Miehen seksuaaliset taipumukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna75:
Olen tavannut noin kuukausi sitten ihana miehen, fiksun ihanan lääkärin, joka ottaa kaikki toiveeni huomioon, on joustava, romanttinen, ihana, sitoutumiskykyinen, huumorintajuinen ja vaikka mitä. Seksi on ihanaa, meillä on hauskaa yhdessä ja juttu näyttää enemmän kuin optimistiselta.

Mutta, nyt on käynyt ilmi, että miehellä on taipumuksia SM-tyyppiseen sitomiseen ja lateksisaapasfantasiointiin. Itse olen ihan pumpulissa kasvanut perhetyttö, enkä oikein osaa suhtautua moiseen. Touhu ei mitenkään määritä miestä, mutta hän selvästi pitäisi siitä, jos olisin dominoiva ja innostunut jostain nahkahanskalla pepulle läpsimisestä toisinaan. Minä en oikein tiedä mitä tehdä, ja mietin, että riitänköhän miehelle omana tylsänä itsenäni.

Ei vaan tule luonnostaan sitten millään. Pelottaa ja hirvittää, että olisiko tämä nyt sitten tässä. Mies sanoo, että varmasti pääsemme johonkin kompromissiin ja tuntuu olevan kovin varma, että olen "se". Kehuu jatkuvasti, haluaa nukkua ihan kiinni ja puhuu yhteisestä tulevaisuudesta. Haluaisin niin kovasti, että tämä toimisi.

Onko kenelläkään muulla edes hiukankaan vastaavaa tilannetta tai antaa jotain perspektiiviä asiaan. Pliis..

Se sinun "ihana lääkäri" on näyttänyt löytävän sopivan yksinkertaisen siipan itselleen. Kokeilee kuinka paljon saa sinut tollon tekemään temppuja. Olette molemmat kaukana normaalista ihmisestä. Jos minun miesystävä olisi alkanut haluamaan jotain "nahkahanskatemppuja", olisin sanonut että mene saatanan pervo hoitoon ja lähtenyt lätkimään. Miehen tulot ja titteli ovat tehneet sinuun vaikutuksen, etkä halua luopua niistä mistään hinnasta. Onhan se hienoa yksinkertaisen tollukan leuhkia suvulle, että minulla on lääkärisulhanen. Jos noita pervoja leikkejä sinulta olisi vaatinut joku työtön muurari, et taatusti olisi niihin suostunut, vaan äijä olisi jäänyt heti.

Oho, onpas kyynistä ja laput silmillä kulkevaa porukkaa. Erityisesti edellinen Minnasanna. Ollaan niin ennakkoluuloisia ja lokeroivia; kaikki uusi pelottaa.

Monet ihmiset ovat yhdessä vuosikausia eivätkä ikinä keskustele seksuaalisista mieltymyksistään ( hieman yleistäen pannaan peiton alla lähetyssaarnaajassa).

Miettikääpä naiset, voi olla että miehillänne olisi vaikka mitä ihan toteutettavia jopa nautittavia fantasioita, jos vaan olisitte vastaanottavia ja teitä kiinnostaisi todella tietää mistä mies pitää. Ja näkisitte vaivaa (ja sanoja) saadaksenne ne selville.

Alkuperäinen otti riskin kun alkoi kyselemään seikkaperäisesti miehen mieltymyksistä, mutta olen varma, että kiinnostus toisen fantasioista tuottaa hedelmää. Mies arvostaakin naista enemmän, joka on valmis tulemaan vastaan tällaisissa asioissa. Ja pateettista, mutta eipä tarvitse hakea sitä seksiä muualta, kun kotona on ymmärtävä nainen.

Itse olen siis miehen kanssa, joka aika ujo (=kiltti, konservatiivinen, ajatteleva) edellisiin verrattuna. Seksi senkun paranee kun tunnemme enemmän. Olen ottanut linjan, että kysyn suoraan mitä han haluaa, missä huoneessa, missä asennossa jne. Välillä pyydän häntä pitämään tukastani kiinni, tai läimäyttämään pepulle. Hän on monta kertaa sanonut pitävänsä siitä, ja ihan selvästi villiintyy näistä. Sanoi, ettei ikinä ole tiennyt että seksi voi olla myös näin hauskaa.

