K
Kiukkuinen täti
Vieras
Miehelläni on ennestään yksi taaperoikäinen lapsi. Suhteemme alussa meno oli ihan päätöntä ja en välillä tiennyt että onko mies minun vai exänsä kanssa yhdessä. Yhteisiä illanviettoja, syömässä käymisiä, jatkuvaa soittamista ja viestittelyä, päivittäin piti nähdä ja tehdä exän kanssa jotain koska on se lapsi... Välillä olin myös minä mukana, välillä menivät keskenään. Kesti n. 1 vuoden saada revittyä mies irti näistä hulluista tavoista ja keskittymään lapseen kun se on hänellä. Mies on hyvä isä eli hän osaa kyllä hoitaa lapsen yksin. Yhteiset puuhat ovat jääneet osittain myös siksi et mulla meni hermo sen exän kanssa kun hän alko määräilemään että koska voin olla mukana minun mieheni ja heidän tekemisissään. Ollaan eletty aika hiljaiseloa muutaman kuukauden mutta aina säännöllisin väliajoin ex möläyttää yhteissynttäreillä jotain minulle. Uskon hänen tekevän kiusaa mutta vitutuskäyrä nousee välittömästi kun en ole tiennyt miehen touhuista. Esimerkiksi että kiitos kun mies oli auttamassa minua synttäreiden valmistelussa koko eilisen päivän. Minä luulin hänen olleen silloin töissä ja kaverilla yms. Olenkin aloittanut pahan tavan vilkaista hänen puhelintaan sillä haluan tietää mitä hän puuhailee exän kanssa ja viikoittain sieltä löytyy leffakutsuja tai että tuo kaupasta sitä tätä ja tota( yleensä jotain kallista mm. Suoristusrauta) kun kyselen kauttarantain mieheltä asioita hän valehtelee päin naamaani! Esimerkiksi kysyin kun näin exän suoristusraudan että ostikohan exän miesystävä hänelle raudan niin mieheni vastasi sillonkin vaan että kyllä varmaan! Miten saan tämän valehtelun loppumaan? En halua olla kyttäämässä hänen tekemisiään mutta minulla on viikoittain tunne että nyt on jotain tekeillä. Mieheni ei kerro asioita koska kuulemma hermostun aina. Totta. Hermostuisitko sinä jos miehesi ilmoittaisi lähtevänsä viikonlopuksi exän kanssa entiseen anoppilaan koska on se lapsi... Se on näköjään syy siihen että voi tehdä ihan mitä vaan! Se helkkarin lapsi!