Miehen orgasmiongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kookle

Vieras
Mieheni on nykyään tosi vaikeaa saada orgasmi yhdynnässä. Jos vähänkin on jotain häiriötekijöitä (väsymys, ottaa päähän, lapsemme sairaana jne.) niin ukko ei laukea. No, lapsiperheessä (2 taaperoikäistä) tuo tarkoittaa sitä että ukko "ei saa" juuri koskaan. Mitään fysiologista vikaa ei pitäisi olla. Tätä on jatkunut joitakin vuosia.

Kertokaa vinkkejä, miten kiihottaa miestä (yhdynnän aikana) ihan äärimmilleen? Tai jos jolloian on vastaavia kokemuksia niin kuulisin mielelläni niistäkin.

Asiallisia vastauksia pliiiis.

Kumpaa tämä asia kaivaa enemmän? Sinua vai häntä? Esim. minä koen seksissä äärimmäisen kiihottavaksi oman orgasmittomuuteni. Silloin harvoin kun sitä sattuu =) Orgasmi kun aina tarkoittaa 1s huumaa, jonka jälkeen aivoni kertovat, että olipas ääliömäistä touhua tökkiä nyt toista tälläsellä lihanpalalla. Joten usein jopa toivon, etten täysin edes laukeaisi orgasmissa, vaikka se sekunnin autuus nyt kivaa onkin.

Minä ainakin laukean helpommin, kun en pääse itse määräämään tahtia. Käsipeli + suihinotto + kunnon ratsastus päälläni + rytmin vaihtelu saavat mut laukeamaan herkästi.

Yhteistyössä