Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Buzz the lightyear
  • Ensimmäinen viesti
"aika"
Aika kauan oot kuitenkin parisuhteessa ollut ja nytkö se pieni penis on alkanut haitata :(? Omalla miehellä on just sopiva, ei mikään Holmes, mutta täyttää täydellisesti. Ehkä en osaa kuvitella millaista ois olla sellasen kanssa jolla näin ei ole. Tosin noita lantionpohjanlihaksia oon osannut käyttää aina ja ne tietysti lisää nautintoa.
 
---
on muutén römpsiäkin aikalailla erilaisia, 1 tapaus jääny mieleen timmissä kunnossa oleva lapseton nainen ikää n28vuotta, römpsä oli sitä kokoluokkaa että 4-5 sormee olis holahtanu sisään heittämällä, stanadari penis sai ihan tosissaan hakea pitoa seiniltä.
 
ei munaton
täytyy kyllä myöntää että joskus mulla menee ihan levossa vaan kunnonkatkaravuksi mutta sit ku stondaa niin pituutta on sen 14-15cm. ja siltikin musta tuntuu että itsellä on pieni muna. no nyt mä tiedän et mun ei tartte enää olla peloissaaan, ja jos on tosiaankin olemassa niinkin pieni muna mikä on säälittävän 4cm kokoinen. jos mulla olis niin pieni niin mä pitäisin vuoden putkeen aika helvetin painavia venytyskuulia. itse en kyllä koskis niihin kun ei ole tarvetta, mutta jos mulla olis niin pieni kuin joku3-5cm levossa niin eihän koko elämässä olis edes minkäänlaista seksi elämää tai ylipäätään elämää. Eli kuulat kasseihin ja peniskuula vielä messiin niin eiköhän sitä kokoa ala tulla.
 
Peniksen Pidentäjä - https://prolongsystem.net Tuotetta pitää käyttää säännöllisesti. Vuoden aikana olen käyttänyt sitä miltei 300 tunnin ajan. Tulokset ovat huikeita! Pituus erektiossa on kasvanut 20 %! On vähän haastavaa löytää hyvä pito ilman että se liukuu pois penikseltä, mutta olenlöytänyt oman tapani. Suosittelen tuotetta kaikille, jotka haluavat kasvattaa peniksen kokoa, mutta ole kärsivällinen! Tulokset tulevat kylläajallaan. Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Päätin mitata kokoni.. 😀 Päältä mitattuna pituus 19cm paksuus 4,5cm halkaisijalka ja tasaisesti ylöspäin käyristyen..

Vaimo meillä tuntuu todella tykkäävän mut monesti miettii et mitä vois jollekkin salarakkaalle vaikka tuottaa mun isommalla koolla.. liiankin kiihottava ajatus.. 😅

Jos naisena kiinnostaa iso niin voidaanko jutella aiheesta..? 🤔 Mun posti ois aidosti@yahoo.com 😊
Rohkeasti vaan viestiä!
 

Yhteistyössä