Miehen pieni varustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minella"

Vieras
Miehelläni on todella pieni varustus. Juhlakunnossa n. 9 senttiä ja vieläpä kapea ns. puikkomalli. Olemme olleet naimisissa 6 vuotta enkä ole saanut kertaakaan orkkua mieheni kalulla.

Mies mököttää kun sanon etten saa orgasmia hänen kanssaa. Olen yrittänyt selittää ettei se johdu kalun koosta, vaan siitä ettei se ole tarpeeksi pitkä ja paksu. Mies ei tätä halua ymmärtää vaan aloittaa mykkäkoulun.

Joskus mies kysyi minkälainen kalu minua mielyttää ja kerroin että työpaikkamme siivooja Abdullahilla esimerkiksi on tosi paksu 24 senttinen teräksen jäykkä kalu. Siitäkin mies otti nokkiinsa vaikka sanoo kannatavansa avoimuutta ja keskustelua myös seksiasioissa.

Joku vuosi sitten hankin suuren punaisen dildon jolla tyydytän itseni mieheni lauettua. Nyt mies on mustasukkainen dildolle ja kyselee koko ajan onko Abdullahilla samanlainen. Jankuttaa vain samaa vaikka olen miljoona kertaa sanonut että Abdullahin kalu on vielä suurempi, musta ja maistuu myskille. Mies vaan näyttää pitkää naamaa kun lauettuaan kaivan tekokalun yöpöydän laatikosta ja tyydytän itseni.

Miten voisin oppia nauttimaan mieheni kalusta? Vai olisiko joku leikkaus tai pumppu jolla mieheni varustusta voisi kasvattaa? Erota en haluaisi koska muuten menee hyvin.

• Tykkää
Reactions: bud ja Lispetti
[QUOTE="Minella";28712607] ettei se johdu kalun koosta, vaan siitä ettei se ole tarpeeksi pitkä ja paksu[/QUOTE]

Mitäs tämä on muuta kuin sitä, että se johtuu nimenomaan kalun koosta. :D Olet sitten pettänyt miestäsi Abdullahin kanssa?

No joo selvä provohan tämä on. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28712688:
Kyllähän se pumpulla kasvaa hetkeksi mutta kasvu ei oo pysyvää.
Ahkeralla käytöllä suottaapi tulla suonikohjuja, kuulemma :ashamed:
=)
sähän kerroit että sulla on 22 cm että mihin sä vielä pumppua tarviit :O

"Mies mököttää kun sanon etten saa orgasmia hänen kanssaa. Olen yrittänyt selittää ettei se johdu kalun koosta, vaan siitä ettei se ole tarpeeksi pitkä ja paksu. Mies ei tätä halua ymmärtää vaan aloittaa mykkäkoulun."

Onkohan ajatukset ihan kasassa, tuohan juuri tarkoittaa että kalun koossa on se vika!

Onneksi minun miehelläni on iso ja pitkä, namnam.

Entisellä miehelläni oli tosi onneton vehje. Ei todellakaan tuntunut miltään kun panimme. Kerrankin ihan hämmästyin kun tuntui joltain ja kuvittelin miehen kalun kasvaneen. Surukseni huomasin myöhemmin että mies oli vahingossa pannut minua peppuun :( Onneksi nykyisellä on ihan normi kalu jota osaa myös käyttää ;)

Tämmöset on kivoi, näitä lisää!:D

Mikä siinä on, että miesten pitää suurennella kokoaan. Chattipalstalla olen peräänkuuluttanut isoa tai paksua vehjettä. Niitä tuntuu olevan lähes kaikilla. Kun sitten on päästy kuvien vaihtoon asti, niin seisova kalu näyttää olevan korkeintaan miehen kämmenen pituinen ja 6,5 cm halkaisijakin on kutistunut alle puoleen.

Eikö ne idiootit tajua, että totuus paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

Yhteistyössä