Itse en ajatellutakaan pitäväni SM:sta, enkä edelleenkään niin kuvittele. Mutta ihan pieni kipu tai alistuksi tulemisen tunne on välillä sitä, mistä pidän. Mies on vielä niin korrekti ja hyväkäytöksinen, etten usko hänen ikinä alkaneen tuollaisia tehdä, ellen olisi pyytänyt.

"Tuntuu tutulta": Kuulostaapa ikävältä kokemukselta. Olen kyllä nähnyt henkkarit ja ihan kertomansa ikäinen on, -68 syntynyt. Olisiko kuitenkin mahdollista jatkaa tätä keskustelua sinun kanssasi toisaalla (pauliina75@gmail.com) ihan varmuuden vuoksi? Jos kyseessä on joku omituinen tapaus, olisi mukava jos naiset olisivat sen verran solidaarisia keskenään, että varoittavat.

Aika suuria yleistyksiä viimeiseltä kirjoittajalta. Ethän sinä tiedä minun titteleistäni ja menestyksestäni yhtään mitään :) Eivät ne lääkärit nyt _niin_ hyvätuloisia ole, kuin aina kuvitellaan, enkä osaa heihin suhtautua niin statuksenomaisesti, koska teen töitä heidän kanssaan ihan tasavertaisessa asemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna75 (ap):
"Tuntuu tutulta": Kuulostaapa ikävältä kokemukselta. Olen kyllä nähnyt henkkarit ja ihan kertomansa ikäinen on, -68 syntynyt. Olisiko kuitenkin mahdollista jatkaa tätä keskustelua sinun kanssasi toisaalla (pauliina75@gmail.com) ihan varmuuden vuoksi? Jos kyseessä on joku omituinen tapaus, olisi mukava jos naiset olisivat sen verran solidaarisia keskenään, että varoittavat.

Aika suuria yleistyksiä viimeiseltä kirjoittajalta. Ethän sinä tiedä minun titteleistäni ja menestyksestäni yhtään mitään :) Eivät ne lääkärit nyt _niin_ hyvätuloisia ole, kuin aina kuvitellaan, enkä osaa heihin suhtautua niin statuksenomaisesti, koska teen töitä heidän kanssaan ihan tasavertaisessa asemassa.

Sori,ei ollut tarkoitus olla ehkä noin kyyninen mitä tuli kirjoitettua. Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna75:
Olen tavannut noin kuukausi sitten ihana miehen, fiksun ihanan lääkärin, joka ottaa kaikki toiveeni huomioon, on joustava, romanttinen, ihana, sitoutumiskykyinen, huumorintajuinen ja vaikka mitä. Seksi on ihanaa, meillä on hauskaa yhdessä ja juttu näyttää enemmän kuin optimistiselta.

Mutta, nyt on käynyt ilmi, että miehellä on taipumuksia SM-tyyppiseen sitomiseen ja lateksisaapasfantasiointiin. Itse olen ihan pumpulissa kasvanut perhetyttö, enkä oikein osaa suhtautua moiseen. Touhu ei mitenkään määritä miestä, mutta hän selvästi pitäisi siitä, jos olisin dominoiva ja innostunut jostain nahkahanskalla pepulle läpsimisestä toisinaan. Minä en oikein tiedä mitä tehdä, ja mietin, että riitänköhän miehelle omana tylsänä itsenäni.

Ei vaan tule luonnostaan sitten millään. Pelottaa ja hirvittää, että olisiko tämä nyt sitten tässä. Mies sanoo, että varmasti pääsemme johonkin kompromissiin ja tuntuu olevan kovin varma, että olen "se". Kehuu jatkuvasti, haluaa nukkua ihan kiinni ja puhuu yhteisestä tulevaisuudesta. Haluaisin niin kovasti, että tämä toimisi.

Onko kenelläkään muulla edes hiukankaan vastaavaa tilannetta tai antaa jotain perspektiiviä asiaan. Pliis..

