U
Uraohjus, seksipeto ja 4 äippä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna75 (ap):En ole tippaakaan kotiinjäävää pikkuvaimomateriaalia vaan nimenomaan korkealle koulutettu uraohjus, jos näin hölmöä termiä nyt viitsii käyttää.
....Se nyt tosin edellisen kirjoittajan tavoin mietityttää, että ei se lapsiperheen arki mitään kaksista seksin osalta ole. Vaikea kuvitella, että siinä jaksaisi mitään saapaspelejä pelailla.
Hanna! Ei lapsiperhe todellakaan tarkoita sitä, että täytyisi luopua urasta tai seksistä. Meillä on neljä tenavaa esikoululaisesta yläasteikään enkä ole koko 17 vuoden suhteemme aikana elänyt viikkoa ilman seksiä. Yleensä seksiä harrastetaan lähes päivittäin eikä siihen ole raskaudet tai vauvat esteitä tehnyt... Meistä mies on yrittäjä ja minä todellinen uraohjus it-alalla.
Kun me aikoinaan tapasimme, niin kuukauden päästä tiedettiin että mennään naimisiin. Vuoden päästä soi hääkellot ja ensimmäinen lapsi syntyi 5 kk päästä häistä.
Meillä mies tykkää ruoska-leikeistä minä taas olen nyt vanhoilla päivillä lähellä neljääkymppiä alkanut haaveilemaan dildosta...... Kokeille ihmeessä unelmamiehesi fantasioita!