Miehen seksuaaliset taipumukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna75 (ap):
En ole tippaakaan kotiinjäävää pikkuvaimomateriaalia vaan nimenomaan korkealle koulutettu uraohjus, jos näin hölmöä termiä nyt viitsii käyttää.
....Se nyt tosin edellisen kirjoittajan tavoin mietityttää, että ei se lapsiperheen arki mitään kaksista seksin osalta ole. Vaikea kuvitella, että siinä jaksaisi mitään saapaspelejä pelailla.

Hanna! Ei lapsiperhe todellakaan tarkoita sitä, että täytyisi luopua urasta tai seksistä. Meillä on neljä tenavaa esikoululaisesta yläasteikään enkä ole koko 17 vuoden suhteemme aikana elänyt viikkoa ilman seksiä. Yleensä seksiä harrastetaan lähes päivittäin eikä siihen ole raskaudet tai vauvat esteitä tehnyt... Meistä mies on yrittäjä ja minä todellinen uraohjus it-alalla.

Kun me aikoinaan tapasimme, niin kuukauden päästä tiedettiin että mennään naimisiin. Vuoden päästä soi hääkellot ja ensimmäinen lapsi syntyi 5 kk päästä häistä.

Meillä mies tykkää ruoska-leikeistä minä taas olen nyt vanhoilla päivillä lähellä neljääkymppiä alkanut haaveilemaan dildosta...... Kokeille ihmeessä unelmamiehesi fantasioita!

"Meillä mies tykkää ruoska-leikeistä minä taas olen nyt vanhoilla päivillä lähellä neljääkymppiä alkanut haaveilemaan dildosta..."

Todella kauheaa!! Dildo!! Haaveilla nyt dildosta! Todella pervoa!!!

Itselläni on kaksi lasta. Ekassa raskaudessa himot hyrräsivät voimakkaasti, mutta liekö hormonien oikuttelua vai mitä, mutta toisessa raskaudessa ei haluttanut yhtään. On siis ihan mahdollista, että raskaus muuttaa asennoitumista seksiin joko miehen tai naisen osalta. Naisella esimerkiksi voimakas raskauspahoinvointi voi pahimmillaan kestää koko raskausajan, jolloin ei ole ihme, jos seksi ei ole päälimmäisenä mielessä. Jos miehelle visuaalinen ärsyke on todella tärkeää, niin voi olla, että häntä ei raskaana olevan naisen kanssa rakastelu kiinnosta, jolloin ongelmana voi olla mies. Osa miehistä kasvaa isyyteen raskauden myötä kuten naisetkin, mutta näin ei ole aina. Naisen äidiksi kasvamista ohjaa osaltaan hormonit, mutta miehellähän tuollaista ei ole.

Uran ja äitiyden pystyy yhdistämään, mutta en väitä, ettäkö se olisi helppoa. Varsinkin jos kumpikin vanhemmista haluaa huippu-uran, niin silloin uran luominen saattaa tapahtua lapsen kustannuksella. Silloin hoitovastuuta pitää siirtää esim. kotona toimivalle lastenhoitajalle tms.

Olen myös sitä mieltä, että jos vauva heräilee pitkin yötä ja on tottunut pitkiin seksifantasialeikkeihin, niin tuoreen äidin on varmasti vaikea asennoitua satuihin, jos toisella korvalla kuuntelee, että herääkö vauva vai ei ja pääsiskö jo pikkuhiljaa nukkumaan univelkoja pois. Toisaalta vauvaa voi joskus viedä yökylään (isovanhemmat, kummit tai maksettu lastenhoitaja), jolloin ehtii hoitamaan parisuhdetta ja tarvittaessa silloin sitten harrastamaan äänekkäämpää seksiä ja panostaa rekvisiittaan.

Aika ilkeitäkin vastauksia on tullut, mutta olihan se tiedettävissä.

Ei minulla oikeastaan tähän keskusteluun ole enempää annettavaa, mutta kerron nyt kuitenkin uteliaille, että se lahja, josta aiemmin kerroin, oli lopulta kaunis, arvokas ja mieleinen koru, jota mies oli valinnut pitkään. Mies on nyt myös pyytänyt minua muuttamaan hänen luokseen. Niin pian kuin mahdollista, koska ei halua olla enää yhtään ylimääräistä erossa.