Kokeile erilaista seksiä ja jos se ei kiihota/luonnistu, niin sitten sinun on vain hyväksyttävä se tosiasia, ettei teitä ole luotu toinen toisillenne. Minun mielestäni siis. Itse olen kolmekymppinen nainen ja pidän roolileikeistä, sitomisesta ja alistamisesta/alistumisesta (romanttista perusseksiäkään unohtamatta). Avomieheni ei noista perusta, joten tässä pikkuhiljaa eroa suunnittelen.

Meillä alkoi "omituisuudet" sillä, että miesystävä osti digikameran ihan vain ensin sen vuoksi, että saisi kuvata meitä touhussa. Vänkäsi ja vänkäsi, olin kielteisellä kannalla, koska kuvat voivat levitä helposti muualle.
Seuraavaksi osti netistä "asun" sellaisen korsetin tyyppisen sukkanauhoineen kaikkineen. Sitä pidin hänen mielikseen pari kertaa.
Sitten piti olla minihametta ja söpöjä pitsistringejä. Jaa, siinä välissä osti dildon minulle, jota olisi käyttänyt varmaan joka kerralla, jos olisin suostunut. Peppupanoa kerjäsi pitkään--lopulta suostuin--en pitänyt, mutta miehen mieliksi annoin välillä.
Niin, onhan ne litkutkin käytössä lähes joka kerta--siis siihen, että on liukasta tumputtaa häntä.
Nyt viimeisin on videokamera, jonka ostanut ja mankuu, että pitäisi saada kuvata sessioita. En ole vielä suostunut ja luulen, että se jääkin miehen haaveeksi.
Missä on se tavallinen läheisyydestä kumpuava halu ja seksi ? Aina jotain välineitä !
Emme edes asu yhdessä---näemme noin kolme-neljä kertaa viikossa...olemme seurustelleet neljä vuotta.
Näin se meidän suhde on"arkipäiväistynyt" Mulla on vahva tunne, että tämän kesän katson ja sitten jätän.......

Ihmeellisen tiukkapipoista porukkaa täällä: oikein hämmästyin, kun luin uusimpia kommentteja tähän ketjuun. Moni kommentoi kuin olisi suurikin synti harrastaa vähän erityyppisiä kokeiluja silloin tällöin. Ei kaikkien tarvitse samoista asioista tykätä, mutta mistä tämä moralismi? Höllätkää hyvät ihmiset vähän pipoanne niin elämä (ja seksi) on paljon hauskempaa! ;)

Juttelin aikoinani netissä pitkiä aikoja erään miehen kanssa, jolla oli vahva S/M-taipumus. Hän kykeni myös normaaliin seksiin, jota hän harrasti vaimonsa kanssa. Vaimo oli hyvin "perinteinen" (ei peppuun, ei suuseksiä, vain koira- tai lähetyssaarnaaja-asentoja jne). Tuo mies oli aikansa uskollinen, mutta lähti etsimään seksitarpeilleen tyydyttäjää netistä yms. paikoista. Erota hän ei halua missään tapauksessa, koska vaimo on hänen suuri rakkautensa. Keskustelut olivat antoisia tuon miehen kanssa, mutta jäin pitkään miettimään, että millaista olisi elää elämää, jota joutuu rakkaimmaltaan salaamaan.

Minusta on hienoa, että olette kertoneet haluamisianne. Kuitenkin oman kokemukseni mukaan kyseessä ei ole enää mikään kaksikymppisten kokeiluvaihe, vaan suunta, jota kohti AP:n poikaystävä on menossa. Joskus uutta haastetta halutaan vahvempana ja voimakkaampana, jotta sävähdyttävä tunne säilyy, jonka vuoksi osalla aktit menevät pervompaan suuntaan. Itse ainakin haluan myös, että ihoni ja minä itse on tärkeää ilman, että koko ajan pitää olla jotain rekvisiittaa.

Minäkin olisin kyllä aika huolestunut, jos mies on jo kertonut haluavansa perheen ennen 40 ikävuotta. Silloin on

Keeroppa miten menee. kiinnostaisi tietää!

Ei kai tämä eräs kirjoittaja voinut ollut oikeassa, ja tyyppi osoittautuikin smaksi?!? Pidän peukkuja ettei.

