[QUOTE="Miima";25985183]Ei tee nainen yksin, sen varmaankin ymmärtää tyhmempikin? Mä olen ollut kohta 15 vuotta naimisissa miehen kanssa, kenellä on todella varakas suku, eikä miehelläkään ole pikkurahan puutetta ollut. Meillä on 3 lasta, mutta siitä huolimatta olen välissä käynyt töissä ja kouluttautunut, en ole koskaan elänyt mieheni siivellä vaan kantanut oman korteni kekoon. Se lisää mun omanarvon tunnetta, sukulaiset, omat ja miehen, kunnioittavat, työt ei tule loppumaan ja eläke kertyy. Musta on aika tyhmää elää niin että ei katso elämää eteenpäin.[/QUOTE]
Aika vastenmieliseltä ihmiseltä vaikutat kun tulet tänne toista arvostelemaan ja kehumaan omaa erinomaisuuttasi. Ei elämässä ole mitään tiettyä kaavaa jonka mukaan pitää mennä. Ehkä ap ja miehensä ovat itse noin sopineet, halunneet ja siihen tyytyväisiä? Ja minusta kotiäitiys on maailman arvokkainta työtä. Kyllä sinäkin varmaan juhlapuheissa jaksat jauhaa perheen merkityksestä, mutta mikä panoksenne perheenne eteen todellisuudessa on? Työ vie enimmän ajan, muut hoitaa lapsia ja vieras siivoaa kotinne niinkö? Mitäs hienoa siinä on? Niiden muka tärkeimpien asioiden ulkoistamisessa muiden hoidettavaksi että sinä voit pönkittää omaa egoasi.