Miehen kommentti suisti raiteiltaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuttu

Vieras
Viikon vanhan vauvan aitina. Miehen eilinen kommentti `Jätin sulle vaan kaksi palaa suklaata, koska olen huolissani painostasi on syossyt minut ylimitoitettuun epatoivoon. Alunperin mies toi nama suklaat lahjaksi ja on ollut nuuten ihana ja avulias. Tuo nyt on saanut minut vakuuttuneeksi ettei se rakasta minua jja olen maailman kamalin laskihirvitys. Ei loppua itkulle... :,(

Mä kävisin tuossa tilanteessa vaan ostamassa kasan suklaata itse ja mässäisin sen naaman edessä. Aika sika sun mies on,ei viikko synnytyksen jälkeen voi olettaa että ollaan heti entisissä mitoissa.

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Älä kiltti ota noin rajusti, hieman ajattelematon, mutta varmaan sydämessään ihana mies. Olisipa munkin mies vähän ollut huomauttelemassa syömisistäni. Nyt kun vauva täyttää kohta vuoden en ole saanut yhtään painoa pois päinvastoin):

Kaikilla ei ulosanti ole toivotulla tasolla. Mitäpä jos kertoisit miehelle miltä susta tuntuu kun hän tekee/sanoo noin.

Se hetki jolloin asioista yleensä keskustellaan tulis olla rauhallinen ja hyvä.

Ei kiva kommentti, mutta onkohan ylireagointia kuitenkin hormoonien vallassa itkeä sitä nyt vieläkin. Kerroit että mies kuitenkin on muuten ihana ja avulias. Miehen eilinen mielipide vaan voimistuu kun näkee sun vielä ylireagoivan. Anna kommentin unohtua, tulee sitä puolinjatoisin joskus sanottua hölmösti. Itkeekö mies silloin toista päivää ja tulee 2+ kerjäämään sympatiaa?

Voi miehet! Eilen just selitin miehelle että kuinka paljon nainen yleensä lihoo, tai siis paino nousee raskausaikana. Sanoin sille että semmonen 7-15kg on varmaankin aika perus, mutta jotkut voi helposti lihoa 20-25kg. No siitäkös mies järkyttyi, totesi vaan että "ei helvetti, sinä et kyllä liho" :whistle: että kivat paineet nyt tähän loppuraskauden ajaksi, laskettuun aikaan 8 viikkoa, kai se pitää alkaa lenkkeilemään himona ja varoa etten vaan liho liikaa :laugh:

No ei nyt sentään, kyllä mä tiedän että kelpaan miehelle.

Mulla taas päinvastainen ongelma, mies yrittää syöttää mulle lisää ja lisää ruokaa ja herkkuja vaikka olen itse huolisani painosta, ylipainoa kun on :(

Sun parasta se varmaan vain ajattelee, vaikka ulosanti ja tilanne ehkä oli tökeröt.

Jos mun mies olisi tuollaisen sutkauttanut, niin ei se olisi sanonut sitä tosissaan.
Itse olisi syönyt suklaat (kuten aina) makeanhimoissaan ja olisi heittänyt tuollaisen tyhmän vitsin kun tajuaisi että minäkin olisin ehkä halunnut.

Yhteistyössä