Miehen useat orgasmit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Female-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Female-

Vieras
Olisi kiva kuulla miesten kommentteja ja miksei naistenkin kokemuksia miehistä.

Kuinka moni mies saa useita orgasmeja lyhyenkin yhdynnän aikana? Uusi miesystäväni saa orgasmej jopa antaessaan minulle suuseksiä. Sanoi, että hänellä on "taito" saada orgasmeja ilman siemensyöksyä. Arvatenkin olen tyytyväinen ja hän huomasi, että itselläni on sama taipumus eli orgasminsaantivaikeuksia ei ole kummallakaan vaan aivan päinvastoin. Olemme vasta aloittaneet seurustelun ja tuntuuhan se kivalta odottaa seuraavia kertoja ja opetella toinen toisistamme myös sillä alueella. Ihana mies :)!

t. nainen 45v

Minä myös saan orkkuja ilman siemensyöksyä, jos niin haluan.
Minulla on se käsitys että se on iän ja kokemusten tuomaa itsensä tuntemusta. Saatan kyllä olla väärässäkin, mutta siltä minusta tuntuu.
Se hyvä puoli siinä on että halutessaan voi rakastella hyvinkin pitkään. Naiset kun usein ovat sellaisia että haluavat lisää......ja vielä lisää......ehkä vieläkin.....

Eipä ole koskaan tullut vastaan miestä, joka saisi vain ns.kuivia orgasmeja, mutta nyt seurustelen sellaisen kanssa joka pystyy viisi-kuusi kertaa yön aikana saamaan ihan kunnon orgasmin siemensyöksyineen kaikkineen.
Mikä lie spermatehdas, kun kolmannen kerran jälkeen otin suihin, ajattelin ettei sieltä sitä sitten enää voi kauheasti tulla. Hitto sentään, puolen tunnin imuttelun jälkeen tuli sellaisella voimalla, että tukehtua meinasin=) Ja ilmeisesti tuntui mukavalta, kun miehellä silmät miltei väärinpuolin päässä....

Yhteistyössä