miehen mieltymys rintsikoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maru"

Vieras
Mitähän tämä on. Synnytyksen jälkeen, kohta vuosi sitten, eivät omat haluni ole olleet kovin korkealla ja siksi mieheni on joutunut tyytymään, ainakin omasta mielestään, turhan usein nopeaan käsi- tai suuhoitoon. kerran tai pari kuussa rakastellaan normaalisti, mies haluaisi vaikka useita kertoja viikossa.

Hänen ilokseen olen välillä suostunut johonkin erikoisempaan välillä, pukemaan korkokengät jalkaani seksin ajaksi ja käyttämään joskus sukkanauhoja ja muuta sellaista ihan käsipelinkin aikana. Aina ei vaan jaksa. Välillä olen kokeillut laukaista hänet jaloillanikin tai käyttää jotain muuta materiaalia hänen tyydyttämisekseen. Aika takuuvarma homma on ollut hieroa kengillä tai rintsikoilla.

Nyt pari kertaa on käynyt niin, että hän on pyytänyt ja saanut minut suostumaan johonkin, mistä en oikeastaan ole niin innostunut. Lainaamaan jonkun toisen rintsikoita, joihin sitten olen hänet laukaissut käsin. Joulun tienoilla hyvän ystäväni luona yökylässä kylppärin pyykkikopasta ja nyt viikonloppuna siskoni ollessa meillä vieraana, illalla hänen ollessa saunassa. Molemmilla kerroilla hän tuli todella nopeasti kun suostuin salaa vieraita liivejä lainaamaan ja häntä niillä hieromaan.

Vähän kuitenkin jäi morkkis. Kuinkahan monta kertaa tällaista voi tehdä jäämättä kiinni, etteivät liivien omistajat huomaa? ja vielä enemmän, himoitseeko mieheni enemmän minua vai ystävieni rintoja? tai heidän rintsikoitaan?

Ööö... Tosi omituista. Miehes ei ole kiinnostunut sinusta, eikä normaaleista käytössäännöistä. Ja olet sinäkin erittäin ällöttävä, kun toisten pyykkikoreille menet. Olette jotain syrjäytyneitä vissiin kun ette tajua miten noloa tuo on.

[QUOTE="Vieras";26081425]Ööö... Tosi omituista. Miehes ei ole kiinnostunut sinusta, eikä normaaleista käytössäännöistä. Ja olet sinäkin erittäin ällöttävä, kun toisten pyykkikoreille menet. Olette jotain syrjäytyneitä vissiin kun ette tajua miten noloa tuo on.[/QUOTE]

Ei todellakaan normaalia! Yököttää ajatuskin! Seuraavaksi rupeat varmaan vohkimaan alushousuja?

On olemassa rinta ja rintsikkamiehiä. Ainakin itsellä on kokemusta parista, joista toinen tahtoi usein panna tissien väliin ja usein niin, että mulla olisi liivit päällä. Kerran se taas halus tuota mut mä en millään keskellä yötä enää jaksanu ja käskin sen hakeen opiskelijakämppäni kylpyhuoneen pyykkikorista sinne jättämäni liivit ja lupasin et vedän häneltä kuivat niihin. Aamulla sit huomasin lattialla sängyn vieressä kämppiksen pari kokoa omaani suuremmat rintsikat, joiden kuppeihin oli kuivunut spermatahrat. Hän oli suihkussa käydessään jättänyt liivit pyykkikopan päälle ja unohtanut yöksi, kuten usein tapahtui. En tiedä, oliko tapaus silloiselta poikkikseltani vahinko vai tarkoitus. No liivit takasin paikalleen, eikä kämppis tainnu mitään huomata, koska siitä hävisivät päiväksi, mut illalla olivat taas takaisin samoine tahroineen.

Toinen taas oli valtavan kiinnostunut rinnoista, niin minun kuin muidenkin, halus katsella niitä ja puhua niistä, onneks tosin vaan mun kanssa, eikä kysellyt vierailta heidän kuppikokojaan. Multa kyllä sitten uteli, josko satuin tietämään ja kerronko millaisia liivejä käyttävät. Aika monen sukulaistytön luokkatoverin ja ystävän kuppikoot tuli hänelle kerrottua. Pikkusiskon e-kuppeja ei uskonut,ennen kuin kotona käydessämme salaa siskoni huoneessa ne hänelle näytin.

kerran tai pari voi mennä huomaamatta, mut jos jatkuvasti kyläillessä tollaista teette, niin varmasti joku huomaa. Toisaalta jos teette, niin ehkä siistimpää just pyykkikorista, kuin päälle laitettavista. Pesuunhan ne on jo menossa. Eiköhän se kuitenkin Sinuakin himoitse, jos sun tekosi, eli käteenveto kuitenkin sen laukeamisen aikaan saa.

Yhteistyössä