Toivon että teillä menee kivasti ja olette päätyneet positiivisiin kompromisseihin. Miten sekis sujuu? Oletko löytänyt miehen johdatuksella uusia kiksejä, vai onko taipumus alkanut ärsyttää? Piristä mun päivää.

Ikävä kyllä tämä yksi vastaaja ei koskaan kirjoittanut minulle. Epäilen kuitenkin, että eiköhän kyseessä ole joku ihan toinen, kun viittaus ikäänkään ei mennyt ihan nappiin. Toisekseen, siihen nähden, millaiseksi pervoksi osa täällä on ihmisen jo maalannut, on meillä ollut melkoisen vähän pervoilua.

Nyt ei olla päästy asiaa puimaan, kun mies on matkoilla, mutta melkein tuntuu, että oikein hyvä niin. Minulla on taipumusta dramatisoida asioita ja joskus on parempi hoidella niitä vatvomisia ihan muiden henkilöiden kanssa, kuin kohteen :)

Mies lähetti toissapäivänä kivan tekstiviestin, jossa kertoi ikävöivänsä eikä malttanut olla mainitsematta, että on ostanut jotain "todella romanttista" minulle. Kuulemma tulen taatusti tykkäämään. Noh, naisen mielikuvitushan on varsin hyvä ja hyppää heti kattoon, joten nyt koko lahja ei suunnilleen voi olla kuin lievä pettymys. Täytyy psyykata itseään, että sieltä tulee jääkaappimagneetti ;)

No jos sieltä tulee romanttinen jääkaappimagneetti. :) Pakko sanoa sulle ap että suuri osa tänne kirjoittaneista varmaan vaan kirjoittaa v*ttuillakseen ja saadakseen sulle huonot fiilikset (kuten se muka pervoa lääkäriä tapaillut varoittaja). Mutta osasit varmaan ottaa sen huomioon jo.

Tämä ketju toi mieleeni entisen miesystäväni, jolla oli myös erinäisiä taipumuksia. Hän halusi, että läpsin hantä, nahkasaapasta ja ruoskaa olisi pitänyt olla...samoin hän olisi halunnut nuoleskella saappaitani, varpaitani, peppureikääni ja harrastaa joka kerran peppuseksiä, anustappia sain olla tunkemassa häneen myös, mikä tuntui itsestäni ahdistavalta. Hän myös halusi stripata minulle ja toivoi, että minäkin strippaisin hänelle. Olen entinen harrastajateatterilainen ja ilmaisutaidon lukion käynyt, mutta ei vaan meikäläiseltä onnistunut strippaukset naama peruslukemilla. Lisäksi hän hoki seksin aikana taukoamatta "tykkäätkö sä kun mun kulli on sun pimpsassa, saanko työntää jo sen sun peppuun". Kivahan siinä oli sitten sanoa, että "vain suihkuttelun kautta kiitos, ettei tule tulehduksia". Mies oli muuten ihana, mutta seksi vei meidät lopulta erilleen, sillä hän petti minua. Mitäpä muuta olisi voinutkaan odottaa vastaavassa tilanteessa. Thank God it´s over.

Seksi on tärkeää parisuhteessa. Itselläni ei olisi ongelmaa pukeutua lateksiin tai pitää saappaita jalassa, voisin aivan yhtä hyvin pukeutua myös korsettiin tai muihin. Itse olen vähän kinky ja sitominen on oma fetissini.

Löysin onneksi itselleni sopivan kumppanin. Mutta seksi on miehelle tärkeää, kuten joku sanoikin, koska hän toi sen noin selkeästi suhteen alkutaipaleella ilmi. En pidä miestäsi mitenkään pervona.

Oikeastaan luulen, että sinun täytyy kokeilla suhdettanne ja mielestäni voisit kertoa miehelle, mitä mieltä olet ja mihin asti olisit valmis kokeilemaan asioita.

Itsekkään en lähtisi läpsimään tai piiskan kanssa heilumaan, en harrastamaan anustappeja yms. Ainoastaan alistamisjutut ja sitominen kiinnostaa jos itse olen alistettu ja sidottu ;) "väkivaltaa ja kipua" en itse pysty yhdistämään seksiin livenä. Se olisi totaalinen turn off.

