Miehen outo ehdotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malviina

Vieras
Kihlattuni jätti minut puhelimitse useita vuosia sitten. Oli löytänyt paremman naisen. Nyt sitten vuosien jälkeen hän soitti ja kertoi, ettei ole voinut unohtaa ja rakastaa aina vain minua. Koska tällä hetkellä olemme molemmat sinkkujakin, hän ehdotti tapaamista. Olen kyllä todella hämmästynyt, että mikä tässä on takana. Onko kellään muulla kokemusta moisesta?

Miehellä on tullut elämäänsä suvantovaihe jolloin ei ole muita naisia tarjolla. Nyt on tunkemassa sinun huomaasi saamaan seksiä siksi aikaa kunnes taas paremmin lykästää muiden naisten kanssa. Kokemusta on.

Kihlattuni lemppasi minut,ei edes vaivautunut ilmoittamaan.Uusia miehiä hänelle löytyi.Ei ihmekkään,kaunis nainen.Meni toista vuotta,sattumalta tavattiin.Alettiin olla yhdessä.Hyvin viihdyttiin yhdessä,seksi toimi hyvin.Sitten taas häntä vietiin.Tällasta kokemusta on.

Mulla kävi ihan samoin, kihlaus purkautui miehen tahdosta, oli löytänyt uuden ihastuksen. Meni neljä vuotta, hän meni naimisiin tämän naisen kanssa, saivat lapsenkin.

Sitten eräänä aamuna mies seisoi parkkipaikalla autoni vieressä, pyysi päästä kyytiin juttelemaan. Vuodatti karsean tarinan väkivaltaisesta vaimostaan jne. Oli muuttanut pois perheensä luota ja avioero oli vireillä. Sanoi kaipaavansa minua takaisin jne. Vanha suola janotti minuakin hetken aikaa ja tapasimme muutaman kerran. Sänkyyn en häntä kuitenkaan päästänyt, sen verran ajattelin "koetella" herran tunteiden syvyyttä.

Ja kappas vaan kuukauden kesti, sitten oli taas uusi nainen kuvioissa. Eli se siitä, seksiä oli vaan vailla, rassu.

Veikkaisinpa, että kyseinen mies ei osaa tai ei halua olla yksin. Hän haluaa helpolla seksiseuraa tai seurustelua. On siis helpompaa valita joku ex-naisista kuin lähteä etsimään uutta.

Jos haluat säästellä tunteitasi, älä päästä häntä sänkyysi heti, koska mitä todennäköisimmin hän haluaa vain päästä jalkojesi väliin.

Kyllä. Mies on tällä hetkellä naimisissa ja lapsi. Soittelee silti minulla säännöllisesti ehdottaen tapaamista ja jutellaan toki muutakin. Mitä tuossa on íhmeellistä?

Ihmeellistä ehdotuksessa on mun mielestä se, että erosta on jo viisi vuotta. Ero oli riitaisa, jos niin voi sanoa, kun toinen vaan ilmottaa, että se on loppu nyt. Yhtään kertaa ei sen jälkeen olla tavattu, ehkä kaksi kertaa silloin aikoinaan puhelimessa puhuttu käytännön asioista. Siksipä alan olla muiden "kohtalotovereiden" kanssa samaa mieltä, ettei ole äijällä rehelliset aikeet.

Niinpä, mutta yhteydenotossa ei sikäli mitään epäselvää. Me emme olleet kihloissa, piti kyllä mennä, ja erosta on 4 vuotta. Mies soittelee syntymäpäivinä aina, ja muutenkin. Viimeksi viikko sitten, ehdotti tapaamista koska olen kuulemma hänen elämänsä suurin rakkaus. Tulisi minua tapaamaan, mies asuu 600 km päässä ja aina asunutkin. Puhtaat jauhot pussissa tai ei, on ihan tavallista että miehet soittelevat näille rakkauksilleen vuosienkin päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmeellistä?:
Niinpä, mutta yhteydenotossa ei sikäli mitään epäselvää. Me emme olleet kihloissa, piti kyllä mennä, ja erosta on 4 vuotta. Mies soittelee syntymäpäivinä aina, ja muutenkin. Viimeksi viikko sitten, ehdotti tapaamista koska olen kuulemma hänen elämänsä suurin rakkaus. Tulisi minua tapaamaan, mies asuu 600 km päässä ja aina asunutkin. Puhtaat jauhot pussissa tai ei, on ihan tavallista että miehet soittelevat näille rakkauksilleen vuosienkin päästä.

älä viitsi yleistää perkele.

enemmistöllä ei kyllä noin mene niin kuin teillä!!

ap: mies ei löydä toista naista. ja muisti kuinka hulluna sä olit siihen, ajatteli kokeilla uudelleen, ei halua olla yksin, EI PYSTY olla yksin ilman naista! haluaa seksiä vain, usko pois!
älä anna pilata mielirauhaasi ja sun ihanaa elämää jonkun tyypin takia joka ei tiedä mitä haluaa, vaan LUULEE VAIN haluavansa sut NYT, koska toisia naisia ei ole saatavilla!
Pian se menee kaveriporukan kanssa ulos ja siellä on halukkaita naisia tarpeeksi, ja pian se sanoo sulle taas ' hei ei me enää oikein sovitakkaan yhteen hä? ( sitten kun se on pannut jonkun toisen kanssa ) perkele! varo vain!
tyyppi tunetee olonsa nyt vain yksinäiseksi ei muuta! ja sen munat on niin kireät ja on niin epätoivoinen naisten suhteen että pitänee alkaa kokeilla ja soittaa sulle!

Yhteistyössä