Todennäköisesti teen sen. Olemme ihan älyttömän onnellisia ja sitoutuneita tähän :)

Mukavaa kesää kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna75 (ap):
Aika ilkeitäkin vastauksia on tullut, mutta olihan se tiedettävissä.

Ei minulla oikeastaan tähän keskusteluun ole enempää annettavaa, mutta kerron nyt kuitenkin uteliaille, että se lahja, josta aiemmin kerroin, oli lopulta kaunis, arvokas ja mieleinen koru, jota mies oli valinnut pitkään. Mies on nyt myös pyytänyt minua muuttamaan hänen luokseen. Niin pian kuin mahdollista, koska ei halua olla enää yhtään ylimääräistä erossa.

Todennäköisesti teen sen. Olemme ihan älyttömän onnellisia ja sitoutuneita tähän :)

Mukavaa kesää kaikille!

Hyvä että vihdoinkin olet tehnyt päätöksiäkin etkä vain kysele täällä. Onnea teille molemmille!

Ajattelin, että joskus voi olla hyvä kertoa, miten asioissa sitten kävi. Antaa pespektiiviä neuvojillekin.

Alkoi tulla erikoisempia asioita eteen. Ei mitään pahaa, mutta vähän jo omat rajani ylittävää. Mies oli mm. tallettanut koneelle kirjoittamiaan fetissikeskusteluja jostain fantasioistaan. Vahingossa avasi tiedoston, kun oli näyttämässä matkakuviaan. Tuli muutakin, ihmeellistä roinaa tuotiin viattomin ehdotuksin sänkyyn, mm. suukapulapallo jne (en suostunut). Jostain kumman syystä hän olisi halunnut usein nostaa minua jaloista roikkumaan pää alaspäin. Kerroin miehelle, etten pitänyt sellaisista. Se oli hänelle ok. Ei halunnut koskea minuun sieltä.

Seksielämä alkoi kuihtumaan. Häntä ei kiinnostanut juuri koskaan. Kyselin, että johtuuko se tästä. Ei kuulemma. On töitä ja väsyttää jne.

Juttu päättyi sitten viidessä kuukaudessa. Mies olisi loppuun saakka halunnut ostaa yhteisen asunnon ja aloittaa vauvan työstämistä. Lähetteli linkkejä myynnissä oleviin asuntoihin. Ei ymmärtänyt ollenkaan, kun kerroin ettei näillä spekseillä parisuhdetta voi tulla. Hänen mielestään tutustuminen on elämänpituinen prosessi ja hyvinhän sitä ehtii suhteessa. Kauhea kiire oli.

Täytyy sanoa, että olin lopulta jutusta eroonpäästyäni todella huojentunut. Tunne lähinnä vastenmielisyyttä ajatellessani koko juttua.

Mies soittelee edelleen, kolme kuukautta eron jälkeen, mukaan uimaan tms. En ikinä vastaa.

Hui! Mikä lopputulos! :|
Pitänee himmata itsekin.. elän itse salamarakkautta ja sen toista kuukautta. Ensimmäistä kertaa koen tällaista. Toisaalta sattuuhan sitäkin, että elämänpituiset onnelliset suhteet ovat alkaneet näin..?
Jännä että tajusit heti vaaranpaikan, tai sinua mietitytti eroon johtaneet syyt jo alussa. Itselläkin muutama kysymysmerkki, vaikka ne ovatkin yhteisiä huolenaiheita, joita molemmat mietimme.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
No miltä sinusta tuntuisi kokeilla sm-seksiä? Jospas innostut kovastikin ja löydät uusia puolia itsestäsi.

Pidemmän päälle sanoisin, että jos sinä et hiukan kokeiltuasi ole ollenkaan ole halukas leikkimään miehesi leikkejä, niin ei kannata suhdetta jatkaa.

Miten niin? Perustele.

Yhteistyössä