Miehen muutos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, että jos hän haluaa sinun juuri kanssa, niin olisin sitä mieltä, että anna kokeilla.
Ainakin pillun nuolemista.
Jos ei tunnu hyvältä niin silloin seis ja kokeilemaan jotain muuta.
Puhtaan pillun nuoleminen on hienoa ja pidät varmasti siitä.
Harjoittelette ensin varovasti.
Suosittelen sinua siistimään häpykarvoituksesi ensin ainakin lyhyemmäksi ja myöhemmin häpyhuulten alue aivan paljaaksi ennen suuseksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies minäkin:
Niin, että jos hän haluaa sinun juuri kanssa, niin olisin sitä mieltä, että anna kokeilla.
Ainakin pillun nuolemista.
Jos ei tunnu hyvältä niin silloin seis ja kokeilemaan jotain muuta.
Puhtaan pillun nuoleminen on hienoa ja pidät varmasti siitä.
Harjoittelette ensin varovasti.
Suosittelen sinua siistimään häpykarvoituksesi ensin ainakin lyhyemmäksi ja myöhemmin häpyhuulten alue aivan paljaaksi ennen suuseksiä.

Ihmettelen vaan miksi hän niitä haluaa yhen äken?

Yhen äkin minäkin kerran vaimolleni ehdotin tai oikeastaa menin suoraan asiaan eli kokeilin pillun nuolemista. mallia sain aikaissemmasta nettisurffailusta eli sivuilla joissa oli kuvia siitä kun mies nuolee naisen pillua.
Vaimo tykkäsi kovasti ja suostui myöhemmin ajelemaan pillukarvoituksensa suuseksiin sopivaksi.
Vastaus sinulle: " Me miehet saamme kiihokkeita vaikka ei vieraissa käytäiskään".

Ilmeisesti meitä on niin monenlaisia. Minulle suuseksi molemmin puolin on ollut hyvin luonnollinen osa seksiä ihan alusta asti. Itse asiassa itse asiaa ensimmäiselle pojalle ehdotinkin, eikä siitä muuten ehkä olisi tullutkaan juuri mitään niin kuivana.

Toisaalta tuo, että aiemmin maistelua harrastamaton mies yhtäkkiä alkaa haluta, viittaa kyllä johonkin. Joko pettämiseen tai alkaneeseen nettirunkkailuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Ilmeisesti meitä on niin monenlaisia. Minulle suuseksi molemmin puolin on ollut hyvin luonnollinen osa seksiä ihan alusta asti. Itse asiassa itse asiaa ensimmäiselle pojalle ehdotinkin, eikä siitä muuten ehkä olisi tullutkaan juuri mitään niin kuivana.

Toisaalta tuo, että aiemmin maistelua harrastamaton mies yhtäkkiä alkaa haluta, viittaa kyllä johonkin. Joko pettämiseen tai alkaneeseen nettirunkkailuun.

"... alkaneeseen nettirunkkailuun" :(.
Hyvä vai paha-asia.
Kaikkihan me suoritetaan itsetyydystä :)

Eihän se huono asia ole - osa vaan ei ole sitä aiemmin ehkä tajunnut tehdä =)

Minua ällöttää jos mies netistä tuojottaa ja runkkaa ta sit jos mennyt pettämään. Hyvältä se tuntuu kylläkin ei sitä voi kieltää.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup..:
Eihän se huono asia ole - osa vaan ei ole sitä aiemmin ehkä tajunnut tehdä =)

Minua ällöttää jos mies netistä tuojottaa ja runkkaa ta sit jos mennyt pettämään. Hyvältä se tuntuu kylläkin ei sitä voi kieltää.

siis suuseksi.

Tuolla olikin tuossa pillun nuolennasta. Mies sit kokeili niin herralla lörpähti kesken kaiken. Ja kun se ois ollu vaan se yks kerta, kun on käynyt niin monesti. Tuntuu ettei mies halua minua ja vika minussa!

Meillä miehellä lerpahtaa lähinnä silloin, kun on alapään hajut liian kovat (pesen kuitenkin päivittäin useastikin) tai seksiä ollut liian usein ja siitä tullut arkista. Pari päivää kun pitää taukoa, niin kyllä vaan paksuutta ja jäykkyyttä on yhtäkkiä kuin 10 vuotta nuoremmalla.

Tuolla olikin tuossa pillun nuolennasta. Mies sit kokeili niin herralla lörpähti kesken kaiken. Ja kun se ois ollu vaan se yks kerta, kun on käynyt niin monesti. Tuntuu ettei mies halua minua ja vika minussa!

Kun keskittyy pillun nuolemiseen niin oma kalu lakkaa usein seisomasta.
Kiihottumiseeni sen hetkisen kalun lerpahtamiseen pillun nuoleminen ei vaikuta.
Se ikään kuin kerää voimia siihen hetkeen kun kulli pääsee kovana sisälle pilluun tai naisen suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja kielimies täällä:

Se ikään kuin kerää voimia siihen hetkeen kun kulli pääsee kovana sisälle pilluun tai naisen suuhun.

No niin suora vastaus miehen suusta :) Kiitos, helpotti :)

Siispä tänä iltana taas nuollaan pannuja:)
Hyvää viikonloppua ja mehukkaita makuja teillekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja se sama mies:

Siispä tänä iltana taas nuollaan pannuja:)
Hyvää viikonloppua ja mehukkaita makuja teillekkin.

Kuin myös :)