Miehen luokse ensimmäistä kertaa kylään, viemisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemon juice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lemon juice

Vieras
Olen menossa miehen luokse ensimmäistä kertaa kylään, ei tunneta kovin hyvin, enkä oikein tiedä minkälaisella pohjalla tuttavuus on.. Muuta kuin että kavereita tulemme ehdottomasti olemaan, jos ei suhdetta tule.

Mutta mietin pitäisikö minun viedä jotain? Mies ei ole alunperin suomesta, joten voipi olla jopa tapana että jotain viedään. Mutta mitä?
Hän ei oikein välitä viinistä.

Voi viedä vaikkapa kahvipaketin ja jotain hyvää pullaa, ainakin yleensä varma valinta. Itse en koskaan ole vienyt esim. alkoholia jos en tunne ihmistä kunnolla, edellinen mies oli alkoholisti ja oli ihmiset vaikea saada ymmärtämään ettei sitä saanut tuoda.

Oma hammasharja ja siteet/tamponit, menet melkein heti vessan kautta ja sujautat nuo omille paikoilleen. Samalla voit käydä läpi mitä mieheltä löytyy, hajusteet, lääkkeet ja muut.

Muista mennä ilman alusvaatteita!

[QUOTE="Esther";30204371]Oma hammasharja ja siteet/tamponit, menet melkein heti vessan kautta ja sujautat nuo omille paikoilleen. Samalla voit käydä läpi mitä mieheltä löytyy, hajusteet, lääkkeet ja muut.

Muista mennä ilman alusvaatteita![/QUOTE]
Haha :D
Ilman alusvaatteita voisin mennäkin, koska todellisuudessa luulen ettei päästä paljon eteistä pidemmälle vaatteet päällä....
Mutta kuten sanottua, tullaan todella hyvin toimeen muutenkin, pysytään varmasti kavereina etenee tämä millä tavalla tahansa, niin haluaisin jotain viedä.
Suklaata siis, ei ainakaan ole "liikaa".

Tää nyt on turha vastaus, kun tunnen miehen läpikotaisin. Oon menossa täksi viikonlopuksi kylään ja vien viemisinä lasagnea jossa on kaikkea mistä mies pitää (sieniä , tulista tonnikalaa ja katkarapuja) :D

Muuten ehkä kahvia / teetä, pullaa tai itse tehtyjä pipareita. Mainitsemasi suklaakin on hyvä vaihtoehto :)

Yhteistyössä