Mileti sanoisin, että sopivan tilaisuuden tullen keskustelkaa asioista. Miehelle voi jäädä sellainen käsitys, että olisit kiinnostunut tai valmis kinkynmpään seksiin jos et ole mielipidettäsi asiaan tuonut ilmi.

Voihan tuota kokeilla, jos olet riittävän utelias. Kannattaa pitää mielessä optio ottaa pitkät ja olla sitoutumatta liikaa, siinä vaiheessa kun nuo hommat "on nähty". Pelkän seksin varaan perustuva avioliitto ja perhe ei ole elinkelpoinen. Siitä tulee helvetti, ja jos kuviossa on lapsia mukana... nou nou.

Jos olet "pumpulissa kasvanut "ja ajatusmaailmaltasi toisenlainen kuin mies, ei se tarkoita että miehen maailma olisi "parempi" johon sinunkin pitäisi muuttua. Ole oma itsesi, pysy sellaisena, mutta elämänkokemuksia voi silti ottaa vastaan - tietää ainakin mikä kokemuksen perusteella ei kiinnosta. Niihin ei tarvitse sitoutua.

Jotenkin jossain maailmassa on Mies joka on sinua varten, jolla ajatusmaailma ja asenteet kohtaavat sinun maailmasi kanssa. Seksikin sujuu ja tyydyttää molempia. Jotenkin olen lukevinani rivien välistä, että sinulle kaikki muu on puolen askeleen verran seksiä tärkeämpää, jos jompi kumpi pitäisi valita parisuhteen tukipilariksi.

Tottakai pitkän parisuhteen perustana moni muu asia ajaa seksin ohi. Onhan se hyvin tärkeä asia, mutta kokisin tärkeämmäksi luottamuksen, ystävyyden, samanlaiset arvot, huumorin jne jne. Tämä silti, vaikka olen hyvin seksuaalinen ihminen ja pidän toimivaa fyysistä yhteiselämää erittäin tärkeänä. Jokuhan sen hienosti on ilmaissut jotenkin näin: kun se toimii, on sen tärkeys noin 10% suhteesta, kun se ei toimi, on se n. 90% suhteesta.

Olen törmännyt itse viime vuosina jokseenkin sitoutumiskyvyttömiin miehiin ja kaipaisin jo jotain stabiilia elämääni. Suhteet eivät ole oikein ehtineet alkuaikojen huippua pidemmälle. Vaikka ne ovatkin olleet ns. juhlaa koko sen ajan, tuntuisi tosi mukavalta päästä jonkun kanssa jo sille tutulle ja turvalliselle tasolle, jossa eletään ihan normaalia arkea, välillä leiskautellen spontaanisti romanttisemmin.

Olen tehnyt analyysia viime vuosien suhteistani ja havainnut samaa kaavaa. Miehet innostuvat minusta alussa aina ihan älyttömästi ja ovat käsityksessä, että olen jotakin erikoista, hienoa ja jännittävää. Seuraa suurieleistä kosiskelua, kukkalähetyksiä, suuria tunteita ja draamaa. Puolen vuoden sisällä miehet huomaavat, että olen kuitenkin ihan tavallinen nainen, tykkään olla vapaa-aikana kotona rauhallisesti, teen paljon töitä, eikä kaikki mitä suusta tulee ole aina kuolemattoman älykästä ja hienoa. Tämä on toistunut niin usein, että olen nykyään varsin varovainen, enkä kovin helposti heittäydy tunteitteni vietäväksi, vaikka toinen sillä hetkellä vilpittömästi puhuisi yhteisestä tulevaisuudesta. Yritän kuitenkin olla olematta kyyninen ja tuomatta entistä loskaa uuteen suhteeseen.

