Miehen mielenmuutos vauvan suhteen?

Niin, heti kärkeen sanottakoon, etten tarkoita kuinka mies saataisiin käännytettyä & aivopestyä vauvan yrittämiseen =) Hän on ollut vuosia sitä mieltä, että kaksi lasta riittää meille, eikä IKINÄ halua enempää. Itse olisin voinut useammankin haluta, mutta olen ollut onnellinen näistä kahdesta murustammekin, totta kai.

Kuinka ollakaan, nyt on miehen mieli muuttunut, ja minä olen ihan WHAAAAAT??? Oikeasti. Melkein pelottaa, onko tuo mies sairas vai mikä sitä vaivaa :wave:

Ikäkriisi?
 
=)
Meillä kans oli aina neljästä lapsesta puhe, no nyt on kolme ja mies oli kolmannen synnyttyä yllättäin sitä mieltä, että "ei enää yhtään". Olen vähän niinkö tyytynyt siihen, ei sitten =) Kolmekin on sopiva määrä =)
Mutta mitäs sanookaan mies yks päivä, "kyllä se vauva vielä olisi ihana juttu, ethän anna vielä vaunuja pois" Olin aivan hoomoilasena :O "no en anna vaunuja pois..."
Kai sillä on joku kevätviiraus :heart: mutta ei haittaa.... ;)
 
Niinpä. Sehän siinä onkin, kun alan itsekin kallistumaan samalle kannalle.. En vaan voi ymmärtää, miksi nyt ja miksi ylipäänsä, kun on aiemmin saanut vauvojen näkemisestäkin allergisen reaktion.. Nuorimmaisemme menee kumminkin jo eskariin syksyllä, eikä olla itsekään enää parikymppisiä :)
 
meilnäin
Mieheni halusi vauvan tavallaan.Puhui aina että on pettynyt kun ei tärpännyt vielä ja jos tärppää niin juoksee talon ympäri lippu kädessä ym.
Kun sitten tulin raskaaksi hän käänsi kelkkansa ja pakotti tekemään abortin.
Että näin.Vieläkin pahamieli.
 
"noh"
Alkuperäinen kirjoittaja meilnäin;23511687:
Mieheni halusi vauvan tavallaan.Puhui aina että on pettynyt kun ei tärpännyt vielä ja jos tärppää niin juoksee talon ympäri lippu kädessä ym.
Kun sitten tulin raskaaksi hän käänsi kelkkansa ja pakotti tekemään abortin.
Että näin.Vieläkin pahamieli.
Olen pahoillani jos on paha mieli, mutta jokainen nainen voi aivan itse päättää pitääkö lapsen vai ei, ja lapsi menee aina miehen edelle. Tuollaisella miehellä ei muutenkaan ole paskankaan arvoa.
 
viestin laittanut
[QUOTE="noh";23511705]Olen pahoillani jos on paha mieli, mutta jokainen nainen voi aivan itse päättää pitääkö lapsen vai ei, ja lapsi menee aina miehen edelle. Tuollaisella miehellä ei muutenkaan ole paskankaan arvoa.[/QUOTE]

Eipä niin....siinä olet aivan oikeassa.
 
No, eipä meillä ennenkään oo hätäisesti lapsia tehty, jos mieli muuttuu vielä niin sitten se muuttuu :) Meillä on kumminkin hieman eri meininki, ei tuo ennenkään tyhjiä ole höpissyt.. Toki jos nyt on sitten seonnut, mikä kai on ihan mahdollisuuksien rajoissa.
 

Yhteistyössä