H
Housewife for now.
Vieras
Olen ensimmäistä kuukautta äitiyslomalla nyytin kanssa. Olen alusta asti sanonut,lähteväni töihin tai kouluun kun vauva täyttää 1,5 vuotta en siis ole sanonut että jäisin kotiäidiksi. Miheni mielestä minun olisi pitänyt lähteä jo vuoden jälkeen töihin koska meille tulee tiukkaa kotihoidon tuella..meidän kunnassa saa vielä 200? kuntalisää kun on kotona,itse olen elänyt pienelläkin budjetilla vuosia kun opiskelin. Pärjäämme mielsestäni ihan riittävästi kun emme osta isoja asioita..mieheni ei ole pihi,hän saattaa tuoda kukkia tai käydä kaljalla tai ostaa itselleen tai minulle asioista jotka maksavat 50?.. sitten yhtäkkiä saattaa muuttua ääni kellossa. Ihan kun joku Jekyl ja Hyde.. miehen ääni muuttuu ja hän alkaa sähistä että enkö mä tajua miten v*tn pienellä budjetilla elämme.. joo EN TAJUA. Minähän ne ruoat teen kotona ja siivoan ja teen kaiken kun hän on töissä,tosin hän tekee myös asioita kotona ollessaan. Isyyslomaa hän suostuu pitämään viikon,enemään ei kuulemma ole varaa..kokoajan saa tavallaan olla varpaillaan. Mielestäni emme ole edes tiukalla ja pienellä sädöllä pärjäämme kun olen kotona..