Miehen tekstiviestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minteli

Uusi jäsen
07.07.2009
2
0
1
Mies on käyttäytynyt oudosti puhelimensa kanssa. Yhtenä iltana näin, kun piilotti puhelintaan. Ystävän mielipidettä kuunnellen tarkistin miehen puhelimen. Mitä ei olisi pitänyt tehdä :( :ashamed:

Viesteistä löytyi miehen työkaverin (nainen) lähettämiä viestejä. Esim. kuva pillusta. Toisessa viestissä nainen lupaa syödä miehen koska vaan. Kysessä on melkein 50 nainen (miestä vanhempi)ja kuvat on lähetetty yölliseen aikaan, jolloin mies on kotona vieressäni.

Puhelimesta ei löytynyt, että mies olisi lähettänyt hänelle viestejä. (mutta saahan ne poistettua). He soittelevat toisilleen usein työasioiden merkeissä, vai onko siinä muuta.

Mua ÄLLÖTTÄÄ ja inhottaa. En voi tunnustaa miehelle katsoneeni hänen puhelinta, mutta en voi antaa kyllä asian mennä läpi sormien, jos miehellä on vieraan naisen alapään kuva tekstiviesteissä ja yksi toimintavideonkin nainen oli lähettänyt.

Mitä hittoa teen :(

Pakko mun on jossain vaiheessa puhutta miehelle, muuten mä sekoon. Ne viestit pyörii mielessä. Jos heidän välillä ei ole mitään niin miksi mies säilyttää niitä viestejä :/
Mikä saa vanhan naisen lähettämään yöllä miehelle useamman viestin, johon mies ei vastaa. (koska siihen aikaa nukkui oman sängyssään vieressäni). Nainen tietää, että mies on varattu ja kaiken kukkuraksi meille on vauva tulossa.

Juu, nyt vain tunnustat miehellesi,että olet kurkkinut miehen puhelinta, ja selität miksi. Onpa iljettävää ja ikävää...
Miehelläsi on kuiten enemmän selitettävää.

Voiko olla niin ikävää, että mies on antanut aihetta tähän naisen käytökseen...koska kuka laittaa tuollaista ihmiselle, joka sanoo, että ei kiinnosta????

Ota kissa pöydälle ja vaadi selitystä.

Eihän naisia oo ennenkään se pidätelly, et mies ois varattu ja vauva tulossa.. eikä liioin miehiäkään. Kannattaa kyllä jutella asiasta, uskoisin kyllä, et mies on viesteihin vastannut. Tuskimpa nainen muutoin viestittelyä jatkais. Ja jos asiassa ei ois mitään outoa, niin miehes ois kyllä rehdisti sanonut viesteistä sulle, et kummaa kun laittelee eikä lopeta. Ja sittemmin poistanut kuvan yms. Mutta ilmeisen tärkeä kuva varmaan on, kun se on pitänyt säilyttää ja piilottelee puhelintaan.