Miehen tehokkuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suivaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suivaantunut

Vieras
Ehkä olisin voinut vastata tuohon alempaan ketjuun jossa pohditaan miehen avuttomuutta.
Mielestäni kuitenkin tämäkin aihe josta haluan keskustella on uuden aloituksen arvoinen?

Olen naimisissa miehen kanssa joka tietää kaiken, osaa kaiken ja myös tuppaa tekemään kaiken, ainakin ohjaamaan minua tekemisissäni.
Olemme vanha pariskunta ja ei kun tavat vaan korostuvat iän myötä.
Enhän minä ole puoliakaan näkevinäni enkä kuulevinani, teen kuten parhaaksi näen, eikä hän siitä ota nokkiinsa, mutta voi saamari kun joskus ottaa ohimoon.
onneksi hän on aika paljon kotoa poissa omissa hommissaan että voin vaikka tanssia keskellä päivää tuvan lattialla.
"kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä"

Tänäänkin luultavasti lähdemme ulkoilemaan, hyvä ettei hän katso minulle vaatteita valmiiksi, ainakin laittaa lapaseni hihansuden alle.Toisaalta herttaista toisaalta ei.

No mitä tuohon voi kommentoida? Olet itse vakkasi valinnut. Kun olette vanha pari niin eihän tilanne mihinkään enää muutu. Joko tyydyt tilanteeseen tai lähdet lätkimään. Ei se valittamalla parane.

Voisiko olla niin että ole itse saamaton? Ehkä miehesi sen takia on ottanut ohjat käsiinsä?

Olen pistänyt merkille, että jotkut naiset hurmioituvat toimeliaista ja kaikkitietävistä miehistä. Sinä olet ilmeisestikin omalla käytökselläsi kannustanut miestä tähän rooliin, joten lopputulos ei liene yllätys.

Vähän sama kuin jotkut tohvelisankarimiehet hurmioituvat justiinamaisista naisista, joiden helmoihin siirtyvät suoraan äitinsä helmoista. Onko sitten ihme, että vaimo joutuu jossain vaiheessa ihmettelemään, miksi mies käyttäytyy kuin ylimääräinen, iso lapsi?

Mikähän siinä tasaveroisena aikuisena olemisessa on joillekin niin vaikeaa?

"Mikähän siinä tasaveroisena aikuisena olemisessa on joillekin niin vaikeaa?"

Edesmennyt äitini piti faktana että tasa-arvoinen suhde riippuu varpaiden pituudesta.
Jos jalan pottuvarvas on lyhyempi kuin seuraava niin nainen on vallan päällä parisuhteessa.
Tohvelisankarin kohtalo on taattu tuossa taloudessa.

Jos haluaa päästä niskan päälle kannattaa katsoa ensi treffeillä naisen varpaisiin.
Kyllä Miitta-täti on viisas nainen. Hän pesee terapiaistunnossa ensimmäiseksi autettavan
jalat. Kai siinä voi samalla heti tehdä pika-analyysin suhteen valtasuhteista.
Ei tarvitse enempää kysellä.

Tavataan sanoa, että miehet osoittavat rakkautta teoilla ja naiset sanomalla. Ehkä mies haluaa hellitellä sinua laittamalla vaikkapa ne lapaset hihaan - sanoithan itsekin, että tavallaan hellyttävää.

Yhteistyössä