Miehen muksu huusi mua itkiessään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuikkunen

Vieras
Eikä äitiään, kuten olisin luullut.
Parivuotias lapsi on siis normaalisti joka toinen viikonloppu isällään, muuten äidillään. Tämän vuoden alusta olen ollut aina isän ja lapsen kanssa viikonloput, tämän viikonlopun olen viettänyt muualla. Kun muksu satutti itsensä, huusi mua, eikä isäänsä tai äitiään...
Tuntuu vaan hieman kummalta, kun "vieras" muksu pitää mua niin tärkeänä, että mun nimeäni huutaa kun on hätä.

Eipä se välttämättä tärkeydestä kerro.. olen aivan varma, että olen lapselleni tärkein mutta jos vaikka ollaan yhtäaikaa mummin kanssa kaupassa, tyttö usein ottaa mieluummin mummia kädestä kiinni kävellessään, pikemminkin sellasta uhittelua äitiä kohtaan joissain tilanteissa.. Voi olla teilläkin ns. uutuuden viehätystä, että lapsi hakee huomiota sinulta välillä enemmän. Ja kyllähän tuon ikäinen jo näkee ja ymmärtää, ettei se äiti ole siinä paikalla, joten miksi häntä huutaisi jos sattuu..

En tiedä miten sinun miehesi lapsen kanssa on, mutta meillä miehen lapsi kyllä todellakin on aina ihan isin perään, isi häntä on aina pääosin täällä meillä hoitanutkin kun minulla on ollut oma/omat/yhteiset lapset tapaamisten aikana hoidettavana, ikää vajaa 2v.

Yhteistyössä