Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buzz the lightyear
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";22883396]onko 8cm erektiossa ja paksuutta 2cm liian pieni, tuntuuko tollanen naisella ?[/QUOTE]

Tuo on, anteeksi vain, kamalan pieni. En usko, että tuntuu missään tai pitää olla hemmetin taitava käyttäjä sillä. Kaipa sitä nainen lyijykynälläkin orgasmin saa, kun vaan käyttää sitä oikein. :)

Mä oon törmänny sellaseen tapaukseen et kulli oli melekin yhtä paksu ku oli pituutta. Terskan jälkeen oli vartta 1CM!!!! Eli olisko ollu pituutta n 4-5 cm. Ei sillä kyllä mitään tehny, ei saanu edes sisälle

[QUOTE="gen";22883537]Mä oon törmänny sellaseen tapaukseen et kulli oli melekin yhtä paksu ku oli pituutta. Terskan jälkeen oli vartta 1CM!!!! Eli olisko ollu pituutta n 4-5 cm. Ei sillä kyllä mitään tehny, ei saanu edes sisälle[/QUOTE]

Voi mies raasua. Eihän nyt kaikilla tarviikaan mitään hevosenelintä ollakaan,mut kyllä tuo on jo ihan kamalan vaikea asia miehelle itselleen. Eikö noin pientä penistä vois yrittää korjata jo ihan julkisessa terveydenhuollossa ihan vaan jo mielenterveydellisistä syistä?

[QUOTE="himmeli";22883479]Tuota... mulla on varmaan ihan revähtäny römpsä, kun kuulat ei pysy sisällä. Synnytyksen jälkeen repesin aika ikävästi ja toosa ei ole enää entisensä. Mutta miten siis harjoittaa lantionpohjalihaksia jos kuulat tippuu itsestään ulos?! :O[/QUOTE]

Ei sun römpsä ole revähtänyt, vaan kuulat ovat liian pieniä.;)

[QUOTE="himmeli";22883479]Tuota... mulla on varmaan ihan revähtäny römpsä, kun kuulat ei pysy sisällä. Synnytyksen jälkeen repesin aika ikävästi ja toosa ei ole enää entisensä. Mutta miten siis harjoittaa lantionpohjalihaksia jos kuulat tippuu itsestään ulos?! :O[/QUOTE]

Ei siihen treenaamiseen kulia tarvita. Puristelet vaan niitä lihaksia, ei siellä sisällä mitään tarvi olla. Eli sillain kun pidättelisit pissaa. Eikä siihen jumppaan aikaa tarvi, samalla voi tehdä melkein mitä vaan, vaikkapa surffata netissä. Lihakset vahvistuvat todella nopeasti, kun vaan päivittäin muistaa jumppailla.

[QUOTE="gen";22883537]Mä oon törmänny sellaseen tapaukseen et kulli oli melekin yhtä paksu ku oli pituutta. Terskan jälkeen oli vartta 1CM!!!! Eli olisko ollu pituutta n 4-5 cm. Ei sillä kyllä mitään tehny, ei saanu edes sisälle[/QUOTE]

Mä oon törmännyt samanlaiseen, tai sitten samaan tyyppiin. Sai kyllä minimunan sisälle, ja mies ainakin esitti vielä nauttivansa... vaikea kyllä uskoa, itsestä kun tuntui kun olisi pikkurilliä työnnelty sisään. Aiemmin luulin, että pienimunainen on juurikin tuollainen 8-10 cm, mutta näköjään näitä prinssinakkejakin on ihan oikeasti olemassa.

Tee ensin harjoituksia ilman kuulia, tai sitten hankit toisen tyyppiset kuulat. Aquaflexin paketissa on kaksi erikokoista kuulaa, johon kumpaankin saa laittaa painoja. Aluks voi aloittaa isolla kuulalla, ilman painoja tai pienimmällä painolla, ja sit pikkuhiljaa lisätä painoa ja siirtyä pienempään (ympärysmitta siis pienempi) ja painavampaan.

Mut tosiaan, voit eka harjoitella ilman kuulaakin, kyllä se kuulakin sit siellä pysyy paremmin kun lihakset on vähän vahvistunut. Niitä jumppaohjeita löytyy netistäkin.

Kokeile jalkapalloja.

