miehen teiniaikainen naipuolinen kaveri vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijattuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijattuko

Vieras
mies tapas pitkästä aikaa kaverinsa baarissa. Sain itse tietää tästä muuta kautta. Nyt tää nainen pommittelee miestä jatkuvasti viesteillä jo kuukauden ajan. Mies väittää että ite ei jaksa vastailla tai siis satunnaisesti kuulemma vastannut jotain yksisanaisesti.

Mut mikä tätä naista vaivaa kun luin äsken miehen puhelimesta että yli 20 kertaa lähettäny viestejä tän kk aikana(mies antoi itse katsoa) niissä kaikissa lukee vain jotain "Moi, huomenta". Mies väittää ettei oo välistä poistanu viestejä.
Miten joku oikeesti jaksaa!? Vai huijaako mies mua, en nyt tiä mitä aatella kun en kehtaa vai kehtaisinko kysyä tältä naiselta et mitä se haluu mun miehestä? Tekisinkö itestäni tyhmän? Jos käykin ilmi et niiden välillä on jotain muuta ja mies valehdellu mulle...?

Tätä naista en kyl tunne. Ja mies sanoo ettei tiedä mistä numeron on saanu, miehen puhelimessa numero ei ole tallennettuna.ollaan miehen kans oltu yhdessä 8vuotta ja tiedän miehen valehtelevän asioista joista voisin loukkaantua.
Soiton äsken miehelle asiasta ja kerroin tämän vaivaavan mua, mies sanoi ettei pidä naiseen yhteyttä koska olen muka kieltänyt!? Mies kuulemma vaan odottaa että koska tämä nainen kyllästyy siihen ettei mies vastaa, ei kuitenkaan aio hänelle suoraan tätä sanoa....outoa mun mielestä!

Ja ei mielestään ole antanut ymmärtää mitään muuta kuin että ovat kavereita. Kun mies näin sanoo niin kyllä alkaa epäilyttää...siis toi että "ei mielestään" koskatoi on aika ympäripyöreä vastaus ja mies usein valehtelee mulle etten loukkaannu

soita pokkana sille naiselle ja kysy mikä meininki. kenentahansa pitäisi ymmärtää ettei varattua miestä pommiteta noin..tod näk tässä on muutakin. sanot vaikka suoraan, ettet halua olla kusetettavana, että mikä naisen kanta on, kun mies väittää että ei ole mitään meneillään. ole asiallinen ja rauhallinen ja pysy tilanteen yläpuolella. kokemuksesta sanoisin että tarinan kettu häntä kainalossa on miehesi, joka tässä pyörittää kahta mimmiä.

tää nainen on itekki perheellinen. Jos mies puhiu totta niin teen itestäni typerän ja vainoharhasen jos soitan. Enkä usko että tämä nainen mulle mitään kertois

Jos mietti näytti viestit sinulle niin se eukko tässä on sekaisin ja miehesi ei ole syyllistynyt mihinkään. Se eukko on ihastunut mieheesi ja sillä on pakkomielle josta syystä sen pitää lähetellä sille tyhjänpäiväisiä viestejä. Tai sitten se vaan on semmoinen kaikille ja nyt kun tapasi miehesi taas pitkän ajan päästä niin pitää tuttuutta noin yllä. Voi olla, että baarissa oli muuten kiva ja kaipaa vaan ystävää miehestäsi.

...Mies kuulemma vaan odottaa että koska tämä nainen kyllästyy siihen ettei mies vastaa, ei kuitenkaan aio hänelle suoraan tätä sanoa....outoa mun mielestä!

Ja ei mielestään ole antanut ymmärtää mitään muuta kuin että ovat kavereita. Kun mies näin sanoo niin kyllä alkaa epäilyttää...siis toi että "ei mielestään" koskatoi on aika ympäripyöreä vastaus ja mies usein valehtelee mulle etten loukkaannu

Musta ei kyllä ole mitenkään outoa että ei sano suoraan. Mä en myöskään kehtaisi sanoa mitään, etenkään kun nainen ei ilmeisesti ole mitään ehdotellutkaan, kunhan viestinyt että "huomenta". Siihen on vähän nolo vastata että "älä kuule enää jatka tota, mä en oo kiinnostunut".

Ja toi "ei mielestään" voi tarkoittaa juuuri sitä. Eli ei ole antanut ymmärtää mitään ja itsekin ihmettelee että onko nainen saanut jonkun eri käsityksen. Jotkut naiset (ja miehetkin) on sellaisia että kuvittelevat kaikkien olevan kiinnostuneita vaikka joku vaan moikkaisi kadulla. "Se jotenkin katto mua silleeeen..."

mutta mies on ennenkin poistellut viestejään etten tietäisi kehen hän pitää yhteyttä . Väittää kyllä kiven kovaa että ei ole ollut viestejä jota en saisi nähdä...tiedä sitten mikä on totuus..

mies tapas pitkästä aikaa kaverinsa baarissa. Sain itse tietää tästä muuta kautta. Nyt tää nainen pommittelee miestä jatkuvasti viesteillä jo kuukauden ajan. Mies väittää että ite ei jaksa vastailla tai siis satunnaisesti kuulemma vastannut jotain yksisanaisesti.