Tässä miehessä ei tosi sen suhteen ole välttämättä mitään uutta. Toivon toki, että on. Ainakin hän on hyvin rehellinen ja avoin motiiveistaan, aikeistaan ja toiveistaan. On ollut pitkään sinkkuna, tuntuu tietävän hyvin tarkkaan mitä haluaa ja on osoittautunut aika älykkääksi, mitä tulee ihmisten tulkitsemiseen ja lukemiseen. Meitä yhdistävät yhteinen, melko musta huumorintaju, kunnianhimoisuus uralla, perhehaaveet ja käsitykset elämästä. Lisäksi olemme molemmat melko fyysisiä ihmisiä ja suhteessa on itselleni harvinaisen paljon halailua, lähelläolemista ja suutelemista, mikä tuntuu todella mukavalta. Oma kokemukseni on ollut, etteivät miehet välitä sellaisesta niin paljon, edes alussa.

Luin eilen aloituksen uudelleen ja purskahdin nauruun. Olin huomaamattani käyttänyt sanaa "ihana" lyhyen aloituskappaleen aikana neljästi. Jotainhan se kertoo, vaikka jalat maassa ovatkin :)

Oma kokemukseni on, että asiat jotka jo alkumetreillä tökkivät ja herättävät ristiriitaisia tunteita, ovat niitä joiden kanssa myöhemmin isketään päätä kunnolla Karjalan mäntyyn. Veikkaan siis, että tuo asia on se, jonka kanssa vielä itket ja potkit, kun alkuajan huuma katoaa.

AP:n mies tuntuu tietävän selkeästi omat toiveensa, mutta toki aina on se vaara, että mies ei kuuntele sitä, mitä nainen haluaa. Jos mies haluaa perhettä ja vakiintumista, koska ei ole sellaista vielä kokenut, niin onko se sitten pidemmän päälle sitä, mitä hän jaksaa sietää, koska arki on aika lailla tylsää.

AP:n kannattaisi pitää maltti mielessä. Nauti elämästä, mutta ennen suuria sitoumuksia mieti tarkkaan tätäkö haluat. Kukaan ei ole täydellinen, mutta jos joudut tekemään miehen mieliksi suuria uhrauksia, niin nautitko siitäkään. Toki ihanne olisi se, että esim. seksissä tehtäisi kumpaakin miellyttäviä asioita. Jos mies haluaa kerran leikkiä palomiestä tai että sinä olet sairaanhoitaja, niin okei, mutta jos aina pitää olla joku rooli, niin itseäni ainakin ahdistaisi, että enkö minä voisi omana itsenäni kelvata joskus.

Niin, doc haluaa perustaa perhee; siis vaimo ja lapsia, jotka ovat kotona odottamassa, milloin hra tohtori mahtaa saapua pitkälle iltaan vierähtäneeltä vastaanotoltaan. Kunnianhimo uralla kun edellyttää ainakin yhtä yksityisvastaanottoa normaalin työpäivän jälkeen ja sen päälle tutkimustyö, kongressimatkat ja sponssi-illalliset. Ilmeisesti oletkin jo päässyt lyhyen suhteen aikana kokemaan nämäkin elämisen "hienoudet ja statuksen".

Sinä vauvaikäisten äitinä odottelet ja onnistut perhe-elämässä, jos olet tarpeeksi kunnianhimoinen sen suhteen. Hotelet lasten ohella miehen ja kinkkyilet lateksissa räväkästi. Ehkäpä yrität vetää kotona myös hoitsun roolia, joka miehelle on muutoin työpaikalta tuttua ja höystää ylityöitä tarvittaessa.

Sitten vain yks kaks napsahtaa. Kymmenessä vuodessä kaikki on jo koettu. Mies haluaa pitää edelleen yllä seksuaalisen miehen imagoaaan ja kuinkas ollakaan löytää sellaisen vastavalmistuneen nuoren hoitajan, jonka kanssa hän ehtii vielä viisissä kymmenissä perustaa uuden kinkkyperheen. Vaihtoehtona on löytää yhteys naispuoisen tutkijakollegan kanssa.

Eiks se jotenkin näin mene?!

Aivan. Kuka hullu ikinä sekaantuisi lääkäriin. Tai naisia pyörittäviin pa(n)lomieheen, samaa tekeviin poliisiin, limaisiin hotellivosuja vonkaaviin myyntimiehiin, Tallinnan huorissa käyviin raksamiehiin, Venäjällä huorissa käyviin rekkamiehiin, kohdemaissa huorissa käyviin rauhanturvaajaan tai mihinkään muihinkaan miehiin.

Etkö voisi antaa mahdollisuutta miehelle? Olkaa avoimia toisillenne eri asioiden suhteen (myös seksimieltymykset), mutta vain siksi ei kannata perhettä perustaa, että biologinen kello tikittää. Lapsetkin ansaitsevat enemmän kuin vain sen, että vanhemmat ovat kiireessä perustaneet perheen, kun eivät parempaa kumppania sattuneet löytämään.

Jos seksin osalta mieltymyksenne eroavat tosi paljon toisistaan, niin silloin ei ehkä kannata jatkaa, koska tuskinpa itsekään nauttii seksistä, jos toinen vain uhrautuu nauttimatta itse juurikaan. Toisaalta miehellä on se "vika", että hänellä ei välttämättä edes seiso, jos seksi on hänen mielestään vääränlaista (esim. liian hempeää). Pidemmän päälle kumpikin välttelee yhteistä seksiä, jos koet, että joudut uhrautumaan vastentahtoisesti sinua yököttäviin juttuihin ja vastaavasti jos mies ei saa sitä mitä haluaa. Kuitenkin niissä tilanteissa seksihalut on yhä tallella, joten joko sitä elää turhautuneena selibaatissa tai etsii muita purkautumiskeinoja (mastubointi, pettäminen)

Alkuperäinen kirjoittaja Minnasanna:
Se sinun "ihana lääkäri" on näyttänyt löytävän sopivan yksinkertaisen siipan itselleen. Kokeilee kuinka paljon saa sinut tollon tekemään temppuja. Olette molemmat kaukana normaalista ihmisestä. Jos minun miesystävä olisi alkanut haluamaan jotain "nahkahanskatemppuja", olisin sanonut että mene saatanan pervo hoitoon ja lähtenyt lätkimään. Miehen tulot ja titteli ovat tehneet sinuun vaikutuksen, etkä halua luopua niistä mistään hinnasta. Onhan se hienoa yksinkertaisen tollukan leuhkia suvulle, että minulla on lääkärisulhanen. Jos noita pervoja leikkejä sinulta olisi vaatinut joku työtön muurari, et taatusti olisi niihin suostunut, vaan äijä olisi jäänyt heti.

Tämä oli päivän paras. Harvoin käyn lukemassa, mutta piristää aina lukea kun joku on ottanut totuutta sarvista ja heittää kunnon luettelon kuinka asiat on.

Komppaan täysillä :D

Hyvä pointti: ei sitä tavalliselta mieheltä mitä tahansa ota, mutta niin se vain naisella monesti kiihottaa miehessä asema ja tilipussi, vaikka harva sen itsessään huomaa ja tunnistaa.

Kyllä minäkin vaihdoin köyhän taiteilijasulhasen rikkaaseen investointipankkiiriin, vaikka jäljempänä mainittu onkin sängyssä huomattavasti heikompi esitys kuin edellä mainittu. Mutta kyllä se raha naimisen voittaa pitkässä juoksussa.

Ihmettelen, miksi sinulla "Hanna75" on niin voimakas tarve kirjoittaa tällaiselle huuhaapalstalle noin pitkät pätkät elämästäsi ja miehestä, jonka olet juuri tavannut? Mitä saat irti kaikesta tästä? Loppujen lopuksihan kukaan muu ei täydellisesti pysty tilannettasi ymmärtämään eikä siihen vaikuttamaan.

Onhan tietenkin hauskaa lukea tällaisia tarinoita, joita ei syntyisi ilman sinunkaltaisiasi kirjoittelijoita, mutta silti ihmettelen, sillä itse olen sinua pari vuotta nuorempi nainen eikä minulle tulisi mieleenikään kertoilla täällä asioitani eksien kosiskeluista ja muusta lähtien.

Oletko ajatellut, että lääkärimiehesi voisi lukea näitä juttuja täällä, tai hänen ystävänsä vai toivotko jopa sitä?

Onnea sinulle elämässäsi joka tapauksessa, toivottavasti saat haluamasi.

Yhteistyössä