Miehen pyöristynyt olemus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Onkohan rakkautemme hiipumassa, kun en tunne mieheeni enää seksuaalista vetoa usein? Minua häiritsee hänen lisääntyneet kilonsa. Silloinkin, kun haluttaa, saattaa halut loppua kun näen hänet alasti. Hänellä myös saattaa kunto loppua kesken kaiken ja inhottaa hyväillä hänet vain sen takia ettei hän jaksa. Asennotkaan ei kovin helppoja, kun mies ei ymmärrä, että hänen painonsa ahdistaa välillä. Hmmm.. onpas säälittävää tulla tänne valittamaan. En saa miestäni liikkeelle ja hän suuttuu, jos kommentoin jotain syömiseen liittyvää.

Tehkää elämäntaparemontti yhdessä. Alat siis tekemään itsellesi kevyempää ruokaa ja samallahan mieskin sitä syö.. helppoa etenkin silloin, jos sinä olet teidän perheessä se, joka huolehtii kaupassakäynnit ja ruoanlaiton. Alkakaa liikkumaan yhdessä! Kävelkää tai opetelkaa yhdessä pelaamaan vaikka tennistä..

Kiitos neuvoista. Kotona syötävään ruokaan voin vaikuttaa, mutta mies ei yleensä ota tekemääni ruokaa töihin mukaan. Käyttää asiakkaitaan syömässä tai syö roskaruokaa. Tähän ei tunnu tulevan muutosta ja yleensä unohtaa rasiaruuat jääkaappiin. Kotona meillä ihan perusruokaa, josta olen suolankin jättänyt viime päivinä pois. Sen mies tänään huomasi ja sanoin ettei tarvi laittaa lisää suolaa, kun on kalaliemikuutio. Ihme, kun ei hakenut suolapurkkia kaapista. Yhteisliikunta ei onnistu, koska meillä ei ole lapsenvahteja käytettävissä. Personal traineria olen viime aikoina tyrkyttänyt.

Samaa mieltä edellisten kanssa. Puhu suoraan ja pyri muokkaamaan teidän jääkaapin sisältöä terveellisempään suuntaan, tee itse kevyttä ruokaa. Harrastakaa yhdessä.

Mutta totuuden nimissä on vielä todettava, että mielestäni tilanteesi vaikuttaa lopun alulta. Siinä vaiheessa kun rakastaja alkaa öklöttämään, halut toista kohtaan on hiipuneet, niin voipi olla hyvinkin niin, ettei teistä kohta enää pariskunnaksi ole. :( Eli toimintaa vaan, laita ukkois laihikselle !

Miettinyt asioita illalla ja yöllä, jokin muutos tähän elämään täytyy saada. Kyllä mää miestäni rakastan on hän jotenkin lutuinen.
En vain tiedä miten hänet saisin liikkeelle. Ylipainoa niin paljon ettei polvet enää kaikkea kestä ja uiminen ei kiinnosta, eikä personal trainerille ainakaan vielä ole aikaa tilattu. Eilen taas mies yritti lämmitellä ja osittain maksi päälläni, piti pyytää lopettamaan koska painoi inhottavasti ja mulla oli hankala hengittää.

Yhteistyössä