H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tilanne lyhykäisyydessään:
Meillä on jo 1 lapsi, 11kk. Synnytyksen jälkeen kokeiltu eri ehkäsyvalmisteita mulle, ei sopinut-> sanoin miehelle että ku tilanne on tämä mikä on, jää vastuu ehkäsystä (kortsusta) hälle. Se sopi.
No, kappas vain, kortsun käyttö ei kiinnostanu, vaikka "varotuksia" annoin että tiiäthän miten voi käydä jnejne...ja että aborttiin en sitten suostu jos raskaaksi tästä kortsun käyttämättömyydestä nyt tulen.
Tässä sitä nyt ollaan, positiiviset raskaustestit kourassa ja miehen vaatimukset aborttiin päässä soidessa.
Mitä te tekisitte tämmösessä tilanteessa ja jos saisin vielä perusteluja miksi näin tekisit?
Itsehän haluaisin pitää tämän lapsen mutta mies ei...
Esikoinen menettää isänsä jos et tee aborttia.
Niin, mutta jos tietää puolisonsa kannan asiaan niin kyllä järkevä nainen sitte on ilman seksiä tai hoitaa sen ehkääsyn. Miks ihmees tahallaan hankkiutua raskaaksi miehelle jonka tietää haluavan abortin jos nainen raskaaksi tulee.
Esikoinen menettää isänsä jos et tee aborttia.
Tämä täytyy ottaa huomioon. Äidin tahto vai elävän lapsen paras?
Mun on niin vaikea ymmärtää tuota miesnäkökulmaa asiasta.
Onks se seksivalistus menny jotenkin hieman pieleen kun miehet kuvittelee abortin, pienen pienen lapsen tappamisen olevan "yksi ehkäisykeinoista" ???
Kun ihan oikeesti se lapsi on ihan elävä kun se sieltä abortoidaan... 12 viikkonen jonka saa vielä ilman erityislupua abortoida on jo mun sormien mittanen. Sen sydän lyö siinä kaarimaljassa, se liikkuu..kituu sen aikaa kunnes kuolee hapen puutteeseen koska ei pysty hengittää. Lääkärit ovat joskus toivoneet, että kun heidät pakotetaan tekee abortteja, niin sikiölle sais edes jo kohtuun antaa sydämen pysäyttävä lääke, ettei tarttis nähdä ja aiheuttaa sitä kidutusta.
Mut tollanen tilannehan on ihan älytön "esikoisen paras vai äidin tahto???!" Entäs isän tahto sitten?? Itse tahtoi harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, ja sitten isän tahto voidaan vastaavasti kärjistää että jätän sut, esikoisenkin, ja syntymättömän lapsen.
Ja sit joku vielä on sitä mueltä että tuollaiselle hyvälle miehelle ja hyvälle isälle kannattaa olla mieliksi? Ei se mitään että omatkin sukuelimet on siinä samalla riskissä vaurioitua. Jos miehelle on niin selvää ettei enää halya lapsia, nii katkasee vaan ne piuhansa, nii voi panna menemään ihan vapaasti.
Lääkärit ovat joskus toivoneet, että kun heidät pakotetaan tekee abortteja, niin sikiölle sais edes jo kohtuun antaa sydämen pysäyttävä lääke, ettei tarttis nähdä ja aiheuttaa sitä kidutusta.
siis ap oliko lapsi sinullekin vahinko vai halusitko toisen lapsen? jos et halunnut tai tiesit ettei toinen halua, niin miksi annoit vastuun yksipuolisesti miehelle tai "munan vastuulle"? kuitenkin tiesit ettei mies toista halua.
Minä näen ap:n toiminnan jotenkin kamalan alhaisena. Ei siinä, mieskin on typerä kun ei käytä mitään ehkäisyä vaikka ei lapsia halua. Mutta silti. Ap antaa mennä vaan ja sitten tloilla on lapsi jota toinen ei ehkä ollenkaan halua.
Äh, jotenkin näen tämän niin että jos toinen ei halua lapsia ja ei käytä kortsua niin sitten naisen pitäisi pitää ehkäisystä huolen eikä leikkiä tulella ja sitten vierittää kaikki toisen syyksi.