Mulla on elämässäni ollut vaan kolme seksikumppania, ja ilmeisesti sitten sattunut niin että kaikilla on ollut tuollainen keskivertoa isompi. Mikähän "järkytys" mulla on vielä edessä, jos joskus vielä uuteen parisuhteeseen ajaudun :o

Apua :ashamed:

Mutta siihen tuntoaistiin voi mun käsittääkseni vaikuttaa kyllä limakalvojenkin kunto, jos on kovin paljon eroosiota niin haittaahan se. Mulla on ongelmana lähinnä liian voimakas kostuminen, ei oo kivaa sekään, vaikka olis minkäkokoinen pippeli ja minkälaiset lihakset, kiva siinä olla kun jossain pesusoikossa istuis :(

[QUOTE="alma";22883763]Mä oon törmännyt samanlaiseen, tai sitten samaan tyyppiin. Sai kyllä minimunan sisälle, ja mies ainakin esitti vielä nauttivansa... vaikea kyllä uskoa, itsestä kun tuntui kun olisi pikkurilliä työnnelty sisään. Aiemmin luulin, että pienimunainen on juurikin tuollainen 8-10 cm, mutta näköjään näitä prinssinakkejakin on ihan oikeasti olemassa.[/QUOTE]

Onhan niitä. Työn puolesta nähnyt paljon peniksiä, ja kokoerot on todella suuria. Erittäin lihavilla on usein lyhyt penis, rasvakerroksen kasvaessa myös peniksen juuressa olevat kerrokset kasvaa ja penis lyhenee, ts. hukkuu sinne rasvaan. Sitten jos on vielä muutenkin pieni niin pienenee ennestään! Kannattaa pudottaa kiloja niin peniskin tulee pidemmäksi! (eihän se siis pitene, vaan sitä on enemmän esillä ja käytössä)

Itsellä muinaisista seurustelukumppaneista yhdellä on ollut pienemmänpuoleinen, ja kyllähän siinä joutui miettimään asentoja ja tekniikoita uusiksi että sai kunnon tuntuman. Esim. netistä googlaamalla varmasti löytää ohjeita pienimunaisia auttaviin asentoihin. Pahin on kuitenkin ollut se, kun kumppanilla todellakin oli liian suuri, se oli pelkkää tuskaa ja varomista, olihan se komea katsoa, mutta ei se oikein mahtunut edes suuhun, saatikka sitten muualle. Ei ollut mukavaa ei! Myös pitkä ja kapea penis on tuskallinen, yhdynnän aikana saattoi tulla sellaisia kipukramppeja, kun se tökki kai jonnekin liian syvälle ja terävästi.

Onneksi nykyisellä kumppanillani on ihan täydellinen, just mulle sopiva. ;)

[QUOTE="hmm";22883858]Taitaa tuollainen alle 10cm olla äärettömän harvinainen. Eihän semmoisen päällä pysy edes kumi.[/QUOTE]

Ei kumissa oo kyse pituudesta, vaan ympärysmitasta.

[QUOTE="hmm";22883858]Taitaa tuollainen alle 10cm olla äärettömän harvinainen. Eihän semmoisen päällä pysy edes kumi.[/QUOTE]

Eik se riitä jos nainen pysyy päällä?

[QUOTE="alma";22883727]Ei siihen treenaamiseen kulia tarvita. Puristelet vaan niitä lihaksia, ei siellä sisällä mitään tarvi olla. Eli sillain kun pidättelisit pissaa. Eikä siihen jumppaan aikaa tarvi, samalla voi tehdä melkein mitä vaan, vaikkapa surffata netissä. Lihakset vahvistuvat todella nopeasti, kun vaan päivittäin muistaa jumppailla.[/QUOTE]

Yritin turhaan löytää niitä oikeita lihaksia monta vuotta supisteluilla. Ei onnistunut kunnolla. Fysiojumpparini kehoitti alkaa käyttämään jumppakuulia apuna. Sen jälkeen on kaikki muuttunut parempaan, ja ne löysyydet+ muut vaivat on taaksejäänyttä. Helppo ja huoleton tapa pitää alapää timminä, ja hoituu vaikka kaiken päivää muuta tehdessä.

Jos miehet pystyis treenaamaan sen elimen suuremmaksi, niin sellaisen keksinnön tekijä sais taatusti Noobelinpalk! En vaan äkkiä osaa sanoa mihin kategoriaan se menis..
Täytyy vaan meikäläisen taas tunkee nuo kuulat käyttöön(((

Miten niin? Mä vain osaa käyttää googlea ja tuo linkki on tänne laitettu aiemmin jonkun muun kuin mun toimesta.

On se kumma kun tässäKIN asiassa pitää ruveta soittamaan mulle suutansa. Todella kypsää touhua TAAS.

Hei älä välitä! Joku vaan haluu kiusaa sua, tyhmää moinen. Sähän vaan laitoit linkin, etkä ees kertonu nähnees moista tms. Itte aattelin jo että saisin jotain lokaa kirjotuksestani niskaan, täällä tää syyllistäminen on niin arkipäivää ja joillekin pakkomielle päästä vaan nälvimään ja käsittämään tahallaan väärin.

Yhteistyössä