Miehen puheet ristiriidassa tekojen kanssa, valehteleekohan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilys

Vieras
Ihmetyttää miehen käytös, on aina ollut samanlainen. Puheessaan mies kertoo rakastavansa minua yli kaiken ja tekevänsä ihan mitä vaan ettei menettäisi minua. Mutta, teot ovat jotain aivan muuta. Mies ei ikinä tee mitään hyväkseni pyytämättä, ei ole koskaan tuonut kukkia ja muitakaan lahjoja. Hänen rakkautensa ei näy mistään. Jotenkin on alkanut tuntumaan, että mies valehtelee minulle päin naamaa vannoessaan rakkauttaan. Intuitioko se on vai mikä, mutta tuntuu ettei hän rakasta minua oikeasti. Enkä nyt tarkoita, että minua pitäisi lahjoa tai muuten rakkauteni ostaa vaan lähinnä ajattelin sellaista kumppanin muistamista ja ilahduttamista, sitä hän ei tee. Onko muilla (ollut) samanlaisia miehiä? Mitä ajattelette siitä tai mitä olette asialle tehneet?

Ehkä miehesi ajattelee rakkaudenosoittamisen vähän eri tavalla. Mies ei välttämättä hoksaa tuoda kukkia, ehkä ajattelee että sanat ovat voimakkaita rakkaudenosoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ehkä miehesi ajattelee rakkaudenosoittamisen vähän eri tavalla. Mies ei välttämättä hoksaa tuoda kukkia, ehkä ajattelee että sanat ovat voimakkaita rakkaudenosoituksia.

On niitä muitakin asioita joita mies tekee/ei tee, jotka saavat minut tuntemaan ettei rakasta. Se tunne, se tunne...

Oletko vihjaillut, että kukat voisivat olla kivoja? Tai yhteinen viikonloppu? Joskus mies tarvitsee alkusysäyksen, että tajuaa.

Laita teidän tietokoneeseen selaimen aloitussivuksi jonkun hotellin sivu, tai jätä pieniä rakkauslappusia sinne tänne..

Sellasia ne jotkut miehet vaan on. :) Itselläni on samanlainen, ei mitään "ylimääräistä" ja silti tunnen että hän tosiaan rakastaa! Mieheni kaveri taas on yltiöpäinen romantikko, kantaa lähes joka päivä kultakaupallisen koruja yms.yms. puhuu vaimolleen niin imeliä että melkein voin nähdä hunajan valuvan suupielistä. Ja tässä kohti mainitsen että minulle todellakin passaa paremmin tuollainen jörrikkä kuin omani!! ;)

Mullakin kaverin mies oli ostanut naistenpäivänä naiselleen kukkia ja suklaata. Eilen mun oma mies kysyi, että olinko pettynyt kun hän ei ollut ostanut mitään :D Itse en tosin edes huomannut koko naistenpäivää :D Mutta synttärilahjan on kuulemma jo hankkinut :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miten miehesi siis sinua kohtelee ? lyökö hän ? pettääkö ? alistaa henkisesti ? pitää tyhmänä ? haukkuu ?

On joskus lyönyt, ei enää vuosikausiin. Alistaa jonkin verran niin, että pitää omia tarpeitaan tärkeämpinä kuin minun, ei esim. mene apteekkiin hakemaan lääkettä jos olen kipeä vaan itse se on haettava. Ei kunnioita minua ja haukkuu jos suututan hänet (eli teen jotain vaikka hän "kieltää"). Että sellaista...

Alkuperäinen kirjoittaja epäilys:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miten miehesi siis sinua kohtelee ? lyökö hän ? pettääkö ? alistaa henkisesti ? pitää tyhmänä ? haukkuu ?

On joskus lyönyt, ei enää vuosikausiin. Alistaa jonkin verran niin, että pitää omia tarpeitaan tärkeämpinä kuin minun, ei esim. mene apteekkiin hakemaan lääkettä jos olen kipeä vaan itse se on haettava. Ei kunnioita minua ja haukkuu jos suututan hänet (eli teen jotain vaikka hän "kieltää"). Että sellaista...

No tuo selittikin paljon.. Selvitä asia miehesi kanssa, ei se auta että kysyttäessä sanoo rakastavansa, pitäähän muiden tekojenkin olla sen mukaisia, kunnioittavia! :o Höh, alkuilmaisusi oli miehestä paljon lievempi. Nyt alkoi sylettää tuo sun ukko!

Kumoan siis edellisen väitteeni että mun mies on samanlainen, ei olekaan!

Alkuperäinen kirjoittaja serttu:
Selvitä asia miehesi kanssa, ei se auta että kysyttäessä sanoo rakastavansa

Tämä on juuri se vaikea asia. Jos asiasta alkaa puhumaan, mies juuri silloin vakuuttaa rakastavansa yli kaiken jne. Perustelee suuttumisia sillä että olen provosoinut tai että muka vaan pelkää puolestani ja suuttuu siksi (esim. kun menin baariin ilman miehen lupaa). Ja ei kuulemma näytä rakkauta koska minäkään en näytä. Olen kyllä mielestäni näyttänyt, juuri niillä pienillä teoilla ja eleillä.

Toivotaan että asiat selviää! Rakastatko sinä miestäsi ihan tosissaan? Antakaa ajan kulua, rakastakaa, ottakaa asiaksi että vähintään 3 suukkoa päivässä on vaihdettava. Ei mitään "moi tulin kotiin muiskis" vaan muutenkin.. ;) Lisätkää tietoisesti näitä pieniä tekoja ja elkeitä jos kerta molemmat rakastatte toisianne. :)

Alkuperäinen kirjoittaja serttu:
Toivotaan että asiat selviää! Rakastatko sinä miestäsi ihan tosissaan? Antakaa ajan kulua, rakastakaa, ottakaa asiaksi että vähintään 3 suukkoa päivässä on vaihdettava. Ei mitään "moi tulin kotiin muiskis" vaan muutenkin.. ;) Lisätkää tietoisesti näitä pieniä tekoja ja elkeitä jos kerta molemmat rakastatte toisianne. :)

En itsekään ole enää varma, että rakastan. Todennäköisesti en. En tiedä mitä tehdä. Vinkkisi kuulostaa hyvältä ja toimivalta mutta tuntuu etten halua siihen ryhtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja epäilys:
Ihmetyttää miehen käytös, on aina ollut samanlainen.

Mä olisin enemmän huolissaan, jos se tässä vaiheessa alkais ostelee niitä lahjoja tai kukkia..
Ei munkaan mies tuo mitään lahjuksia, mutta en minä niitä tarvitsekkaan. Ostetaan se mitä tarvitaan ja silloin kun tarvitaan.

Yhteistyössä