäkkiä joku kriisi, kun onkin vauva tulossa (minkäköhän ikäisiä olette...)? Miehen on yleensä vähän vaikeampi suhtautua asiaan, kun vauva on sinun mahassasi. Eli hän ei samalla tavalla pääse nyt tutustumaan tulokkaaseen kuin sinä. ne isätunteet tulevat monella vasta syntymän jälkeen, kun taas nainen tuntee itsensä äidiksi jo raskausaikana. Hieman huolestuttavalta kyllä kuulostaa, jos keskusteluyhteys on katkennut jo "ajat sitten"? Miten ajattelitte lasta kasvattaa?
Sitä keskustelua on joskus yritettävä vaikka väen vängällä ja muista kertoa, miltä sinusta tuntuu, älä ala heti syyllistämään, älä nalkuta. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä