Usko tai älä, mutta tuo voi olla ihan normaalia käytöstä tuon ikäiseltä pojalta ja hän ei tarkoita edes näyttelevänsä vehkeitään eikä edes ole tarkoitus ärsyttää.
Kun itse aikoinani aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hänen poikansa oli myös 16 vuotias. Silloin tällöin yöpyessäni poika myös hilppasi suihkuun ihka alastomana ja minä tietysti olin vaivaantunut.
Myöhemmin on monesti naurettu tälle asialle (poika nyt 27) ja sille, että minä olin vaivaantunut, kun hän vain käyttäytyi kotonaan juuri niin kun oli tottunut käyttäytymään.
Jos avokkisi poika ei tarkoituksen mukaisesti esittele itseään, niin en tekisi sinuna siitä numeroa. Muista, että hän on nuori mies ja tuskin kaipaa sinulta ojennusta eli se on avokkisi homma, jos asiasta on jotakin huomautettavaa. Muista myös se, että hänhän on lapsi sinuun varrattuna (vai onko? jos et oli isukin uus nuorikko), joten käyttäydy aikuisen tavoin noissa tilanteissa eli älä ole huomaavinasikaan.
Jos hän nyt ihan tulee eteesi itseään esittelemään, niin sitten on isukin syytä puuttua asiaan!