I
ihmettelijä-
Vieras
Mies haluaa yhen äken anaaliseksiä? Haluaa nuolla pillua? Outoja juttuja. Onko mies jotain tehnyt? Vai mistä moinen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies minäkin:Niin, että jos hän haluaa sinun juuri kanssa, niin olisin sitä mieltä, että anna kokeilla.
Ainakin pillun nuolemista.
Jos ei tunnu hyvältä niin silloin seis ja kokeilemaan jotain muuta.
Puhtaan pillun nuoleminen on hienoa ja pidät varmasti siitä.
Harjoittelette ensin varovasti.
Suosittelen sinua siistimään häpykarvoituksesi ensin ainakin lyhyemmäksi ja myöhemmin häpyhuulten alue aivan paljaaksi ennen suuseksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:Ilmeisesti meitä on niin monenlaisia. Minulle suuseksi molemmin puolin on ollut hyvin luonnollinen osa seksiä ihan alusta asti. Itse asiassa itse asiaa ensimmäiselle pojalle ehdotinkin, eikä siitä muuten ehkä olisi tullutkaan juuri mitään niin kuivana.
Toisaalta tuo, että aiemmin maistelua harrastamaton mies yhtäkkiä alkaa haluta, viittaa kyllä johonkin. Joko pettämiseen tai alkaneeseen nettirunkkailuun.
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:Eihän se huono asia ole - osa vaan ei ole sitä aiemmin ehkä tajunnut tehdä =)
Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:Eihän se huono asia ole - osa vaan ei ole sitä aiemmin ehkä tajunnut tehdä =)
Minua ällöttää jos mies netistä tuojottaa ja runkkaa ta sit jos mennyt pettämään. Hyvältä se tuntuu kylläkin ei sitä voi kieltää.
Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Tuolla olikin tuossa pillun nuolennasta. Mies sit kokeili niin herralla lörpähti kesken kaiken. Ja kun se ois ollu vaan se yks kerta, kun on käynyt niin monesti. Tuntuu ettei mies halua minua ja vika minussa!
Alkuperäinen kirjoittaja kielimies täällä:Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Tuolla olikin tuossa pillun nuolennasta. Mies sit kokeili niin herralla lörpähti kesken kaiken. Ja kun se ois ollu vaan se yks kerta, kun on käynyt niin monesti. Tuntuu ettei mies halua minua ja vika minussa!
Kun keskittyy pillun nuolemiseen niin oma kalu lakkaa usein seisomasta.
Kiihottumiseeni sen hetkisen kalun lerpahtamiseen pillun nuoleminen ei vaikuta.
Se ikään kuin kerää voimia siihen hetkeen kun kulli pääsee kovana sisälle pilluun tai naisen suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Alkuperäinen kirjoittaja kielimies täällä:Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Tuolla olikin tuossa pillun nuolennasta. Mies sit kokeili niin herralla lörpähti kesken kaiken. Ja kun se ois ollu vaan se yks kerta, kun on käynyt niin monesti. Tuntuu ettei mies halua minua ja vika minussa!
Se ikään kuin kerää voimia siihen hetkeen kun kulli pääsee kovana sisälle pilluun tai naisen suuhun.
No niin suora vastaus miehen suustaKiitos, helpotti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja se sama mies:Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Alkuperäinen kirjoittaja kielimies täällä:Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:Tuolla olikin tuossa pillun nuolennasta. Mies sit kokeili niin herralla lörpähti kesken kaiken. Ja kun se ois ollu vaan se yks kerta, kun on käynyt niin monesti. Tuntuu ettei mies halua minua ja vika minussa!
No niin suora vastaus miehen suustaKiitos, helpotti
![]()
Siispä tänä iltana taas nuollaan pannuja
Hyvää viikonloppua ja mehukkaita makuja teillekkin.