Miehen pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen osa 333
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli AP ei tullutkaan hakemaan täältä ratkaisua, vaan haukkumaan omaa vaimoansa yhdessä muiden kanssa. Ei se susta parempaa tee tai anna sulle enempää valtaa. Ihmetyttää tosiaan, ettet voi sanoa tarpeeksi jämäkästi, ettei kiinnosta kuunnella kun pelaat. Kuulostaa siltä, ettei sulla olekaan yhtään valtaa kotona :)

[QUOTE="vieras";29095444]Eli AP ei tullutkaan hakemaan täältä ratkaisua, vaan haukkumaan omaa vaimoansa yhdessä muiden kanssa. Ei se susta parempaa tee tai anna sulle enempää valtaa. Ihmetyttää tosiaan, ettet voi sanoa tarpeeksi jämäkästi, ettei kiinnosta kuunnella kun pelaat. Kuulostaa siltä, ettei sulla olekaan yhtään valtaa kotona :)[/QUOTE]
Asian ytimessä! :D

[QUOTE="vieras";29095444]Eli AP ei tullutkaan hakemaan täältä ratkaisua, vaan haukkumaan omaa vaimoansa yhdessä muiden kanssa. Ei se susta parempaa tee tai anna sulle enempää valtaa. Ihmetyttää tosiaan, ettet voi sanoa tarpeeksi jämäkästi, ettei kiinnosta kuunnella kun pelaat. Kuulostaa siltä, ettei sulla olekaan yhtään valtaa kotona :)[/QUOTE]

Niin tosiaan, vallasta ja alistamisesta koko parisuhde on kiinni.
Olen varmasti vanhanaikainen kun ajattelin parisuhteessa jaetaan oikeudet ja velvollisuudet ilman alistamista tai vallan käyttöä. Anteeksi, olen ymmärtänyt väärin.

Enemmäkin tarkoituksena oli kuulla, monellako muulla on asiat samalla tavalla, ja tuntuu niitäkin löytyvän. Okei, eli sinun mielestäsi olisi parempi tulla tänne ehkä kertomaan että hakkasin muijan kun suu ei pysynyt kiinni niin sain pelattua, käytin sitä valtaa. Tärkeämpää minulle oli tietää, että muitakin on.

Joka tapauksessa, otettiin asiaa uudelta kantilta esiin, kuten täällä oli ehdoteltukin, ja tuloksena on, että minulla on ma ja pe illat täysin omaa aikaa, vaimo laittaa lapset siloin nukkumaan ja minun aika alkaa 20:00 ja loppuu kun loppuu. Toivottavasti homma toimii :).

[QUOTE="vieras";29095406]Siltä tosiaan näyttää, koska noiden yllämainittujen lisäksi en paljon muuta ehdi nykyään tehdä. :([/QUOTE]

Mitä sä muuten ylipäänsä koneella teet? Mars keittiöön!!

331775.jpg

Yhteistyössä