Miehen puheet muista naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neeli

Vieras
Minulla on tuttavapiiriissäni ukkomies, jonka täytyy aina jollakin tavalla tuoda jutuissaan esiin "suosiotaan" vieraiden naisten keskuudessa. Esim. tyyliin "sillon sillä työreissulla se muija sitä ja tätä ja viestittelee mulle vieläkin". Mies on kuitenkin (sen mitä häntä tunnen) sen tyyppinen, ettei koskaan oikeasti pettäisi. Että puheet vaan on kovat..

Mistä ihmeestä tuollainen tarve kumpuaa? Vai onko yleistäkin miehillä? Tiedän kyllä, että miehillä on miesten puheet ja eivät ne välttämättä mitään tarkoita. Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että isossa porukassa tämä on se ainut mies, joka tuollaista juttua heittää.

Itse kyllä loukkaantuisin, jos saisin tietää, että oma mieheni tuollaisia puhelisi. Tosin voihan asian niinkin ajatella, että ne on eri miehet, jotka vaan puhuu ja jotka oikeasti pettää.

Niin oli kovat puheet minunkin ex-miehelläni ja lopulta niitä naisystäviä oli ollut puhuttua enemmänkin... ja huorissakin oli tultua käytyä.
Mies kärähti ja haudoin eroa muutaman vuoden asioita järjestellen, sitten otin ja lähdin.
Nyt noista naisseikkailluista saa kuulla uusi vaimo (jota säälin), itse olen naimisissa ihanan miehen kanssa joka ymmärtää mitä on avioliitto!

Jokainen mies pettää ja käy huorissa. Aivan sama mitä ne puhuu ja esittää. Exäni oli niin ihana,kiltti ja kirkssilmäinen kuin vain ihminen voi olla. Mutta niin vain huorasi selkäni takana ja petti minkä ennätti. Sanoin hänelle, kun tuli riitaa, että löysit huoran kesälomallasi kun olit tyky-tapahtumassa (aloin epäilemään hänen juttuja), niin hän vastasi siihen, että en minä häntä sieltä löytänyt, vaan muualta!!! Heinäkuussa 2006 löysin huoransa ja maaliskuussa 2007 homma selvisi minulle. Kahdeksan kuukautta oli nussinut vieraan ämmän kanssa ja sitten aivan kirkkainsilmin sanoo sen. Ja kaiken huipuksi syyttää vielä minua ja haukkuu, kuinka olen sellainen ja sellainen. Sitten kun sanoin hänen huoraamisestaan, niin vastasi siihen, "että kukas tässä on huoraamaan lähtenyt, en minä ainakaan"!!! Mitä muuta oli tehnyt?

KAIKKI miehet pettää. Te jotka luulette muuta, todellakin luulette. Jokainen mies nussii vieraiden akkojen kanssa heti kun tulee mahdollisuus. Olette vain kusetuksen kohteena, niin kuin minä olin. Rehellistä ja uskollista miestä ei ole olemassakaan. Monet, monet yhteiset vuodet alkoi oksettamaan oikein kunnolla.

Tiesitte tai ette,mutta JOKAINEN nainen pettää!!!Vaikka itse et olisi vielä pettänyt niin tulet kyllä vielä.Luulet vain olevasi uskollinen,tosiasiassa haaveielt seksistä muiden kanssa ja sen tulet vielä tekemään.Kaikki naiset pettää ja jakaa rasiaansa myös maksusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä on kylmä totuus:
Tiesitte tai ette,mutta JOKAINEN nainen pettää!!!Vaikka itse et olisi vielä pettänyt niin tulet kyllä vielä.Luulet vain olevasi uskollinen,tosiasiassa haaveielt seksistä muiden kanssa ja sen tulet vielä tekemään.Kaikki naiset pettää ja jakaa rasiaansa myös maksusta.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Uskokaa tai älkää:
KAIKKI miehet pettää. Te jotka luulette muuta, todellakin luulette. Jokainen mies nussii vieraiden akkojen kanssa heti kun tulee mahdollisuus. Olette vain kusetuksen kohteena, niin kuin minä olin. Rehellistä ja uskollista miestä ei ole olemassakaan. Monet, monet yhteiset vuodet alkoi oksettamaan oikein kunnolla.

Minua on petetty, joten tiedän, mitä sekin on. Tällä hetkellä olen sinkku, joten ei ole oma lehmä ojassa tätä kirjoittaessani.

Mutta tuo nyt on lapsellista väittää, että KAIKKI miehet pettävät. Jos mietitään nyt ihan faktoja, niin on miehiä, jotka eivät kykene seksiin ylipäänsä (fyysisesti tai psyykkisesti sairaat). On miehiä, ketkä eivät vain ole kiinnostuneita seksistä (uskonnollinen vakaumus tai muuten vain ei kiinnosta). Lisäksi uskon olevan miehiä, joita seksi kiinnostaa, mutta saavat tarpeeksi vaimoiltaan.

Sovitaanko, että tästä lähin jokainen, joka väittää KAIKKIEN miehien pettävän, laittaa kirjoituksensa yhteyteen linkin luotettavaan tieteelliseen tutkimukseen, jossa todetaan, että todellakin JOKAINEN maan päällä oleva mies pettää.

Omia kaunoja ja traumoja on turha toisten päälle kantaa. Tämä on sellainen ikuisuusjankkausaihe tällä palstalla, että kyllästyttää jo.

Miksi pitää leimata KOKO mies- (tai nais-) sukupuoli johonkin tiettyyn muottiin? Tyhmiksi luokittelen tuollaiset mustavalkoiset ihmiset.

voin kyllä todeta tähän, että minua on onni potkaissut. olen saanut miehekseni rehellisen ja kunnollisen suomalaisen miehen. yhteistä taivalta on takana jo kymmenen vuotta ja hyvin on mennyt. Koskaan meillä kummallakaan ei oo käynyt pettäminen mielessä, miksi olisi jos kaikki on kunnossa. Suhdetta täytyy vaalia ja toista ihmistä kunnioittaa. Todellakaan ei oo totta, että kaikkki naiset ja miehet pettää, kyllä se on uhmisen luonteesta ja moraalista kiinni.jos on fiksu ja järkevästi ajatteleva ihminen- niin kyllä ajattelee muullakin kuin alapäällä. Tämä on valitettavasti totta.

Alkuperäinen kirjoittaja -viola-:
voin kyllä todeta tähän, että minua on onni potkaissut. olen saanut miehekseni rehellisen ja kunnollisen suomalaisen miehen. yhteistä taivalta on takana jo kymmenen vuotta ja hyvin on mennyt. Koskaan meillä kummallakaan ei oo käynyt pettäminen mielessä, miksi olisi jos kaikki on kunnossa. Suhdetta täytyy vaalia ja toista ihmistä kunnioittaa. Todellakaan ei oo totta, että kaikkki naiset ja miehet pettää, kyllä se on uhmisen luonteesta ja moraalista kiinni.jos on fiksu ja järkevästi ajatteleva ihminen- niin kyllä ajattelee muullakin kuin alapäällä. Tämä on valitettavasti totta.

Kyllä se karu totuus vielä sinulekin jokin päivä valkenee. Elä vain siinä uskossa, että miehesi ei petä. Sinä petät vain itseäsi uskomalla hänen valeet. Säälittävää, että jotkut luulee, että on uskollisia miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Uskokaa tai älkää:

Minua on petetty, joten tiedän, mitä sekin on. Tällä hetkellä olen sinkku, joten ei ole oma lehmä ojassa tätä kirjoittaessani.

Mutta tuo nyt on lapsellista väittää, että KAIKKI miehet pettävät. Jos mietitään nyt ihan faktoja, niin on miehiä, jotka eivät kykene seksiin ylipäänsä (fyysisesti tai psyykkisesti sairaat). On miehiä, ketkä eivät vain ole kiinnostuneita seksistä (uskonnollinen vakaumus tai muuten vain ei kiinnosta). Lisäksi uskon olevan miehiä, joita seksi kiinnostaa, mutta saavat tarpeeksi vaimoiltaan.

Sovitaanko, että tästä lähin jokainen, joka väittää KAIKKIEN miehien pettävän, laittaa kirjoituksensa yhteyteen linkin luotettavaan tieteelliseen tutkimukseen, jossa todetaan, että todellakin JOKAINEN maan päällä oleva mies pettää.

Omia kaunoja ja traumoja on turha toisten päälle kantaa. Tämä on sellainen ikuisuusjankkausaihe tällä palstalla, että kyllästyttää jo.

Miksi pitää leimata KOKO mies- (tai nais-) sukupuoli johonkin tiettyyn muottiin? Tyhmiksi luokittelen tuollaiset mustavalkoiset ihmiset.

Minä luokittelen tyhmäksi ihmisen joka uskoo valeet, kuten sinä teet.

Joku on kyllä miltein sekoamassa katkeruudesta siellä. Ihan kauheaa tekstiä suoltaa. Ei ne kaikki miehet petä, sen sanoo jo ihan puhdas järkikin (jos on sanoakseen) Samoin kuin kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita autoista ja moottoriurheilusta, tai miehet jotka eivät seuraa jääkiekkoa jne jne...

Miehet ovat ihmisiä, ihmiset ovat yksilöitä. Jos sinun miehesi petti, ei se sitä tarkoita, että naapurin mies pettää. Älä vain ääneen missään hoe noita "faktojasi" sillä sinua aletaan muuten katsoa aika kieroon tässä elämässä.

Moni ihmisistä pettää, moni joutuu pettymään. SIinä suhteessa et ole mikään kauhean suuri poikkeus, joten ei muuta kuin eteenpäin elämässä. Älä jää katkeroitumaan yhtään enempää, elä vaikka ilman miestä koko ikäsi. Se on ihan sinun oma ratkaisusi.

Pettämättä oleminenko on suurin tavoittelemisen arvoinen asia yhdessä olossa? Kuinka paljon meneekään aikaa elämältä hukkaan miettimällä sitä asiaa? Ja todistelemalla muille, ettei minun mieheni/naiseni ainakaan petä? Tai miettimällä pettääköhän se? Onko sillä nyt niin suuri merkitys, jos elämä on muuten kohdallaan? Tiedän useita suhteita, joita pettäminen ei ole kaatanut ja tiedän myös useita suhteita, joiden olisi pitänyt kaatua ihan minkä syyn takia tahansa! Nauttikaa siitä mitä teillä on ja ottakaa vastaan mitä tulee, vaikka se ihana ohi menevä hetki jonkun kanssa, josta kenenkään ei tarvitse tietää. Ei se aina ole se toinen jolta lipsahtaa... Tärkeintä on itse olla onnellinen! Voihan niinkin käydä, että on vuosia onnellinen tietämättömyydessään ja sitä onnea ei itseltä voi mikään taantuvasti viedä! Katkeruus etu- tai jälkikäteen ei pelasta mitään. Asioita vaan tapahtuu, kaikkea ei voi eikä tarvitsekaan kontrolloida.

Alkuperäinen kirjoittaja sateenkaaritar:
Pettämättä oleminenko on suurin tavoittelemisen arvoinen asia yhdessä olossa? Kuinka paljon meneekään aikaa elämältä hukkaan miettimällä sitä asiaa? Ja todistelemalla muille, ettei minun mieheni/naiseni ainakaan petä? Tai miettimällä pettääköhän se? Onko sillä nyt niin suuri merkitys, jos elämä on muuten kohdallaan? Tiedän useita suhteita, joita pettäminen ei ole kaatanut ja tiedän myös useita suhteita, joiden olisi pitänyt kaatua ihan minkä syyn takia tahansa! Nauttikaa siitä mitä teillä on ja ottakaa vastaan mitä tulee, vaikka se ihana ohi menevä hetki jonkun kanssa, josta kenenkään ei tarvitse tietää. Ei se aina ole se toinen jolta lipsahtaa... Tärkeintä on itse olla onnellinen! Voihan niinkin käydä, että on vuosia onnellinen tietämättömyydessään ja sitä onnea ei itseltä voi mikään taantuvasti viedä! Katkeruus etu- tai jälkikäteen ei pelasta mitään. Asioita vaan tapahtuu, kaikkea ei voi eikä tarvitsekaan kontrolloida.

Miten voit olla noin dorka? Tiedätkö sanan MORAALI? Oletko koskaan edes kuullut sitä? Tulee oikein paha olo kun lukee jotain noin tyhmää ku sun teksti. Kantsis ajatella ensin, jos on aivot millä ajatella. Vai pitäis pettäminen hyväksyy, ou hel.

Miksi pitää kinastella tällaisesta asiasta? Eiköhän se ole ihan karusti pelkistäen niin että joskut pettävät, toiset eivät. Yleistys on typerää, TYPERÄÄ. Mutta eihän sitä ihminen katkeruudelleen mitään voi, jos siitä jotain itse irti saa.

Ja jos joku hyväksyy pettämisen, mitä sitten? Toiset sitä eivät puolestaan hyväksy, se olkoon heidän asiansa. Jokainen tallaa tyylillään.

Itse voin sanoa, että paskalta tuntui kun ensimmäinen mies meni ja kävi ns. kyntämässä väärää vakoa. Ero tuli kun minä en pettamistä hyväksy. Seuraavan kanssa jatketaan vieläkin ja on ihana tapaus, asioista puhutaan, pettämistä ei ole eikä tule, kummankaan puolelta. Ja kaikkien katkerien ihmisten on turha sanoa tähän että KYLLÄ SE SUNKIN MIES PETTÄÄ JNE. koska te ette häntä tunne. Olen vain pahoillani teidän puolestanne, elämähän tuossa pilalle menee kun vaan epäilee ja syyttelee kaikkia. Olkaa itse ilman miestä ja antakaa muiden nauttia, petti se oma mies/nainen tai ei.

Jos minusta tuntuisi, että on ihan ok harrastaa sivuseksiä minun suhteessani - teki sen kumpi tahansa tai vaikka molemmat - se tarkoittaisi sitä, että eipä ole järin häävi koko suhde.

Mä oon muuten itse joskus samaa miettiny, tulee vaan ittelle paha olo ku tarvii miettii missä mies menee ja ketä panee, oon sanonu miehelle et jos tekee mieli pettää ni käytä kortsua, en halua muistoks jotain tautia. On se vaan niin että jos mies tai nainen pettää ni sille ei sit voi mitään, ei raivoominen, ei epäilyt, ei kyttäämiset. asiat vaan joskus on niin ja miks ei sitä ennemmin hyväiksyis ku se et sais jonku kauheen sekarin. Ei ihmistä voi toinen ihminen omistaa. Elämä on liian lyhyt et pitäis istua ja murehtia mitä toinen tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja sarianna -88:
.... Tiedätkö sanan MORAALI? Oletko koskaan edes kuullut sitä? ...

Moraali perustuu vain kiinnijäämisen pelkoon. Siksihän puhutaankin Aikuisen Naisen Rohkeista Ratkaisuista, koska kaikkia ei pelota.

Alkuperäinen kirjoittaja Mora Listi:
Alkuperäinen kirjoittaja sarianna -88:
.... Tiedätkö sanan MORAALI? Oletko koskaan edes kuullut sitä? ...

Moraali perustuu vain kiinnijäämisen pelkoon. Siksihän puhutaankin Aikuisen Naisen Rohkeista Ratkaisuista, koska kaikkia ei pelota.

Vi*ut perustuu.Kyse on vain "aikuisen naisen" HUORAAMSESTA, ei muusta!

Ken ei ole itse koskaan pettänyt tietää oman tilanteensa. Se ketä on petetty, luulee että kaikki pettää ja kaikkia. Se on eräs tapa selittää itselleen miksi juuri häntä loukattiin. Uskottelemalla että kaikkia petetään, ja kaikki pettää, ei tunne itseään niin huonoksi kuin jos pettäminen olisi harvinaista.

Mutta oikeasti, 58-vuoden ikään en ole kumpaakaan vaimoani pettänyt. Enkä usko vaimojenikaan pettäneen minua. Ensimmäinen avioliitto loppui aivan muihin tekijöihin, ja olin silloin nuori poika, joskin myös koko avioliitto oli kummallekin virheliike. Nykyinen liitto kestänyt jo 26 vuotta, rakastan vaimoani, eikä sellaista naista tai miestä koskaan etten tule että pettäisin ihmistä jota rakastan. Muutenkin, jos suhde menee niin huonoksi ettei yhteiselämästä tule mitään, silloin erotaan, ei petetä.

Ollaan joskus kavereiden kanssa ihmetelty että miten muka niin monet pettää. Yksi kaveri on kyllä vähän häntäheikki, eikä sitä häpeile. Mutta hän on vain yksi kymmenestä. Joku on toki saattanut pettää mutta ymmärtää pitää päänsä kiinni. Kyse ei ole mistään ylpeyden aiheesta. Epäkypsät ihmiset eivät osaa hoitaa suhteitaan kunnolla ja lopettaa niitä asiallisesti. Minua on turha yrittää saada uskomaan pettämisen yleisyydestä. Matkustan paljon tytöni puolesta ulkomailla, eikä siellä kukaan työkaveri ole koskaan harrastanut sivusuhteita. Sellaisiin ei olle aikaa, eikä kyllä mielenkiintoakin. Luulen niiden olevan jostain toisenlaisista sivistysluokista lähtöisin, jotka sellasta touhuaa. Älkää avioituko sellaisten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja -viola-:

Voi todellakin olla totta, ettei miehesi petä ja Onnea siitä!
Minäkin luulin, että maailman minun kiltein, kohteliain ja kaikkien kehut saama (vielä ainakin tällä hetkellä ollaan naimisissa), ettei pettäisi. Kyllä varmaan aika tälli niille ulkopuolisille tutuille, joille se paljastuu. Kunnioitettiin muka toisia. Perheen kanssa matkusteltiin ja kaikkea kivaa kahdestaankin. Niin vain valehteli kuusi vuotta ja satunnaisesti petti sinä aikana ainakin neljä kertaa. Ei tietääkseni ollut pitempää suhdetta, ei ainakaan tunnusta, joskus tilaisuus vain tekee varkaan ja kaikkia ajatuksiahan ei tietenkään toiselle kerrota, vaikka oltaisi kuinka läheisiä. Kaikille ei tietenkään tule tilaisuutta, jos ollaan vapaa-aika aina kahdestaan tai ei esim matkusteta esim työn puolesta.

Voi dorka dorka. Sisälukutaitosi taitaa olla samalla esikoulutasolla kuin moraalisikin? Ei pettämistä tarvitse hyväksyä. En vain ymmärrä miksi sitä pitää miettiä ja vatvoa, jos muuten asiat on kunnossa. Jokainen tekee omat valintansa ja aina ei valinnat ole niitä parhaita, pettämistilanteessakaan. Jos pitäisi valita eikä muita vaihtoehtoja olisi kuin mustasukkainen mouhkaava kyylä tai joskus aidan takana hairahtanut oma puoliso, valinta ei minulle olisi vaikea. Jollekin muulle voi olla.

Nykyaikana en menisi kyllä takaamaan ja alleviivaamaan saati kavereillekaan kehumaan puolison tekemisistä ja tekemättömyyksistä yhtään mitään. En ymmärrä ihmistä, joka voi sanoa puolisostaan, ettei sillä ole ollut koskaan pettäminen edes mielessä. Varma voi olla vain omista tekemisistään ja ajatuksistaan. Ymmärrän kyllä sen tuskan ja häpeän, joka ihmiselle tulee, jos pettäminen paljastuu, varsinkin jos on ollut aivan varma puolisostaan ja varsinkin, jos on varmuuttaan joka foorumilla toitottanut. Asiaa kannattaa jo oman mielenrauhansa säilyttämiseksi käsitellä vasta sitten, kun/jos se tulee ajankohtaiseksi.

Onko se mies hyvän näköinen adonis?

jos ei niin se valehtelee että se saa muka niin paljon naisia ja naiset juoksee sen perässä,haluaa antaa itsestään tuollaisen kuvan kun se tyyppi ei ole mistään kotoisin ulkonäönsä suhteen.
mutta,haluaa antaa tuollaisen vaikutuksen kaikille,ja että se on joku Don Juan vai?

heh heh jooo..tunnen pari tuollaista tapausta,ihan alkaa naurattaa kun tuollaista palturia ei jaksa kuunella,aina se alkaa taas puhua sen women-adventure tilanteista..
ja naiset on niin dorkana häneen muttei sillä ole ikinä naista..

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaritar:
Voi dorka dorka. Sisälukutaitosi taitaa olla samalla esikoulutasolla kuin moraalisikin? Ei pettämistä tarvitse hyväksyä. En vain ymmärrä miksi sitä pitää miettiä ja vatvoa, jos muuten asiat on kunnossa. Jokainen tekee omat valintansa ja aina ei valinnat ole niitä parhaita, pettämistilanteessakaan. Jos pitäisi valita eikä muita vaihtoehtoja olisi kuin mustasukkainen mouhkaava kyylä tai joskus aidan takana hairahtanut oma puoliso, valinta ei minulle olisi vaikea. Jollekin muulle voi olla.

Nykyaikana en menisi kyllä takaamaan ja alleviivaamaan saati kavereillekaan kehumaan puolison tekemisistä ja tekemättömyyksistä yhtään mitään. En ymmärrä ihmistä, joka voi sanoa puolisostaan, ettei sillä ole ollut koskaan pettäminen edes mielessä. Varma voi olla vain omista tekemisistään ja ajatuksistaan. Ymmärrän kyllä sen tuskan ja häpeän, joka ihmiselle tulee, jos pettäminen paljastuu, varsinkin jos on ollut aivan varma puolisostaan ja varsinkin, jos on varmuuttaan joka foorumilla toitottanut. Asiaa kannattaa jo oman mielenrauhansa säilyttämiseksi käsitellä vasta sitten, kun/jos se tulee ajankohtaiseksi.

No mitä vi*tua varten sitten tulet tänne mielipiteitäsi kirjoittamaan. Ei ketään kiinnosta sun jutut. Anna toisten väitellä rauhassa ja painu vaikka...

Voi herranen aika kun huomaa että täällä on niiiiin paljon lapsia.

Älkää hyvät ihmiset riidelkö mielipiteistä, siinä ei päästä mihinkään. Antakaa toisten rakastaa pettäjiä ja toisten olla onnellisia sen yhden kanssa, joka pysyy vierellä.

Kyynisyys lienee tulee kyllä tämän maan perimään, onneksi itse olen tältä säästynyt, vaikka on ollut pettävä, huumeita käyttävä, manipuloiva, väkivaltaisesti käyttäytyvä ja alistava poikaystävä. "Rakkautta" kesti useamman vuoden, kun lähdin niin en itkenyt. Olin onnellinen, olen vieläkin. En kyyninen, mitä sitten jos se toinen petti, mitä sitten jos se toinen teki sitä ja tätä.

ANTAKAA HYVÄT IHMISET NYT TUON ALA-ASTE "VI**U SITÄ, VI**U TÄTÄ"-JUTUN JO OLLA. Ja sarianna -88, anna toisten tuoda esille omat mielipiteensä, joudummehan kuuntelemaan myös sinun juttujasi (jotka kieltämättä eivät ole hirveän asiallisia). Tai sitten pysytään täältä poissa kunnes ollaan ihan oikeasti aikuisia.

Kiitos ja anteeksi.

... Tärkeintä on itse olla onnellinen! ...

Valitettavasti juuri tuota se nykypäivän meininki on. Ajatellaan vaan omaa napaa, muista viis! Hedonismi kukoistaa. Muista ihmisistä ei tarvitse välittää, kunhan itse on onnellinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Boog:
Voi herranen aika kun huomaa että täällä on niiiiin paljon lapsia.

Älkää hyvät ihmiset riidelkö mielipiteistä, siinä ei päästä mihinkään. Antakaa toisten rakastaa pettäjiä ja toisten olla onnellisia sen yhden kanssa, joka pysyy vierellä.

Kyynisyys lienee tulee kyllä tämän maan perimään, onneksi itse olen tältä säästynyt, vaikka on ollut pettävä, huumeita käyttävä, manipuloiva, väkivaltaisesti käyttäytyvä ja alistava poikaystävä. "Rakkautta" kesti useamman vuoden, kun lähdin niin en itkenyt. Olin onnellinen, olen vieläkin. En kyyninen, mitä sitten jos se toinen petti, mitä sitten jos se toinen teki sitä ja tätä.

ANTAKAA HYVÄT IHMISET NYT TUON ALA-ASTE "VI**U SITÄ, VI**U TÄTÄ"-JUTUN JO OLLA. Ja sarianna -88, anna toisten tuoda esille omat mielipiteensä, joudummehan kuuntelemaan myös sinun juttujasi (jotka kieltämättä eivät ole hirveän asiallisia). Tai sitten pysytään täältä poissa kunnes ollaan ihan oikeasti aikuisia.

Kiitos ja anteeksi.

Ei ole pakko lukea minun juttuja!!!!!!!! En pakota sinua siihen. Joo pysy vaan pois, kiitos.