Miehen sisko paljastui sitten lesboksi, avoliiton ja monen lapsen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
nyt mietin, että onkohan miehen veli homo - kun vähän viitteitä voisi olla....

On se jännää, että mistä se tieto lopulta tavallaan löytyy?? Se ahaa-alämys, että haluankin elää samaa sukupuolta olevan kanssa??

Kyseessä on jo siis nelikymppinen nainen ja miten se vaikuttaa lapsiin, kun äiti yhtäkkiä asuukin toisen naisen kanssa??

En usko että miehes veli on homo vaikka sisko naisen kanssa onkin. Ei munkaan veli oo homo vaikka oon kiinnostunut molemmista sukupuolista.

Mulla isän serkku löysi samaa sukupuolta olevan kumppanin, vaikka hänelläkin avioliitto takana ja kaks lasta kyseisestä liitosta. Naisystäällä myös lapsia omasta entisestä liitostaan. 6 vuotta ne ainakin on yhdessä asuneet, ja tietämäni mukaan molempien lapset on suhtautunu tosi hyin ja on ilosia äitipuolestaan :)

Eihän hän mikään Lesbo ole,vaan bi seksuaali.
Eipä tuo ole mitenkään ihmeellistä,että nyt on vasta löytänyt itsestään tuon puolen. Ehkä hän on oppinut viimein tuntemaan itsensä,ja antaa itsensä olla sen mikä on.

Tuolla sun logiikalla olisin huolissani myös miehestäsi, mitäs jos miehesikin elää kaapissa.. Toki voihan se mennä niinkin, että kun joku lähipiirissä julkistaa oman suuntautumisensa on toisten helpompi tulla esille.

Tuolla sun logiikalla olisin huolissani myös miehestäsi, mitäs jos miehesikin elää kaapissa.. Toki voihan se mennä niinkin, että kun joku lähipiirissä julkistaa oman suuntautumisensa on toisten helpompi tulla esille.

Mieheni ei ainakaan tunnusta sellaista mahdollisuutta olevan.

Miehen veli on vähän naismainen, jotain todella paljon samaa kuin miesmäisessä siskossaan, miehen veljellä on naismainen ääni...

Eipä se äidin asuminen toisen naisen kanssa luultavasti vaikuta lapsiin mitenkään sen kummemmin, paitsi jos heidät on kasvatettu homo-vastaiseksi niin sitten voipi olla hankalaa. En kyllä ymmärrä miten siskon lesbous tai bi-seksuaalisuus tekee veljestä homon, mutta en minä muutenkaan ymmärrä tuota sinun ajatuksenjuoksuasi.

Mutta ajettele, jos homous on peritytyvää! Silloinhan lastesi isovanhemmat ovat myös homoseksuaaleja :O Tai mitä jos se periytyy sinunkin lapsiisi.

Meillä on minun tätini kamalan huolissaan minun 2 vuotiaasta pojastani. Poika kun pitää vaaleanpunaisesta. Ja minä vieläpä annoin hänen valita mustien ja v.pun lenkkareiden välillä (arvatkaa kummat poika otti...) Varsinkin kun meidän suvussa on tuota rasitettakin suvussa (enoni vanhin tyttö elää rekisteröidyssä parisuhteessa).

Yhteistyössä