Mut mikä tätä naista vaivaa kun luin äsken miehen puhelimesta että yli 20 kertaa lähettäny viestejä tän kk aikana(mies antoi itse katsoa) niissä kaikissa lukee vain jotain "Moi, huomenta". Mies väittää ettei oo välistä poistanu viestejä.
Miten joku oikeesti jaksaa!? Vai huijaako mies mua, en nyt tiä mitä aatella kun en kehtaa vai kehtaisinko kysyä tältä naiselta et mitä se haluu mun miehestä? Tekisinkö itestäni tyhmän? Jos käykin ilmi et niiden välillä on jotain muuta ja mies valehdellu mulle...?
"Sain itse tietää tästä muuta kautta." ei kuulosta olevan ihan ok. Ja kun ennenkin on ollut epärehellinen.

Satavarmaa vastausta et voi meiltä saada, mutta kuulostaa kyllä että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Miksi alunalkaenkaan lähti sulta salaa tapaamaan jotain naista....

Jos mietti näytti viestit sinulle niin se eukko tässä on sekaisin ja miehesi ei ole syyllistynyt mihinkään. Se eukko on ihastunut mieheesi ja sillä on pakkomielle josta syystä sen pitää lähetellä sille tyhjänpäiväisiä viestejä. Tai sitten se vaan on semmoinen kaikille ja nyt kun tapasi miehesi taas pitkän ajan päästä niin pitää tuttuutta noin yllä. Voi olla, että baarissa oli muuten kiva ja kaipaa vaan ystävää miehestäsi.

no tällä naisella varmaan on muitakin kavereita. Eikö sitä ujtään häiritse ettei mies vastaa sille. Käsittääkseni he siis eivät ennenkään ole ollut kavereota vaan pyörivät vsan samoissa piireissä
miestä ei kyl tunnu häiritsevän muu kuin mun kysely

"Sain itse tietää tästä muuta kautta." ei kuulosta olevan ihan ok. Ja kun ennenkin on ollut epärehellinen.

Satavarmaa vastausta et voi meiltä saada, mutta kuulostaa kyllä että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Miksi alunalkaenkaan lähti sulta salaa tapaamaan jotain naista....

olivat kuulemma sattumalta nähneet, mies kyllä myönsi heti kun kerroin tietäväni ja ei kuulemma kertonut mun mustasukkasuuden takia

Etkö halua tietää totuutta? Uskon, että miehesi vähättelee omaa osuuttaan, nuo baari-illat voi olla hauskempia kuin luuletkaan. Onhan se tietysti miehelle kiva kun saa olla yhtäaikaa perheellinen ja poikamies. Sinähän sen mahdollistat.

Jos mä vähän tuhmailisin ja joku alkaisi mua pommittaa niin totta kai sanoisin kumppanille, että se toinen on ihan sekasin ja en tajua miksi se mulle viestejä lähettelee, varmaan on numerotiedustelusta saanu numeron tai jotain.

[QUOTE="qqq";29210030]Etkö halua tietää totuutta? Uskon, että miehesi vähättelee omaa osuuttaan, nuo baari-illat voi olla hauskempia kuin luuletkaan. Onhan se tietysti miehelle kiva kun saa olla yhtäaikaa perheellinen ja poikamies. Sinähän sen mahdollistat.[/QUOTE]

mitä mun sitten pitäis tehdä? Sehän on selvää että tää nainen ei perheellisenä tulisi koskaan mulle kertomaan jos olisi ollut jotain!

Ja tuntiu et oon tekemässä tästä jutusta turhaan liian ison shown mun ja miehen välille. Sain sen jo suuttuun :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29210049:
Jos mä vähän tuhmailisin ja joku alkaisi mua pommittaa niin totta kai sanoisin kumppanille, että se toinen on ihan sekasin ja en tajua miksi se mulle viestejä lähettelee, varmaan on numerotiedustelusta saanu numeron tai jotain.

no just tätä mietinki. Mies on vaan nyt loukkaantunut verisrsti että miks kyselen enkä voi luottaa. Sillon kk sitten tappelimme miehen valehtelusta jo tosi pitkään. Mies vannoo rakkauttaan ja haluaa edelleenki naimisiin,mut silti mä epäilen.. Muutenki kun mies lähtee ulos niin ei baarissa vastaa puhelimen. Hitto mä oon tyhmä mutta uskon miestäni ettei ole pettänyt siihen asti että on todisteet

No mutta, et varmaa tule totuutta saamaan selville. Sun pitää miettiä, onko miehesi sellainen johon luotat ja johon voit luottaa. Pystytkö elämään painaen epäilykset taka-alalle.

siis mies on sillontällön vastannut yksisanasesti.

Mietippäs, et miks olis tehny niin? Jos ei yhtään kiinnosta niin eikö silloin olis a. jättäny numeron antamatta b. jättäny vastaamatta jo ekaanki viestiin ja viimeistään tokaan c. vastannut että sori ei kiinnosta viestittely sun kanssa jne. että jos on vastaillu - yksisanaisestikin niin jonkinverran kuitenkin kiinnostaa, vaikka ei sen vakavammin mut "haluaa pitää portin auki" sinne naisen suuntaan tai sitte on suhde. Joka tapauksessa ei oo kaikki ihan ok mun mielestä tollasessa.