[QUOTE="alma";22883763]Mä oon törmännyt samanlaiseen, tai sitten samaan tyyppiin. Sai kyllä minimunan sisälle, ja mies ainakin esitti vielä nauttivansa... vaikea kyllä uskoa, itsestä kun tuntui kun olisi pikkurilliä työnnelty sisään. Aiemmin luulin, että pienimunainen on juurikin tuollainen 8-10 cm, mutta näköjään näitä prinssinakkejakin on ihan oikeasti olemassa.[/QUOTE]
Onhan niitä. Työn puolesta nähnyt paljon peniksiä, ja kokoerot on todella suuria. Erittäin lihavilla on usein lyhyt penis, rasvakerroksen kasvaessa myös peniksen juuressa olevat kerrokset kasvaa ja penis lyhenee, ts. hukkuu sinne rasvaan. Sitten jos on vielä muutenkin pieni niin pienenee ennestään! Kannattaa pudottaa kiloja niin peniskin tulee pidemmäksi! (eihän se siis pitene, vaan sitä on enemmän esillä ja käytössä)
Itsellä muinaisista seurustelukumppaneista yhdellä on ollut pienemmänpuoleinen, ja kyllähän siinä joutui miettimään asentoja ja tekniikoita uusiksi että sai kunnon tuntuman. Esim. netistä googlaamalla varmasti löytää ohjeita pienimunaisia auttaviin asentoihin. Pahin on kuitenkin ollut se, kun kumppanilla todellakin oli liian suuri, se oli pelkkää tuskaa ja varomista, olihan se komea katsoa, mutta ei se oikein mahtunut edes suuhun, saatikka sitten muualle. Ei ollut mukavaa ei! Myös pitkä ja kapea penis on tuskallinen, yhdynnän aikana saattoi tulla sellaisia kipukramppeja, kun se tökki kai jonnekin liian syvälle ja terävästi.
Onneksi nykyisellä kumppanillani on ihan täydellinen, just mulle sopiva.