Miehen mustasukkaisuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Turhautunut"

Vieras
Eli aiheena nyt tälläinenkin asia kuten miehen mustasukkaisuus (hänen ystävistään.) Onko muilla tätä ja mistä tämä vois johtua? Otetaan esimerkiksi kun olen ollut baarissa naispuolisen ystäväni kanssa ja sattumalta näin mieheni ystäviä baarissa ja he tulivat juttelemaan kuulumisia jne. Sitten lähdimme naispuolisen kaverini kanssa heidän kanssaan samaan paikkaan yöksi. He kyllä tietävät etten koskaan pettäsi miestäni. Nukuttiin vaan se yö ja juttelimme turhuuksia. Aamulla lähdin naisystäväni kanssa kotiinpäin.

Kotona odotti kauhea huuto mieheltäni:"Mitä lähdet kaverieni mukaan, hävettää ihankun oisit joku kiertopalkinto joka juoksentelee kavereillanikin! Enkö ole sanonu tästä parikertaa aikasemminkin?! Roikuitte kuulemma heidän perässään jnejne." En tajua mistä noin kova reaktio voi tulla kun mitään ei edes tapahtunut. Mieheni ystävät oli soittaneet heti lähtömme jälkeen hänelle ja hieman vääristellyt asioita.. Asia meni niin että mieheni ystävät tulivat vääntämään juttua siihen ihan itse enkä todellakaan roikkunut heissä.. Osaisko joku valasta asiaa kun en voi mieheni kanssa jutella asiasta?

Onkohän jotenkin epävarma tai oletko rikkonut hänen luottamuksen ennen? Musta se on ihan ok, jos menee joskus miehen kavereidenkin kanssa jonnekkin ihan istumaan iltaa? Pitäis luottaa.. Mut mitä hänen kaverinsa ajaa takaa jos heti soittavat miehelles? ei sillä ettei sais, mutta ihankun yrittäs rikkoo teidan onnen?

Siis kuuluuko ihan normitoimintaan, että baarireissut jatkuu seuraavaan päivään asti ja mennään jonnekin vieraaseen paikkaan yöksi? Teinimeiningiltä kuulostaa.

Ei ole normitoimintaa. Oltiin sovittu menemään sille naispuoliselle henkilölle yöksi. ( hän on sinkku) Ja mieheni ystävät tulivat mukaan ihan ilman pyytämistä ja sinkkukaverini mietti että mikäs siinä. Itse vain nukuin ja istuin iltaa, en siis mitään erikoisempaa. Kotona sainkin sitten kauheet raivot että eikö ole sanonut että et mene hänen kaveriensa kanssa minnekkään yms..

[QUOTE="Turhautunut";28773641] Sitten lähdimme naispuolisen kaverini kanssa heidän kanssaan samaan paikkaan yöksi. He kyllä tietävät etten koskaan pettäsi miestäni. Nukuttiin vaan se yö ja juttelimme turhuuksia. Aamulla lähdin naisystäväni kanssa kotiinpäin.

[/QUOTE]

Oliko näitä naispuolisia kavereita siis kaksi, vai miten tästä pitäisi ymmärtää, että kyse on sinun kaverisi kodista minne menitte.

Ja miten silti lähditte aamulla "kotiinpäin", jos jo olitte kaverisi luona?

Siis minä ja kaverini. Olimme kaverini luona yötä joka on sinkku. Sinne tuli miehenikin kavereita ja sain kamalat syytökset ihankun oisin pettänyt, joka on tosi turhauttavaa koska nukuin sen yön.

[QUOTE="vieras";28773658]Siis kuuluuko ihan normitoimintaan, että baarireissut jatkuu seuraavaan päivään asti ja mennään jonnekin vieraaseen paikkaan yöksi? Teinimeiningiltä kuulostaa.[/QUOTE]peesi. Sitä saa mitä tilaa. Käsittämätön toimintamalli lähteä muiden miesten kun oman miehen mukaan.

Nukuin siellä kyllä ihan yksin ja mieheni ei itse tullut sillon mukaamme baariin. En koskenutkaan hänen kavereihinsa. Mulla oli mukana sinkkukaveri kenelle oltiin sovittu menevämme yöks. En voinut kieltääkkään ketä hän ottaa mukaansa? Ja sattumalta baarissa törmättiin mieheni kavereihin jotka tulivat mukaan, mutta vääristelivät kylläkin asiaa!!

[QUOTE="Turhautunut";28773791]Nukuin siellä kyllä ihan yksin ja mieheni ei itse tullut sillon mukaamme baariin. En koskenutkaan hänen kavereihinsa. Mulla oli mukana sinkkukaveri kenelle oltiin sovittu menevämme yöks. En voinut kieltääkkään ketä hän ottaa mukaansa? Ja sattumalta baarissa törmättiin mieheni kavereihin jotka tulivat mukaan, mutta vääristelivät kylläkin asiaa!![/QUOTE]

Mitäs läksit? Jos mies olisi lähtenyt, niin nyt huutaisit mikä kauhea sika. En miehenäsi katselisi tuollaista yhtään.

No kaikilla näköjään sit omat käsitykset. Jos se on väärin käydä baarissa ja mennä sinkulle naispuoliselle kaverille yöksi minne sattumalta tuli miehenkin kavereita niin okei.. En ole pettänyt häntä ja nukuin yksin huoneessa (tottakai) kun sinkkukaverini piti heille seuraa omassa asunnossaan ja mä sit sainkin kauheet huudot ja vääristelyt niskalleni.

Mitäh? Sun miehes suuttu jos menit naispuoliselle frendilles yöks ja sinne tuli sen ystäviä? Eihän sen pitäis suuttua, pitääkö nykyään parisuhteessa olla kahdestaan miehensä kanssa näkemättä kavereita? Luultavasti todella monel miehellä on myös naispuolisia kavereita.? En nää tuos mitään väärää! Ole huoleti, kyllä toi selvii, jos ei niin ei se mieskään oo täydellinen.

Yhteistyössä